Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Auto sõidueelne soojendamine?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: EigoP[/i] [quote][i]Algselt postitas: EigoP[/i] Autotootjate arust on automaatkastis kah eluaegne õli jne jne. Arvamusi on jah erinevaid, sellepärast siin vaidlus käibki. Ja kui lugesin igasugu marerjale, et miks ei tohi autol lasta kohapeal töödata siis kommentaare lugedes öeldi, et see bullshit. Põhi argumendiks muidugi see et õli kylmana paks jne. Õlid muidugi On tänapäeval suht head. Aga jah nagu aru saan siis see uute autode mure rohkem, oma 1.9tdi ja 2.5tdi on talvel tunde käinud ja siiani on kõik ok. [/quote] Vaidlus? Ühed toovad fakte, teised teevad järeldusi ja on grupp kolmandaid, kellel lihtsalt mingi kondiitri arvamus. Soojendage mootorid ja salongid elektri/ahjuga ette ja pole vaja pead vaevata, mitu talve mootor kohapeal tossutades vastu peab. See ei ole uute autode mure - pigem rõõm, et saad 1L kütusega rohkem sõita, mitte ebavajalikku sooja toota. Vanadel mootoritel samamoodi mootoris kolvid, kütus, õli, silindrid jne. Lisaks ütleb vana 89a. A100 sigari kasutusjuhend, et alusatge külma mootoriga rahulikult sõitu .... seega pole siin viimased 27 aastat selles osas midagi muutunud. OT: Inimese puusaliiges on kah eluaegne, ometi saavad mõned juba 40selt proteesi. Mis selle teadmisega peale hakata? Mitte midagi. Seega, kui kasutusjuhend ütleb, et sõitke - järelikult tuleb sõita. Kui teemasse toodud muruniiduki/traktori juhend keelab üle varba sõita, siis ikka sõidate? Ilmselt mõnel arvamus, et kui kiirelt üle varba sõita, siis jääb varvas alles, kuna lõiketera niidukojas samal ajal kuskil mujal. [/quote] Ise soovitasid ju kah kohapeal ~1min käia lasta. Ja mis need faktid siis siin on? Tehasemanuaal? Aga seal ju kirj `Do not warm up the engine`, pole ju kirjas, kas väljas on +10C või -50C . Või on manuaalis kirjas, et ära lase autol kaua tühikäigul töödata , aga kusagil pole kirjas,et kui kaua on kaua :D Prj kirjutas ,et manualid kehtivad nii -20C kui ka 0C korral. Aga mis edasi, kui väljas on -30C-40C ? Eks seal kapoti all ju peale mootori ka teisi asju mis võivad puruks minna. Kuna A4 1.9Tdi nukkvõlli rihmarattal kiilu ple siis omal läks see -30C paigast ja auto tegi ikka jubedat häält. Õnneks midagi puruks ei läinud. Nagu enamustest foorumitest lugesin siis on soovitatav -15C , -20C juures lasta ikka autol kuni 20 sek töödata, enne kui sõitu alustad. Kui sa elad kohas kus mingi mäkketõus või midagi ees ootamas, kus pead suuremate pööretega sõitma, siis on soovitatav rohkem lasta kohapeal tiksuda. Kui juba väljas -30C siis soovitati juba minut või rohkem. Ja kui tahate oma uute autodega liitrit säästa siis keerake aga võtit ja sõitke. Eks igaüks teeb tavaliselt ikka nii kuidas tema tahab või talle mugavam on. Sooja autosse on talvel ikka parem istuda, niiet vaevalt keegi siin seda tehes mõtleb, et ei tea kas nüüd mootor annab varem saba või mitte. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Auto sõidueelne soojendamine?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
46.8%
- SQL:
53.2%
]