Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 (C7) 3.0 TDI mootoriketi kontroll
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: veekaheksa[/i] Paneks kah mõne oma sendi siia. Asjad, mida mina olen tähele pannud diislitel: 1. Kui 'kunagi heal ajal' olid õlitemperatuurid soojal mootoril kenasti 'inimlikud 90-100C', siis nüüdsetel enam mitte. EU3 normiga mootoril oli see vastavalt 95-100C, EU4 100-105C, EU5 110, EU EEV 110-115 ja EU6 120C. Jutt on konkreetselt mootoritest, mis vastavaid norme täidavad, evivad õlitemp termostaate ja jahutust, kasutatakse küll mitte sõiduautodel, aga seal väga vahet pole. Et igale normile vastavaks mootor saada, on vaja tõsta mootori enda temperatuuri, et saada võimalikult puhas põlemine ja puhtamad heitgaasid. 2. Antud andmetele tuginedes olen ka jälginud, mismoodi on muutunud õlivälbad ja õlide markeering. Väita, et 5W-30 on uutel 'kuumadel' mootoritel ideaalne kasutada - on minuarust natuke vale. Kõik oleneb kasutustingimustest, seda loomulikult. Mootor, mis eriti talda ei saa, ja pidevalt külmrezhiimis sõidab, ma väga ei panekski mingit ilgelt 'kuuma otsa' õli - samas, kui pidevalt pikka otsa lasta ja kuuma kah anda koormustega, siis 'vett' ma kohe kindlasti mootorisse ei valaks. 3. Välbad on läinud ulmelisemaks ja ma absoluutselt ei vaidle vastu, et uued 'vesiõlid' seda välja ei kannata. Küsimus on jälle kasutamises. 100k km kannatavad kõik mootorid nii lasta, arvan. Mis peale seda saab, on iseasi. Kõik need kenad TFSI ja ka FSI ja TDI-imemootorid on juba piisavalt tõestanud oma kap. remontidega, et midagi on ikka väga vale. Kasutaja Jõuvanker on samamoodi ammuilma öelnud, et longlife-välp tapab need mootorid - arvan sama. 4. Väita siin suure hooga, et 5W-30 'õlitab' paremini kui 5W-50 -25C juures on BS. Kes nii väidab peaks ikka uuesti minema ja uurima, mida mis markeering tähendab. 5. Kui mootor ikkagi normaalselt pähe saab ja igapäevaselt korralikult soojaks sõidetakse, siis just uuema otsa 'kuumades' mootorites kaaluks ma isiklikult VÄGA PIKALT, mis õli kasutada ja mis välbaga teda vahetada. Kuid ka see on õliteemas ammuilma 'näritud kont'. PS! Need on konkreetselt minu tähelepanekud ja need ei pretendeeri absoluutsele tõele. Eks igaüks ise mõtleb, mida kasutab ja kuidas seda teeb. veekaheksa [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 (C7) 3.0 TDI mootoriketi kontroll
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
45.6%
- SQL:
54.4%
]