Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Auto sõidueelne soojendamine?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: etsihel[/i] Mhmmm kindlasti pritsib sul silindrisse niimoodi bensiini peale nagu videos, et silinder upub bensiiniga... See bensiin süttib kohe kui silindrisse jõuab. Segu on nagunii rikkam sest talvel õhk külm ja tihedam ning sätib segu rikkamaks vastavalt sellele.[/quote] Ole hea ja loe mõni raamat läbi sisepõlemismootori toimimisest, täpsemalt silindri ja kollektori seina mudelist enne kui sellist täielikku jura kirjutada. Paha hakkab. [quote]Diislit ja eriti automaati... No ma pean kohe 500m pärast maanteele keerama ning sõitma 90ga... Kui ma sul 10 sekundiga peale käivitust sõitma hakkan siis saab mootor tänu pikale teisele käigule pidevalt 2500 pööret. Kui veel auto ka tuleb siis 3000+.[/quote] Selle 500m-ga on mootor juba seest piisavalt soe ning mingit probleemi pole. [quote]Diiselküte määrib pumpa ning ka silindri kui võtta arvesse see video teooria. Mina panen lisaks 2T seguõli 200ml paagi kohta. [/quote] Ei määri diisel mitte mingit silindrit. Sul on kõik segamini nagu puder ja kapsad. Diiselmootoril toimub põlemine niipea, kui kütus sisse pritsitakse, bensumootoril läheb osa kütusest silindri seinale, sest kütus pritsitakse sisse ning alles seejärel süüdatakse sädemega. Üldiselt selle teemaga on nii, et väga paljudel tehnikakaugetel inimestel on mingid arvamused sellest, mis paraku reaalsusega ei ühti. Tulnud on see vanast ajast, kui olid karpaga mootorid, mis külmalt ei käinud normaalselt lihtsalt. Aga need, kes modernse mootori sisemistest protsessidest midagi teavad, [b]kaasa arvatud autotootjad[/b], ütlevad teile, et igasugune külmalt tühikäigul töötamine on mootori surm, bensumootori puhul lõhub see ka näiteks katalüsaatorit ning lisaks saastab see keskkonda. Selle pärast on ka seaduses kirjas, et üle paari minuti ei tohi õuealal mootor tühikäigul töötada. Seda ei ole sinna nalja pärast kirjutatud. Igal talvel tekib neid teemasid nagu seeni pärast vihma. Iga kord on tulemus täpselt sama - mootorist mittemidagi teadvad arvajad targutavad, arvavad ja nämmutavad, kuigi auto eksplutatsioonijuhend, autotootjad ning isegi riigiseadus ütleb risti vastupidi. Aga need kõik ei tea ju asjast mitte midagi või kuidas? Enda auto mootoriga tehke mis tahes, aga ärge soovitage teistel oma mootoreid rikkuda. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Auto sõidueelne soojendamine?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.0%
- SQL:
64.0%
]