Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi A6 C6 rehvimõõdud
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: anduke88[/i] Mõtlen suverehvide peale. Küsiks ennem kogemust arvamust, ei tahaks niisama 500+ euriga mängida. 245/40R18 all. Kitsamat ei saa panna, sest velg on hetkel juba rehviga tasa. Vaadates koobast, VIST mahuks alla ka 45 kõrgusega rehv? Ehk siis 245/45R18. Spido hakkab sellisega valetama, et ala 90 seieril on 93-94 km/h reaalselt. 40 kõrguse korral on 93-94 reaalselt kui seieril on 100 km/h. 45 kõrgusega rehv oli vist mingi 25 mm suurema diameetriga vms. Kui ringi mahub käima koopas ja rattaid annab ka all keerata, kuidas sellisel sõidumugavus ka on? Parem või halvem kui 40 kõrgusega? Pakuks, et läheb vedelamaks aga Tallinnas ei peksa niimoodi lööke läbi? Või ikkagi, vaadata pigem orginaalmõõdu ehk 245/40R18 poole? Vedrustus kogu aeg comfort peal, muidu on liiga jube sõita. Autot 45 kõrgusega vist veidi nutune allapoole lasta? Veidi OT küsimus, aga kas C6-l ei saa nö käsitsi ette määrata, mis asendis ta kuhu autot tõstab? Vajadusel PS. Niisama tavalisi algseadeid annab jah üle kalibreerida ehk nö madaldada või siis tõsta. Et ala kodeeriks dynamicu ringi näiteks -30 mm orginaalist (no kuhu ta tavaliselt sellel kõrgusel laseb) ehk jäik sõita ja välimuselt hea variant, confort oleks praegune kõrgus ning väljast veel enam-vähem ja liftile annaks näiteks praegusega ala +40 veel juurde ehk ikka korralik kliirens auto kõhu all? Asi lihtsalt selles, et linnas sõites võib ka stiilselt veereda mugavuse arvelt, aga maal käib isegi lift asendis auto kõhualune mööda pinnast. Lisaks haagise vedamisel veel parem, kui lift ja dynamicu vahel oleks palju mm>saab käru tagaotsaga mängida laadimise jaoks :( [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi A6 C6 rehvimõõdud
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.3%
- SQL:
68.7%
]