Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 (C7) 3.0 TDI mootoriketi kontroll
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Setu[/i] 3.0 TDI alates 2011a-2015a tüüp viga on , et ketipinguti väsib ära ja vahekarteri vahelt hakkab õli lekkima ja se praktiliselt kõigil kas hakkab lekkima siin 50000 peal või 200000 peal se juba kuidas juhtub. Kui jõuad õige aeg jaole vahetad ainult pinguti ära(uus pinguti uue toote koodiga ja uuendatud) ja kõrvaldad õli lekke vahekarteri vahelt aga, kui lased pikalt kõriseva mootoriga ringi siis juba kogu keti liin või võib veel hullemini minna. Muidugi selle töö jaoks vaja mootor maha võtta ja kõvasti laiali lammutada ametlik Reval Auto aeg pea 40 töö tundi Revalis läheb vahekarteri õlileke eemaldus , koos keti pinguti ja hunniku tihendite ja poltidega pea 3800€ [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 (C7) 3.0 TDI mootoriketi kontroll
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.6%
- SQL:
64.4%
]