Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
TurboSlava

 postitati 17.01.17 12:48
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: TurboSlava
Õli oli aprillis vahetatud ning sõidetud 4k kilomeetrit. Õliks BP 5000c. Jah see õli oli "kuseks" läinud.
Kuna auto sõidetakse vähe , oli kondentsi vesi teinud palju halba. Tuultus ja tuulutus torud kõik umbes. Sai vesi välja kallatud , õli mobil5w40 ning hetkel probleem puudub.


Saatsin ka teemaalgatajale PM-i küsimusega, kas see tõesti võib nii olla, vastus oli jaatav.
Tõesti, tema autos kuidagimoodi oli juhtunud extraordinary case - õli ja vesi olid omavahel segunenud.
Mina olen sadu kordi proovinud veega õli lahjendada, siiani see pole õnnestunud.

............

Ehk siis selle jurajutu tegelik moraal: Kui sa ei tea, millal õli viimati vahetatud on (mingi eelmine müüja ainult hämab; ise ka ei mäleta, hooldusraamatut ju ka ei ole jne), siis pane korralik asi sisse ja probleemid kaovad.
Nii lihtne ongi. Probleemi lahendus on lihtne.


.

Mida sa ajad? Ma ise vahetasin õli! Kõik mu autopark sõidab BP õliga. Ostetud samast kohast. Ära mõtle ise fakte juurde onju. Mitte ühtegi probleemi pole BP olnud , kuni tänaseni. Kuna teistel autodel probleemid puuduvad , siis ilmselt selles peab probleem olema.
stihl

 postitati 16.01.17 18:04
Tsitaat:
Algselt postitas: TurboSlava
Õli oli aprillis vahetatud ning sõidetud 4k kilomeetrit. Õliks BP 5000c. Jah see õli oli "kuseks" läinud.
Kuna auto sõidetakse vähe , oli kondentsi vesi teinud palju halba. Tuultus ja tuulutus torud kõik umbes. Sai vesi välja kallatud , õli mobil5w40 ning hetkel probleem puudub.


Saatsin ka teemaalgatajale PM-i küsimusega, kas see tõesti võib nii olla, vastus oli jaatav.
Tõesti, tema autos kuidagimoodi oli juhtunud extraordinary case - õli ja vesi olid omavahel segunenud.
Mina olen sadu kordi proovinud veega õli lahjendada, siiani see pole õnnestunud.

............

Ehk siis selle jurajutu tegelik moraal: Kui sa ei tea, millal õli viimati vahetatud on (mingi eelmine müüja ainult hämab; ise ka ei mäleta, hooldusraamatut ju ka ei ole jne), siis pane korralik asi sisse ja probleemid kaovad.
Nii lihtne ongi. Probleemi lahendus on lihtne.


.
andrec

 postitati 16.01.17 17:15
Tuulutus tasuks neil ennem talve alati üle kontrollida. Nii 2,4 kui 2,8'l.
TurboSlava

 postitati 16.01.17 16:47
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: TurboSlava
Auto korras.

Kas klaver lagunes ära, et probleemi lahendust siia ei kirjuta? Ilmselt on Eestimaal mõni C5 veel, kes sama asjaga mingi hetk mässama hakkab.

Kui huvi suur , kirjuta räägin lähemalt. Kuna huvi puudus , ei leidnud mõtet ka kirjutada asja lahti.

Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus

Kas klaver lagunes ära, et probleemi lahendust siia ei kirjuta? Ilmselt on Eestimaal mõni C5 veel, kes sama asjaga mingi hetk mässama hakkab.


Tekib tunne, et viga oli nii rumal, et inimesel on endal ka häbi seda kirja panna.

A´la sees oli mingi kusi, mitte õli ja pärast õlivahetust probleemid kadusid.

Istu nüüd ilusti seal arvuti taga ning ära nihele. Õli oli aprillis vahetatud ning sõidetud 4k kilomeetrit. Õliks BP 5000c. Jah see õli oli "kuseks" läinud.
Kuna auto sõidetakse vähe , oli kondentsi vesi teinud palju halba. Tuultus ja tuulutus torud kõik umbes. Sai vesi välja kallatud , õli mobil5w40 ning hetkel probleem puudub.
stihl

 postitati 14.01.17 10:59
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus

Kas klaver lagunes ära, et probleemi lahendust siia ei kirjuta? Ilmselt on Eestimaal mõni C5 veel, kes sama asjaga mingi hetk mässama hakkab.


Tekib tunne, et viga oli nii rumal, et inimesel on endal ka häbi seda kirja panna.

A´la sees oli mingi kusi, mitte õli ja pärast õlivahetust probleemid kadusid.
Amadeus

 postitati 14.01.17 09:35
Tsitaat:
Algselt postitas: TurboSlava
Auto korras.

Kas klaver lagunes ära, et probleemi lahendust siia ei kirjuta? Ilmselt on Eestimaal mõni C5 veel, kes sama asjaga mingi hetk mässama hakkab.
TurboSlava

 postitati 13.01.17 23:44
Auto korras.
VahurAudi

 postitati 11.01.17 18:08
Tsitaat:
Algselt postitas: TurboSlava
Sai viidud auto garaazi.
* Õlipump puhas ning puhastasime veel.
* Uus õlirõhu andur. Kas seda ongi ainult üks?
* Rõhu mõõtmine. Niipalju kui garaazis tuuritamisega soojaks see õli läks (Töötemp saavutatud.) Oli õlirõhk tühikäigul 1.5/6 bari ning pöördel tõusis. Ehk võiks nagu ok olla.

Mõtlesengi ongi asi korras. Tavaliselt sai sõita mingi 3-4km ja siis hakkas juba laulma.

Tegin 10km tiiru ning loomulikult enne maja ette jõudmist , säras jälle õli tuli. Kui sõidad 2600 pööret kustub.
Proovin BP õli vahetada Mobili vastu , äkki õli viskoosus kaob.

Mõtted suht otsas juba.



Maadlesin ise sama probleemiga, autoks oli küll A6 C4 2.6 110KW.

Mehaaniliselt mõõtes oli korras, kuna oli teine sama masin kõrval, siis sai andureid vahetatud, ikka probleem alles.
Proovisin teise masina kelladeplokki ja korras, proovisin ka problermset plokki teisr masina peal, sama jama, karjub õlituld.
Jootsin kelladeplokis külmjoote üle ja korras, testiks sai veel andurilt juhtmeid eemaldatud kas ikka sai korda, aga sai küll.
Täpset joote asukohta ei oska kahjuks peast enam öelda.
TurboSlava

 postitati 11.01.17 08:42
Sai viidud auto garaazi.
* Õlipump puhas ning puhastasime veel.
* Uus õlirõhu andur. Kas seda ongi ainult üks?
* Rõhu mõõtmine. Niipalju kui garaazis tuuritamisega soojaks see õli läks (Töötemp saavutatud.) Oli õlirõhk tühikäigul 1.5/6 bari ning pöördel tõusis. Ehk võiks nagu ok olla.

Mõtlesengi ongi asi korras. Tavaliselt sai sõita mingi 3-4km ja siis hakkas juba laulma.

Tegin 10km tiiru ning loomulikult enne maja ette jõudmist , säras jälle õli tuli. Kui sõidad 2600 pööret kustub.
Proovin BP õli vahetada Mobili vastu , äkki õli viskoosus kaob.

Mõtted suht otsas juba.
TurboSlava

 postitati 08.01.17 22:49
Probleem õlitulega. Hetkel on nii, et tühikäigul kuni 1500 pöördeni on ok ja 2500 pööret ja ülesse ka ok. Kui pööre seal vahemikus, põleb õlituli. Kõrva järgi anomaaliad puuduvad. Kas on oodata õlipumba vahetust või reduktsiooni klapp kinni või andur rikket?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 66.7% - SQL: 33.3%]