Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
teet82

 postitati 31.12.17 14:30
Võimalik, pole ise süvenenud täpsemalt selle toru ehitusse, vana toru võttis omanik kaasa.
Väga palju ta seal liikuda vist ei saa, läheb ta ju plokikaanest turbosse, see turbo alus on vist ka poltidega mootoriploki küljes, kindlalt ei mäleta. Igal juhul sai pandud kasutatud toru ja sellel ei olnud näha mingeid märke sellisest probleemist. Tundub olevat haruldane probleem, välismaistest foorumitest pole ka midagi sellist leidnud.
kermz

 postitati 31.12.17 14:12
Minu arust need torud ei põle läbi nii lihtsalt ,arvan et selles ei ole probleem. Seal on kaks toru üksteise sees , mis liiguvad. Kui võtta mõlemast otsast kinni ja tõmmata ,lükata ,siis on näha et just see koht ,kuhu see auk tekib on nendel torudel liikumis ,hõõrdumis koht.
Vibratsiooni ja paisumisega lihtsalt kulutab aastatega augu sisse.
Ise uut ei pannud ,vaid lasin paiga paksemast torust peale keevitada ja 1,5 aastat on juba pidanud. Muidugi juhtus see ,et keevitaja keevitas kogematta välimise ja sisemise toru omavahel kinni , aga õnneks sain nad omavahel liikuma uuesti.
Loodan et ei saanud väga segane jutt. Head vana aasta lõppu.
teet82

 postitati 30.12.17 16:58
Endiselt on õhus küsimus, et mis need torud läbi põletab, kas vigased pihustid äkki?
Täna helistati, et nüüd jälle lekib see auto ja äkki minu süü, et peaksin nagu garantiiremonti tegema või midagi sellist. Lekib nüüd siis vist teine pool, mõne arvates peaks neid vist paaris vahetama nagu piduriklotse. Arvatavasti jäädaksegi neid torusid vahetama, kui tegelikku põhjust ei ravita.
teet82

 postitati 29.11.17 17:32
Leidsin siis täna lekkekoha üles, külma mootoriga sai käsi vahele topitud igale poole ja oli tunda heitgaaside liikumine. Heaks vihjeks oli siin teemas eespool olev pilt, probleem oli samuti plokikaane ja turbo vahelises torus. Silmaga suurt näha pole, sest lekkekoht on toru ümber oleva võrgu ja klambri all. Ma ütleks, et on seest poolt välja põletanud mingil põhjusel, aga miks?

Toru hind esinduses 95EUR ja tuleb tellida, ju siis pole päris tüüpviga, et laos hoitakse.

https://www.upload.ee/image/7714119/toru.jpg
TiitR2

 postitati 28.11.17 18:59
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82

Edit: Tahmane oli mootori ülemine tagumine juhipoolne ots, see on siis turbo, EGR-jahuti ja vaakumpumba vaheline ala. Mootor muidu igast otsast õline ja võib-olla ving tuleb hoopis mujalt, näiteks õlist kollektori peal.


Kütuse või õli põlemise ving/hais on ikka 2 väga erinevat haisu ja selgesti eristatavad.
teet82

 postitati 28.11.17 18:19
On ka mingi vingu ja tahma probleem ühe 3.0TDI mootoriga:
Mootori juhipoolne tagumine nurk oli väga tahmane, konkreetset lekkekohta aga ei suutnud tuvastada. Turbot kattev plekk ka väga tahmane seest poolt. Kõige loogilisem lekkekoht tundus seal asuv EGR toru turbost EGR jahutisse. Sai see suure hädaga välja urgitsetud sealt ja avastatud, et EGR toru ja jahuti vaheline tihend oli lohakalt vahele pandud, poldiaugud üldse kõrval ja tihend ühe külje peal. Sai uus tihend vahele aga käivitades tundus, et ikka nagu lekib kuskilt, tuleb nagu mingit auru ja silmad hakkavad kipitama ninapidi juures vahtides. No ei saa aru ka kust tuleb. On kellelgi mingeid mõtteid selle mootori piirkonna suhtes, juhul kui ikka lekib? Ei jõudnud täna rohkem vaadata, homme uuesti.

Edit: Tahmane oli mootori ülemine tagumine juhipoolne ots, see on siis turbo, EGR-jahuti ja vaakumpumba vaheline ala. Mootor muidu igast otsast õline ja võib-olla ving tuleb hoopis mujalt, näiteks õlist kollektori peal.
andrec

 postitati 04.10.16 10:54
Kui pihusti seibid lekivad on kuulda ka kapotti lahti tehes sutsumist. Lõhn ei ole ka tavaline diisli suitsu lõhn vaid vähe spetsiifilisem. Muidugi tava inimene ei pruugi eristada neid lõhnasid.
roltskar

 postitati 04.10.16 10:41
Tsitaat:
vahel on ving salongis kui armatuuri ja kundepoolse istme vahel on vale tihend :D

Vahel on ving salongis kui armatuuri ja kundepoolse istme vahel on vale tihend. :D
TiitR2

 postitati 29.09.16 21:30
Tsitaat:
Algselt postitas: kareltr
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Sumbuti sukad vaatasid üle, kuid äkki lekivad väljalakse kolle tihend(id)? Salongipuhuriga imeb salongi?

Salongipuhuriga imeb sisse.

No nii ma pakkusin jah.
kareltr

 postitati 29.09.16 18:58
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Sumbuti sukad vaatasid üle, kuid äkki lekivad väljalakse kolle tihend(id)? Salongipuhuriga imeb salongi?

Salongipuhuriga imeb sisse.
jantz73

 postitati 28.09.16 20:28
Tere.
Puutusin ka sellise murega kokku just pihusti seibi pärast. 1 seib kergelt ajas läbi ja vahel oli ving sees ning samas ei tundnud. Kui pikema sõidu tegin siis ei saanud aru aga lühikesed linnaotsad siis oli tunda.
kermz

 postitati 28.09.16 19:05
Maadlesin ise ka just samasuguse probleemiga. Mul ajas vingu sisse ainult koha peal seistes, ja ainult siis kui kliima oli (econi) peal.
Üsna raske oli seda tuvastada, aga jagu ma sain. Vibratsiooniga oli augu sisse närinud.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/442/59/0110529697fa7ea.jpg
TiitR2

 postitati 28.09.16 18:47
Sumbuti sukad vaatasid üle, kuid äkki lekivad väljalakse kolle tihend(id)? Salongipuhuriga imeb salongi?
mkb

 postitati 28.09.16 18:33
Sagedus tuleks siis kohe normaalselt ära kirjeldada, mitte "vahel harva" kirjutada.
Sõltuvalt veast võib põletada küll.
kareltr

 postitati 28.09.16 18:27
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Dpf põletamine?

Nädalas mitu korda põletab?
Armatuuris pole küll mingit tulukest põlema löönud.
mkb

 postitati 28.09.16 17:43
Dpf põletamine?
kareltr

 postitati 28.09.16 16:44
Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
Kui pihusti seib on ära siis hakkab ka vingu ajama.
Mul oli a4 ga selline lugu.

Kas ta ajas sul koguaeg vingu või nii kuidas jumal juhatas?
kareltr

 postitati 28.09.16 16:44
Tsitaat:
Algselt postitas: Dr.Rammstein
Mootoriruumi ja kapoti vaheline tihend on alles või on see kuskile ära kadunud?

Tihend täitsa olemas ja korralik.
Urmet24

 postitati 28.09.16 16:36
Kui pihusti seib on ära siis hakkab ka vingu ajama.
Mul oli a4 ga selline lugu.
Dr.Rammstein

 postitati 28.09.16 16:25
Mootoriruumi ja kapoti vaheline tihend on alles või on see kuskile ära kadunud?
kareltr

 postitati 28.09.16 16:01
Mure selles et viskab vahel harva vingu salongi sisse
vahest päris tugeavlt tunda vahel vähem jälle.
Sumbutaja sukad vaatasin üle paistsid terved olevad.
On keegi selle probleemiga tegelenud oskab öelda kohta mida võiks kindlasti kontrollida?
Auto siis c6 3.0 tdi
Tänud abi eest ette ära juba :)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 63.2% - SQL: 36.8%]