Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 (C7) 3.0 TDI mootoriketi kontroll
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: stihl[/i] [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] 180kw variantidel on ämber tehtud pingutiga. Jällegi, see pinguti ei kulu selle pärast kiiremini, mis õli seal on, vaid selle pärast, et disainis või tootmisel on tehtud viga. [/quote] See jutt hakkab juba trafo taga ümber kummuli õllekasti istuvate ja Bock 8 kraadi tarbivate meeste juttu meenutama...:P:P:P "Insenerid on kõik lollid ja tegin asja paremaks, keevitasin oma autole 1,5mm-sest plekist küljekarbid, nüüd ei roosteta läbi" jne. On nad jee lollid ja lasevad mingeid ämbreid läbi. Kooliski ju käidud 3x rohkem, kui siinne keskmine foorumlane. (ntx mina.). Isegi tehases töötamisel 10ne aastane vaikimisvanne (kirjalik) antud, et mis seal tegelikult toimub ja kuidas asju tehakse, sellest ei tohi pajatada. Varasemal 100jal aastal Horch-DKW-Audi ajaloos ju selliseid ämbreid polnud. Alles nüüd on see jamps pihta hakanud ja mehed on järsku "unustanud", kuidas asju hästi teha...???? Mismõttes? Et kõik VAG tooted lagunevad TÄPSELT tehase taktikepi järgi. Ja saksa ornug`ile ja täpsusele omaselt mitte grammigi hiljem. Kahjuks mõnikord siiski varem. (e. garantiiajal). Siis on jah, sh..t happens. Minu algne postituse eesmärk ei olnud kedagi sõimata lolliks (nagu osadel siin), vaid oli arutelu leida viise, kuidas sellest tehase progetud jamast mööda minna. Ja lihtsalt nentimine, et saigi vilets või ongi ämber ja kannatage ära, see ei mulle sobi. Sest aeg läheb edasi ja aina hullemaks läheb. Igale jõule on olemas vastujõud. Selle ülesleidmine oli see point. Kaasakaagutamine, et nii ongi ja halligi teha ei saa, ei ole seda mitte. ........... Muideks, kas sa seda teadsid, et KÕIK ametlikult Venemaale müüdud VAG`i autod sõidavad mitte longlife 30tuhhi vaid tavalist, 15000km õlivahetust? Ja kasutatakse tavalisi täissünt õlisid täpselt nendel samadel mootoritel. (140 milli idiooti, eksole!) Kuigi esindused suurematel konedel propageerivad neid W30neid, siis pisematel isegi mitte. Ning ei juhtu nendega suurt midagi, v.a. venelaste hädakisa kõigis foorumites, et MIKS me euroopast ja usast kehvemad oleme ja peame nii tihti õli vahetama, kui NEMAD sõidavad seal euros 30 tuhat ühe välbaga... Nii palju ketijamasid venkudel ei ole. Ainult see halvemakspidamise probleem... Pigem probleem nr. 1. on hooratas, 2. pihustid (ok, neil kütus ka viletsam; nii bents kui diisel) 3. DPF vastavalt jne. ......... Idioot on pigem see, kes ei näe seoseid longlife õlide kasutuselevõtmise (meie tootel on odav hooldus!!!) ja mootorite eluea lühenemise vahel ja ei oska mõelda sügavamalt. On siis tegu bemmi, mb või Audiga, vahetki pole. . [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 (C7) 3.0 TDI mootoriketi kontroll
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
49.4%
- SQL:
50.6%
]