Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 2.4 v6 c5 õlituli , probleemile lahendust ei leia. (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1591)
TurboSlava
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: 5X Audi 100 sedaan c4

postitati 08.01.17 21:49 Tsiteeri
Audi 2.4 v6 c5 õlituli , probleemile lahendust ei leia.



Probleem õlitulega. Hetkel on nii, et tühikäigul kuni 1500 pöördeni on ok ja 2500 pööret ja ülesse ka ok. Kui pööre seal vahemikus, põleb õlituli. Kõrva järgi anomaaliad puuduvad. Kas on oodata õlipumba vahetust või reduktsiooni klapp kinni või andur rikket?


www.street.ee
Autoüritused.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TurboSlava
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: 5X Audi 100 sedaan c4

postitati 11.01.17 07:42 Tsiteeri


Sai viidud auto garaazi.
* Õlipump puhas ning puhastasime veel.
* Uus õlirõhu andur. Kas seda ongi ainult üks?
* Rõhu mõõtmine. Niipalju kui garaazis tuuritamisega soojaks see õli läks (Töötemp saavutatud.) Oli õlirõhk tühikäigul 1.5/6 bari ning pöördel tõusis. Ehk võiks nagu ok olla.

Mõtlesengi ongi asi korras. Tavaliselt sai sõita mingi 3-4km ja siis hakkas juba laulma.

Tegin 10km tiiru ning loomulikult enne maja ette jõudmist , säras jälle õli tuli. Kui sõidad 2600 pööret kustub.
Proovin BP õli vahetada Mobili vastu , äkki õli viskoosus kaob.

Mõtted suht otsas juba.


www.street.ee
Autoüritused.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VahurAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.8 128kw*Audi A6 c5 2.5TDI 132kw Quattro*Bmw e39 1997.a. 2.5tds 105kw*Bmw e39 2003.a. 2.5d 120kw*Audi a8 2001.a. 4.2

postitati 11.01.17 17:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TurboSlava
Sai viidud auto garaazi.
* Õlipump puhas ning puhastasime veel.
* Uus õlirõhu andur. Kas seda ongi ainult üks?
* Rõhu mõõtmine. Niipalju kui garaazis tuuritamisega soojaks see õli läks (Töötemp saavutatud.) Oli õlirõhk tühikäigul 1.5/6 bari ning pöördel tõusis. Ehk võiks nagu ok olla.

Mõtlesengi ongi asi korras. Tavaliselt sai sõita mingi 3-4km ja siis hakkas juba laulma.

Tegin 10km tiiru ning loomulikult enne maja ette jõudmist , säras jälle õli tuli. Kui sõidad 2600 pööret kustub.
Proovin BP õli vahetada Mobili vastu , äkki õli viskoosus kaob.

Mõtted suht otsas juba.



Maadlesin ise sama probleemiga, autoks oli küll A6 C4 2.6 110KW.

Mehaaniliselt mõõtes oli korras, kuna oli teine sama masin kõrval, siis sai andureid vahetatud, ikka probleem alles.
Proovisin teise masina kelladeplokki ja korras, proovisin ka problermset plokki teisr masina peal, sama jama, karjub õlituld.
Jootsin kelladeplokis külmjoote üle ja korras, testiks sai veel andurilt juhtmeid eemaldatud kas ikka sai korda, aga sai küll.
Täpset joote asukohta ei oska kahjuks peast enam öelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TurboSlava
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: 5X Audi 100 sedaan c4

postitati 13.01.17 22:44 Tsiteeri


Auto korras.


www.street.ee
Autoüritused.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 14.01.17 08:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TurboSlava
Auto korras.

Kas klaver lagunes ära, et probleemi lahendust siia ei kirjuta? Ilmselt on Eestimaal mõni C5 veel, kes sama asjaga mingi hetk mässama hakkab.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 14.01.17 09:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus

Kas klaver lagunes ära, et probleemi lahendust siia ei kirjuta? Ilmselt on Eestimaal mõni C5 veel, kes sama asjaga mingi hetk mässama hakkab.


Tekib tunne, et viga oli nii rumal, et inimesel on endal ka häbi seda kirja panna.

A´la sees oli mingi kusi, mitte õli ja pärast õlivahetust probleemid kadusid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TurboSlava
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: 5X Audi 100 sedaan c4

postitati 16.01.17 15:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: TurboSlava
Auto korras.

Kas klaver lagunes ära, et probleemi lahendust siia ei kirjuta? Ilmselt on Eestimaal mõni C5 veel, kes sama asjaga mingi hetk mässama hakkab.

Kui huvi suur , kirjuta räägin lähemalt. Kuna huvi puudus , ei leidnud mõtet ka kirjutada asja lahti.

Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus

Kas klaver lagunes ära, et probleemi lahendust siia ei kirjuta? Ilmselt on Eestimaal mõni C5 veel, kes sama asjaga mingi hetk mässama hakkab.


Tekib tunne, et viga oli nii rumal, et inimesel on endal ka häbi seda kirja panna.

A´la sees oli mingi kusi, mitte õli ja pärast õlivahetust probleemid kadusid.

Istu nüüd ilusti seal arvuti taga ning ära nihele. Õli oli aprillis vahetatud ning sõidetud 4k kilomeetrit. Õliks BP 5000c. Jah see õli oli "kuseks" läinud.
Kuna auto sõidetakse vähe , oli kondentsi vesi teinud palju halba. Tuultus ja tuulutus torud kõik umbes. Sai vesi välja kallatud , õli mobil5w40 ning hetkel probleem puudub.


www.street.ee
Autoüritused.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 16.01.17 16:15 Tsiteeri


Tuulutus tasuks neil ennem talve alati üle kontrollida. Nii 2,4 kui 2,8'l.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 16.01.17 17:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TurboSlava
Õli oli aprillis vahetatud ning sõidetud 4k kilomeetrit. Õliks BP 5000c. Jah see õli oli "kuseks" läinud.
Kuna auto sõidetakse vähe , oli kondentsi vesi teinud palju halba. Tuultus ja tuulutus torud kõik umbes. Sai vesi välja kallatud , õli mobil5w40 ning hetkel probleem puudub.


Saatsin ka teemaalgatajale PM-i küsimusega, kas see tõesti võib nii olla, vastus oli jaatav.
Tõesti, tema autos kuidagimoodi oli juhtunud extraordinary case - õli ja vesi olid omavahel segunenud.
Mina olen sadu kordi proovinud veega õli lahjendada, siiani see pole õnnestunud.

............

Ehk siis selle jurajutu tegelik moraal: Kui sa ei tea, millal õli viimati vahetatud on (mingi eelmine müüja ainult hämab; ise ka ei mäleta, hooldusraamatut ju ka ei ole jne), siis pane korralik asi sisse ja probleemid kaovad.
Nii lihtne ongi. Probleemi lahendus on lihtne.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TurboSlava
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: 5X Audi 100 sedaan c4

postitati 17.01.17 11:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: TurboSlava
Õli oli aprillis vahetatud ning sõidetud 4k kilomeetrit. Õliks BP 5000c. Jah see õli oli "kuseks" läinud.
Kuna auto sõidetakse vähe , oli kondentsi vesi teinud palju halba. Tuultus ja tuulutus torud kõik umbes. Sai vesi välja kallatud , õli mobil5w40 ning hetkel probleem puudub.


Saatsin ka teemaalgatajale PM-i küsimusega, kas see tõesti võib nii olla, vastus oli jaatav.
Tõesti, tema autos kuidagimoodi oli juhtunud extraordinary case - õli ja vesi olid omavahel segunenud.
Mina olen sadu kordi proovinud veega õli lahjendada, siiani see pole õnnestunud.

............

Ehk siis selle jurajutu tegelik moraal: Kui sa ei tea, millal õli viimati vahetatud on (mingi eelmine müüja ainult hämab; ise ka ei mäleta, hooldusraamatut ju ka ei ole jne), siis pane korralik asi sisse ja probleemid kaovad.
Nii lihtne ongi. Probleemi lahendus on lihtne.


.

Mida sa ajad? Ma ise vahetasin õli! Kõik mu autopark sõidab BP õliga. Ostetud samast kohast. Ära mõtle ise fakte juurde onju. Mitte ühtegi probleemi pole BP olnud , kuni tänaseni. Kuna teistel autodel probleemid puuduvad , siis ilmselt selles peab probleem olema.


www.street.ee
Autoüritused.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.3% - SQL: 37.7%]