Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Auto sõidueelne soojendamine?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: EigoP[/i] Päris huvitavaks kisub see teema siin. Kõik tekstid mis siia audi manuaalist või kusagilt pandud on väidavad , et kohe tuleks sõitma hakata. Aga ma ei loe kusagilt välja ,et mis kraadide juures. Välismaisetes foorumites kah palju juttu sellest aga enamustel tiirleb seal jutt +10C ümber. Vaatasin ka mingeid Youtube videoid ja diisel autodel soovitati väga kõva külmaga 1-2 min kohapeal töödata. Kui käib rohkem ei pidanud midagi halba juhtuma. Eks bensiini mootoriga autod on teine teema.[/quote] Ei ole mõtet vaadata "mingeid youtube-i videosid". Loe ülalt. [quote]Ja ma ei usu,et kasutaja etsiheli diisel C4 siin mingi -15 + C juures seest 500m soojaks läheb (mootor)[/quote] Põlemiskamber on sekunditega soe. Sõida diisliga kasvõi -20 500 meetrit kohe peale käivitamist, siis sureta välja, võta eelsüüteküünalde relee välja ning pane uuesti käima. Läheb plaksust. Seda seepärast, et põlemiskambris on juba kuum. See, et sul jahutusvedelik ja suur ring veel soe ei ole, ei tähenda mitte midagi. Tänapäeva õlid on ka normaalsed ning vedelad madala temperatuuri juures. Selle asemel, et uskuda või mitte uskuda, võta suvaline diisel, millel tehasest EGT andurid ja vaata, mis nad seal peale 500m näitavad. Vihjeks ütlen, et temperatuur on tugevalt kolmekohaline. Siin ei ole asi usus vaid faktides. Ei ole lihtsalt midagi rääkida või arvata. [quote][i]Algselt postitas: etsihel[/i] Jah võin eksida tõesti nii tehnilisel teemal kuna pole tõesti raamatuid läbi lugenud. Kuid valdav osa autodest alla 0 kraadist tempi ei näegi mida müüakse Euroopas ja manuaalid on siiski samasugused? [/quote] Ei ole, need manualid kehtivad nii -20C kui ka 0C korral. Ning sa eksidki. [quote]Ja pole mul ükski tsikkel laksust ilusti töötand. Ei sissepritsega ega karpaga.. tahavad 100% kindlasti soojenemist alguses. Isegi muruniidukid ja mootorsaed/trimmerid ei lähe kohe pöördesse, samuti 2T tsikkel. Ikka tahab vaikselt soojenemist 1-2 minutit suvel. Tehnoloogia/tolerantsid võibolla teised autoga võrreldes kuid tööpõhimõte ju sama?[/quote] Miks sa võrdled tsikli ja muruniiduki mootorit autoga? Need ei peagi külmaga kohe töötama, sest neid ei kasutata lihtsalt nende miinuskraadide juures! Tsikli puhul ei ole juba tehasest ette nähtud ning seadistatud. Muruniidukil reeglina mingit aju ei ole ning kõik on mehaaniline. Oeh, huvitav, kuna see laat ükskord otsa lõppeb. Läheb ilmselt 50 aastat aega, kuni inimene aru saab, et enam ei ole nõuka aeg ja karpa mootorid. Mõni ilmselt ei saagi kunagi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Auto sõidueelne soojendamine?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.1%
- SQL:
61.9%
]