Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Auto sõidueelne soojendamine?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: Ardo[/i] Loen ja imestan siin. Manuaal käseb, ikka kohe sõitma jne. Krt, võtke pange 5w30, 75W90, automaatkasti õli vms õlikanku -20 õue terveks ööks ja siis hommikul proovige seda loksutada, liigutada, valada. Kui näete kui paks see on siis saadate kõik koheselt sõitma soovitajad pimedasse kohta. Need külmunud ölid ei jõua määrida kui nad nii kanged on. Paar minutit vähemalt tühikäigul tuksumist ja auto on palju pehmem, õlid soojemad, vedelamad jne. Ja kui muidu ei usu, siis suhelde harvesteride ja forwarderide peal tööl olevate meestega, nad võivad külmunud õlidest nädalaid huvitavaid seikasid rääkida. [/quote] Kasuta 0w30, kui 5w30 ei sobi. Mis see 75w90 siia puutub ei saa ma küll aru. Kuidas see käigukast või differ sinu arvates koha peal neutraali peal seistes soojenema peaks? Aga ignoreeri sujuvalt kogu teemat ja aja ikka oma jura edasi! [quote][i]Algselt postitas: 100[/i] [quote][i]Algselt postitas: EigoP[/i] Prj kirjutas ,et manualid kehtivad nii -20C kui ka 0C korral. Aga mis edasi, kui väljas on -30C-40C ? [/quote] Ekstreemse külmaga käivitades on väga suur risk käivitamise momendil midagi ära lõhkuda, kohapeal soojendamisega või selle mitte tegemisega pole see asi seotud. Arvan, et ilma mootori eelsoojenduseta pole näiteks Siberis korraliku külmaga ühtegi masinat võimalik käivitada. Vanasti (võibolla mõned praegugi) soojendati leeklambiga mootori karterit.:) [/quote] Siberis on autodel temperatuuriga automaatkäivitused. Kui temperatuur langeb alla teatud piiri (seadistatav), siis pannakse auto automaatselt käima mõneks ajaks ja suretatakse välja kui mingi teine temperatuur saavutatud on. Kuigi 2.2T AAN-i pealt saatis üks klient mulle kunagi pilti, kus -42C võtmest käima läks... Aga talvel enamusel on kas selline vidin või siis soe garaa˛ seal. [quote][i]Algselt postitas: heihei[/i] Prj, mis aastast need bensukad on või põhimõtteliselt vanemate autodega ka ei tasu lasta mootorit soojendada? Kuidagi imelik on, et oma elu peab auto järgi sättima. [/quote] Asi ikkagi risti vastupidi, just ei pea midagi sättima. Normaalne ongi, et kui sul kuskile minna vaja on, lähed autosse, paned käima ja sõidad. Mitte ei istu autos hambad risti 5 minutit ja ei oota, kuni seier liigub. Siis oleks juba kiirem olnud ühistranspordiga sõita. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Auto sõidueelne soojendamine?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
48.8%
- SQL:
51.2%
]