Teema ülevaade |
T_
|
postitati 28.02.17 12:35 |
Oled probleemile lahenduse saanud? Endal hetkel sama jama.
Panin veel tähele ,et käivitusel pendeldab väärtus seal -5% kandis ja mootori soenedes käib -10,5 kuni -12%.
Ajus veel selline veakood:
00561 - Mixture Adaptation
15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached
|
oke139
|
postitati 12.01.17 18:52 |
Vahetasin ära veel ühe vaakumvooliku, üks on veel jäänud mis oli siuke kahtlane pehme aga veel katki ei olnud. Igatahes võtsin samas ka drosseli
lahti(see insener kes otsustas et sealt tosool peab läbi käima oli rets geenius ausalt... mõnusas kohas drossel ise ka muidugi... hea et mootori alla
ei pannud). Suht must oli, tegin puhtaks, ladusin kõik kokku tagasi ja nüüd enam pöörded ei kõikunud aga rikas on ikka kohapeal ja just kohapeal
näitab kuskil -12% kandis trimmi, koormuse all +8%. Rõhuregulaatorit testida ei saanud sest polnud tagasivoolu voolikuks midagi panna ja ei viitsinud
teisest otsast lahti kangutada. Eks pean selle otsima kusagilt ja proovima, see suht reaalne tundub sest sellel mudelil solenoidi ju pole ja puhtalt
vaakumi peale reguleerib tagasivoolu, seega kohapeal peaks kõige rohkem tagasi paaki kütust laskma vms. Vähemalt kõik parandused seni on olnud asja
eest.
Arvuti peale selle vigu ei anna... Temperatuur arvuti järgi nii palju kui kõik plokid läbi käisin oli timmis aga eks vaatab vahetab selle ka kunagi
igaks juhuks ära, seal pole keegi vist midagi vahetanud.
|
JaanK
|
postitati 12.01.17 14:09 |
Vaata mis mootori temp näitab arvutiga kui mootor on soe. Mul kahel ADR'il oli sama jama ja mõlemal oli mootori tempandur (neljajuhtmega) vigane,
Näitas, et mootori temp -36c
Peale vahetust kadus igasugune jama mootoriga.
|
oke139
|
postitati 12.01.17 00:58 |
Võtsin selle aparaadi tõsisemalt käsile nüüd, avastasin et see ADR tüüpviga oligi ja läks täpselt samast kohast katki ka. Võtsin forsist vahetasin
jupid ära aga ikka täpselt sama jama. Võtsin kütsi rõhuregulaatori vooliku lahti nt ja testisin, vaakum oli ikka väga tugev nüüd.
Sümptomid on sellised et läheb väga vaevaliselt käima, annad gaasi juurde siis juba läheb libedamalt. Pöörded kõiguvad kuskil ca 300ni nii et peaaegu
hakkab auto välja surema ja siis hakkab aju kütsi seguga nii palju möllama et viib ta kuskile max -20 või millegile ja viga ajus on just kohapeal
seismise kohta. Kohapeal seistes summutist tuleb ka korralik lebra selline, igatahes aju veits maadleb paar sekki ja siis jääb hoidma pöörded ilusasti
ühe kohapeale ja summutist tuleb korralikult kütet. Nii kui gaasi natukenegi näpid või näiteks hakkad kohapealt minema siis pöörded kukuvad koheselt
märgatavalt nii et üli raske kohapealt minema minna. Pöörded kõiguvad nagu mitu korda üles alla üles alla, vahest harva sureb ka täiesti välja ära ja
siis tükk tööd jälle käima saada. Õhumassilugeja tundub et askeldab kenasti ja lambda ka, vähemalt viimane kord kui kaabliga laivis andmeid jälgisin.
Eks nüüd tuleb veel kord jälgida.
Katsun homme suuga imeda ka rõhuregulaatorit vaatan kas on mingit efekti.
|
rocket
|
postitati 28.11.16 18:35 |
Vt. ka seda teemat õhulekete valguses:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=23457
|
oke139
|
postitati 28.11.16 18:00 |
Kohapeal olles segu liiga rikas, käima läheb kehvasti ja kui läheb siis kõigub paar korda ja siis jääb alles hoidma. Sama teema kui nt gaasi pedaali
näppida korra ja lahti lasta siis lööb ka pöörded korra alla kuni aju korrigeerib ennast ja toob kütsisegu piiridesse tagasi.
Tundub et drosselis mingi keiss või mis muresi saab selle isendiga veel olla, õhulekked?
Süütepoolid korras ja küünlad uued, õhulugeja toimib kindlalt ja lambda veel suhtleb ka.
Viskab errorit ka kaabliga et Additive not reached ehk siis kohapealne segu paigast.
A4 b5 95 aasta.
Käib sellel drossel keeruliselt ära?
|
|