Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 28.09.16 09:53
Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Nagu näha, siis võib ka tarkvara uuendusest abi olla, kuigi see võib olla ainult ajutine.

Mitte midagi ajutist. Kui on konkreetselt see softi kala, siis seda viga reaalselt ei eksiteeri, vaid on probleem vigases tarkvaras, mis täiesti töökorras komponendi vahel vigaseks loeb.

Antud autol vaja teha softi uuendus ja kasti pistiku ning lintkaabli vahetus ja väga võimalik, et sellega saaga lõpeb ka.
Gunnark

 postitati 28.09.16 09:43
See vist remondi komplekt 2 nö:

https://www.avito.ru/moskva/zapchasti_i_aksessuary/0b5398048c_platy_mehatronika_s_klapanami-_komplekt_651661255

Mõlemad koos: 0B5398048C

Ja sisukamat juttu siin q5 põhjal, kui idanaabrite keelega sina peal:

https://www.drive2.ru/l/8751272/
KuldarA

 postitati 28.09.16 08:47
Selge. Selle puhul saan aru, et lahendab kiiruseanduri ja juhtmestikuga seotud probleemi.

Ülejäänud andurid on minud teada juhtblokiga ühes tükis ja neid saab ainult koos sellega vahetada. Juhtblokki uuena eraldi ei müüda, ainult koos mehatroonikuga. Kui leiad kasutatult korraliku juhbloki on see vahetus võimalik, aga siis tuleks see antud autole ümber kirjutada, mis pole ilmselt kõige lihtsam. Eks see on ilmselt midagi sarnast nagu lisavarustuse lisajad Poolas muude komponentidega teha lasevad vms.
Gunnark

 postitati 28.09.16 08:36
Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Mis remondikomplektist muidu jutt?


Ma pole kursis, kas see on nö viimane uuendatud versioon:
0B5398009D

https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/mechatronics-repair-kit/0b5398009d/

Üks katsetas ka sama aga hiina:) komplekti ära aga ma ei leia seda teemat enam.
KuldarA

 postitati 28.09.16 08:23
Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark


Täiesti nõus Kuldar aga omanik ikka uurib ja kuulab maad, et teada mida oodata jne :)ja samas mõni on ka ise selle suht odavalt saadava remondikomplekti vahetanud ja on vedanud, viga lahendatud.


See on täitsa ok :) Mõtlesin seda, et mu jutu peale ei pruugi kohe mehatroonikat vahetama minna, et enne ikka korralik diagnost. Nagu näha, siis võib ka tarkvara uuendusest abi olla, kuigi see võib olla ainult ajutine.

Mis remondikomplektist muidu jutt?
prj

 postitati 27.09.16 19:24
Mehaanilise osaga neil kastidel eriti midagi ei juhtu, kui peksva kastiga mitte edasi sõita.
Enne mehatroonikaploki vahetust, vaheta lintkaabel.
Või siis vaheta plokk ja lintkaabel korraga.

P17E1 võib muide softi viga olla - selle kohta on TSB.
Ülejäänud vead tulevad eduliselt sisse nii tuksis käigukasti pistiku kui ka katkise lintkaabli korral.
MagnumSX

 postitati 27.09.16 17:54
Siiani on vedanud.... olen paljud asjad korda saanud, aga ühes olen kindel..vett see auto ei kannata :P
Tallinna veeuputus pani roolivõimu avarii seisu.... see õnneks nüüd jäi pidama peale softi vahetust...oli kampaania tasuta audis :)
Kasti pistk oli vett täis... see ka oli üllatus, kuna pole varem ujumas käinud :)
Abiks palju olnud hiina VCDS 12.12 :)
Gunnark

 postitati 27.09.16 15:55
Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Aga see interneti kaudu auto parandamine ja vigade tuvastamine on nagu ta on, et soovitan minna pädevasse kohta diagnostikasse


Täiesti nõus Kuldar aga omanik ikka uurib ja kuulab maad, et teada mida oodata jne :)ja samas mõni on ka ise selle suht odavalt saadava remondikomplekti vahetanud ja on vedanud, viga lahendatud.
MagnumSX

 postitati 27.09.16 15:47
Seega mehaanika vahetus??? :(
KuldarA

 postitati 27.09.16 15:36
Siis sümptomite järgi jah ikkagi probleem sellega ja kui antud kood sees, siis viitab pigem sellele andurile ehk kokkuvõttes mehhatroonikale. Aga see interneti kaudu auto parandamine ja vigade tuvastamine on nagu ta on, et soovitan minna pädevasse kohta diagnostikasse.


Gunnark:
2) Gear Change Sensor Failure - TSB relating to the "drive range sensor". Can show up as the warning "Gearbox Malfunction You Can Keep Driving" but no bucking sensation. Not sure of cost, but guessing somewhere in 3k range? Someone have source?;

Need sensorid asuvadki mehatroonikas ja ma lisaks sinna lõppu, et kui see esineb, siis return to point 1 :)
Gunnark

 postitati 27.09.16 15:06
Mõned sümptomid maailmast nö:
Purpose: Get some actual numbers about DSG failure rates. Help prospective buyers and current owners have an idea of failure probability.

The major failure modes we know of are

1) Mechatronic Units Failing - the ECU that controls the DSG shifting is packaged within the oil cooled system, with the PCB exposed. The failure of this unit is either due to the chemical properties of the oil reacting with board, the heat from this oil or some combination of both. The result can be a bucking sensation on the 1-2 shift or 2-1 shift. Replacing this unit can cost anywhere in the 5-8k neighborhood;

2) Gear Change Sensor Failure - TSB relating to the "drive range sensor". Can show up as the warning "Gearbox Malfunction You Can Keep Driving" but no bucking sensation. Not sure of cost, but guessing somewhere in 3k range? Someone have source?;

3) Clutchpack Failure or Premature Wear - Caused by driving the transmission hard or long-term wear. Haven't heard of anyone with this problem, so including it in the poll but doubt it factors in much.
MagnumSX

 postitati 27.09.16 14:56
Muidu oleks nagu ok, aga ummikutes kipub 1lt 2le jõnksutama kui enne peatumist N asendisse pann siis ok kui tagasi Dle aga kui ma seda ei tee jääb vahest nagu vedu tugevamini peale ja kui siis N panna veab kergelt edasi ja vahest hakkab N peal käiku sisse välja nõksutama ... sellistel kordadel on ka selle vea koodi andnud vahest ja kast läinud avarii reziimi....peale taaskäivitust töötab jälle normaalselt. Seda siis juhtunud korra kaks kuu jooksul.
KuldarA

 postitati 27.09.16 14:15
Ca 2500€ on koos vahetusega, oleneb mis hindadega jupi leiad. Aga esmalt tasub lasta põhjalikum diagnoosimine teha, et kas see sensor on tuksis. Kas kast muidu jõnksutab ka?
MagnumSX

 postitati 27.09.16 13:48
Palju mehaanika vahetus võib maksma minna???
KuldarA

 postitati 27.09.16 11:54
9708 - Sensor for Gear Actuator 2

See viitab juba mehatroonika blokis olevale sensori veale. Seal sensoreid eraldi vahetada ei saa vaid on mehatroonika ajuga ühes tükis. Viimast aga samuti eraldi ei müüda vaid terve mehatroonika korraga. Muidugi läbisõidu järgi on ilmselt mehaaniline osa ka piisavalt kulnud, et kui ainult elektroonika osa vahetada, siis varsti taas probleemid.
MagnumSX

 postitati 27.09.16 10:50
Õlid vahetatud õigeaegselt.
Pigem siiski usun, et pistik ei saanud korralikult puhastatu ja proovin esialgu seda uuesti.
Millist vahendit oksüüdi eemaldamiseks soovitate???
prj

 postitati 27.09.16 07:07
Tsitaat:
7980 - RPM Signal from ECU
P0726 00 [044] - Implausible Signal


Lintkaabel läbi 99%, lase see ära vahetada, tüüpviga.
Võimalik, et kaovad ka teised vead ära.

Muide sellel kastil on õlivahetuse välp 60 000 km.
Kui sa oled sellest kaks korda tugevalt üle lasknud, siis ma ei imestaks, et sada häda on.
R129

 postitati 27.09.16 06:28
Nende 0B5 (S - tronicu) vigade aeg on tõesti nüüd kätte jõudnud. Tavaliselt on viga kas: sidurites, solenoidides või ka mehaanikas. Kui kohapeal jääb vedu taha, siis keegi laseb (loe leke juhtplokis või solenoidis) sidurile survet peale, või siis aju tellib mingil X põhjusel seda meelega.
Jann

 postitati 27.09.16 03:27
Esimesed kaks viga on vigase pistiku teema arvatavasti. Kolmas on eraldi probleem.
MagnumSX

 postitati 26.09.16 21:07
Jama selline, et kohapeal jääb kõva vedu taha ja hakkab õli kärsakat ajama....mitte alati. just peale esimest 120000 õlivahetust... millele järgnes 10 tuhande järgi uus, kuna purunes filtri korpus(õlivahetus tehti soomes ) ja ka peale seda probleem kadus... lasin jälle vahetada 190 000 pealt eestis ja probleem tagasi :)

Kas võib olla viga kasti minevas pistikus...see tekitas suurt jama 20000 tagasi...vesi oli sisse pääsenud ja paar kontakti oksüdeerunud ???



3 Faults Found:

10618 - Valve for Transmission Fluid Cooler
P2755 00 [044] - Short to Plus
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority:2
Fault Frequency: 83
Reset counter: 40
Mileage: 196018 km
Date: 2016.08.19
Time: 15:02:37

7980 - RPM Signal from ECU
P0726 00 [044] - Implausible Signal
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 130
Reset counter: 40
Mileage: 196018 km
Date: 2016.08.19
Time: 15:02:31

9708 - Sensor for Gear Actuator 2
P17E1 00 [040] - Mechanical Malfunction
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 35 Mileage: 198449 km
Date: 2016.09.17
Time: 11:06:56

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 61.6% - SQL: 38.4%]