Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
käsipidur

 postitati 23.11.17 18:38
mul sama jänt et lekib.piltidel on näha kaks ringikujulist tihendi moodi jublakat.äkki on need läbi kuna pill käib nagu kell ?
TKepler

 postitati 12.01.17 18:42
Ilmselt käin viljandis ära ja lasen üle vaadata, et kõik paigas oleks.
90b3

 postitati 12.01.17 15:53
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
pead hakkama viimasel hetkel kiiresti lahendust otsima.


Etanooli sisse kallama?
100

 postitati 11.01.17 19:16
Kas asjad korralikult paigas on, näed ilmselt siis kui heitgaaside testi lased teha. Tasub lasta teha kasvõi ülevaatuspunktis (max. 10 eur küsivad), muidu võib järgmisel korral ülevaatusele minnes ebameeldiv üllatus tulla ja pead hakkama viimasel hetkel kiiresti lahendust otsima.
TKepler

 postitati 11.01.17 17:02
Tsitaat:
Algselt postitas: MTI
Mainin igaksjuhuks ära, et dosaatori (aka. DPR - Differential Pressure Regulator) sees on üks reguleerimiskruvi (sisekuuskant). See reguleerimiskruvi on peidus ühe teise suurema kruvi all (lapik kruvikas, täiesti välja keerata, siis saab ligi). See asub pritsepea poolsel küljel all, ehk pääseb ligi ainult siis kui maha võetud. Näha sellel pildil. Kui asenduseks teise dosaatori leiad, siis on võimalik et pead veel selle paika reguleerima.

See regleerimiskruvi tuleb panna sellisesse asendisse, et tühikäigul sooja mootoriga käies oleks pistikust läbiminev vool minimaalne. Ehk dosaator ei peaks tühikäigul kütuse/õhu segu hoidmiseks kontrollrõhku muutma. Kui dosaator pistik mootori käimise ajal lahti võtta, siis ei tohiks pöörded muutuda.


Tänan!

Kontrollin ka igaksjuhuks kas muutub midagi kui pistiku eemaldan.
TKepler

 postitati 11.01.17 17:00
LAHENDUS

Tänu Särg AA OÜ asjalikele nõuannetele sain asjale lihtsa lahenduse, mis töötas väga hästi.
Nimelt antud jupp ei pea olema sama koodiga, vaid sobib ükskõik milline, peaasi,et pistik ja augud samad.
Mul endal oli must aga panin halli värvi ja teise koodiga, mis oli originaalosa.
Leket pole ja ilmselt ei pea ka midagi reguleerima, sest tühikäigul ning külma/sooja mootoriga töötab kõik ideaalselt.
Kiirendades samuti kõik korras.

Loodan, et sellest on kellelegi abi, kui tekib sama probleem.
MTI

 postitati 11.01.17 12:52
Mainin igaksjuhuks ära, et dosaatori (aka. DPR - Differential Pressure Regulator) sees on üks reguleerimiskruvi (sisekuuskant). See reguleerimiskruvi on peidus ühe teise suurema kruvi all (lapik kruvikas, täiesti välja keerata, siis saab ligi). See asub pritsepea poolsel küljel all, ehk pääseb ligi ainult siis kui maha võetud. Näha sellel pildil. Kui asenduseks teise dosaatori leiad, siis on võimalik et pead veel selle paika reguleerima.

See regleerimiskruvi tuleb panna sellisesse asendisse, et tühikäigul sooja mootoriga käies oleks pistikust läbiminev vool minimaalne. Ehk dosaator ei peaks tühikäigul kütuse/õhu segu hoidmiseks kontrollrõhku muutma. Kui dosaator pistik mootori käimise ajal lahti võtta, siis ei tohiks pöörded muutuda.
moora772

 postitati 11.01.17 08:12
Tsitaat:
Algselt postitas: TKepler
Tsitaat:
Algselt postitas: moora772
Paldiskis olemas, viimati oli lekkevaba.


Võtan arvesse ja plaanin tulla, et proovida kas sobib.
Palju hinda pakud?


15€
r384n3

 postitati 10.01.17 15:56
Mul vedeleb riiulis 2 pritsepead, üks audi 100 c4 2.3 AAR mootori küljest, teine audi 80 b4 2.3 NG küljest. C4 pritsepea võin viiekaga loovutada, seisnud pikalt riiulis, B4 oma eest tahan natuke rohkem(kindlalt töökorras ja koos pihustitega). Asuvad Haapsalust 12km Tallinna poole, Taeblas.
TKepler

 postitati 10.01.17 14:37
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: TKepler

Temperatuur on mul olnud koguaeg minu teada 80 kraadi, vahest ka 85, aga see peaks norm olema?


Mul näitas ka vaevu 80 kraadi, mis edasi sai, kirjutasin SIIN
Termostaat peab muidugi korras olema.


Tänan!
Loen selle läbi.
TKepler

 postitati 10.01.17 14:36
Tsitaat:
Algselt postitas: moora772
Paldiskis olemas, viimati oli lekkevaba.


Võtan arvesse ja plaanin tulla, et proovida kas sobib.
Palju hinda pakud?
stihl

 postitati 10.01.17 14:23
Tsitaat:
Algselt postitas: TKepler

Temperatuur on mul olnud koguaeg minu teada 80 kraadi, vahest ka 85, aga see peaks norm olema?


Mul näitas ka vaevu 80 kraadi, mis edasi sai, kirjutasin SIIN
Termostaat peab muidugi korras olema.
moora772

 postitati 10.01.17 13:58
Paldiskis olemas, viimati oli lekkevaba.
TKepler

 postitati 10.01.17 13:11
Suhtlesin Särg AA OÜ spetsialistiga ja sain kinnituse, et probleem on ikkagi selles mustas regulaatoris ning otsin õiget juppi.
Survepea on terve ja see leket ei saa põhjustada.

Seega kellel on pakkuda antud juppi. Ei pea olema sama varuosa koodiga, võib olla ka muu. Peaasi, et sama pistik ja augud klapiksid.
Öeldi, et juhul kui pärast läheb paigast pritsepea siis selle saab lihtsalt paika reguleerida.
Sobivad kõik Audi 80/90/100/A6 jm 2.3 bensiinimootoriga isendid, samuti pidi sobima ka rida 4 mootoriga isendid.(1991-1997)
Samuti kasutasid sama juppi VW ja Ford.
Lisan siia Ebay-st toote ja nimekirja automudelitest(kui kellegil mulle parem nimekiri pakkuda, siis lisage)

http://www.ebay.co.uk/itm/262568996757?clk_rvr_id=1151443586895&rmvSB=true#vi


Pakkuge antud juppi, tulen kohale ja vaatame, kas lekib või mitte.
TKepler

 postitati 10.01.17 07:51
Infot juurde:
Temperatuur on mul olnud koguaeg minu teada 80 kraadi, vahest ka 85, aga see peaks norm olema?
Tühikäik töötab ühtlaselt 800 pööret ning õlirõhk seejuures on 1,8-1,9 bar(salonginäidik).
Auto nr 844THS, äkki keegi omanud seda?
TKepler

 postitati 09.01.17 19:43
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
F 026 T03 007 - 395€ ja kaks päeva tellida.


Auto maksis 500€, ilmselgelt ma ei hakka ostma sellise hinnaga.
Tellima asudes, käseb kõigepealt uurida saadavust.
Olen leidnud ka 290€ hinnaga kodulehti, võin tellida ka põrsast kotis Ebayst.
Pole hetkel selle peal väljas.
Kindlasti keegi teab kedagi, kes sellega varem kokku puutunud. Piisavalt vana auto selleks.
TKepler

 postitati 09.01.17 19:40
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Ka mul on üks sellise numbriga regulaator riiulis.
Kahjuks ma ei tahaks teda ära anda, sest omal ka auto olemas, millele ta peale sobib. Ja lisaks leketele võivad neil ka seesmised probleemid olla. (et ei regulli õigesti rõhku, mähisekatkestus vms)

Pigem ikka kasutatud osade hulgas veelkord ringi vaadata, ehk leiab mõne mittelekkiva.
(tean, et ka Hannes ei viitsinud seda remontida, kui sõbra MB-l lekkima hakkas; vblla ei saagi; sest lahti ta ju ei käi, vahetada annab ainult seda ühte välimist tihendit)

See lekkimine ei ole neil ju mingi massviga.
Ja rahvas müüb neid 25€-ga "pritsepea" nimetuse all. Siis on siis kogu dosaator, õhuklapp ja klapipotekas ja töörõhu regulaator ka küljes.
Ehk ikka leiad.

P.S. Mul kaheliitrine K-Jet ja sama Bosch`i number regulaatoril peal.


Muud probleeme nagu ei tähelda, ainult lekib.


See jutt põhineb ühel Viljandi remondimehel, kes pidi tundma seda süsteemi. Kuid ütles, et kui sealt lekib siis pole muud kui uus jupp. Kirjutan oma sõnadega, nii palju kui jutust aru sain. Ise olen remondi valdkonnas võhik.


Kui kellegil pakkuda juppi siis võtaksin heameelega proovimiseks.
andrec

 postitati 09.01.17 19:29
F 026 T03 007 - 395€ ja kaks päeva tellida.
stihl

 postitati 09.01.17 19:23
Ka mul on üks sellise numbriga regulaator riiulis.
Kahjuks ma ei tahaks teda ära anda, sest omal ka auto olemas, millele ta peale sobib. Ja lisaks leketele võivad neil ka seesmised probleemid olla. (et ei regulli õigesti rõhku, mähisekatkestus vms)

Pigem ikka kasutatud osade hulgas veelkord ringi vaadata, ehk leiab mõne mittelekkiva.
(tean, et ka Hannes ei viitsinud seda remontida, kui sõbra MB-l lekkima hakkas; vblla ei saagi; sest lahti ta ju ei käi, vahetada annab ainult seda ühte välimist tihendit)

See lekkimine ei ole neil ju mingi massviga.
Ja rahvas müüb neid 25€-ga "pritsepea" nimetuse all. Siis on siis kogu dosaator, õhuklapp ja klapipotekas ja töörõhu regulaator ka küljes.
Ehk ikka leiad.

P.S. Mul kaheliitrine K-Jet ja sama Bosch`i number regulaatoril peal.
TKepler

 postitati 09.01.17 18:43
Tere!

Paluks abi probleemi lahendamisel.
Nimelt lekib mul antud osa vahelt bensiini.
Uus varuosa maksab üle 300€ ning väidetavalt tootmisest maas ja tellida pole võimalik(seda väitis Forss).
Olen proovinud ka kasutatud varuosasid, kuid need samuti lekivad.
Tihendid on vahetatud, kuid pole kasu.
Kas keegi oskaks antud lekke peatada või oskaks nõu anda?

https://www.upload.ee/files/6540797/vok_572980_01_147_.jpg.html

Originaal varuosa: BOSCH 2 437 020 009( Replacement number F 026 T03 007)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.4% - SQL: 40.6%]