Teema ülevaade |
laur
|
postitati 16.08.09 09:15 |
Lühidalt - kast ise on hea tegelt, mugav sõita jne. Aga see et nad katki lähevad on vist enamusele teada. Üldiselt kuskil 140k läbisõidu peal vist
peaks juba tunda andma. Viskad 30 000.- sisse paranduseks ja on jälle päris mitu aastat hooletu, enne jõuad auto maha müüa ja järgmine omanik ka
sellest veel rõõmu tunda.
EDIT: See on siis minu kogemusest, mul on üks esimesi facelift A6 (2001 lõpuga väljalase). Kast hakkas jukerdama kuskil 140k km pealt.
Ja mingi aeg tuli jah mingi uuendus mis parandas töökindlust, aga mina täpseid andmeid eitea.
|
juks11
|
postitati 16.08.09 09:14 |
Nagu autod nii on ka kastid aastate lõikes erinevad, seega korrutan taaskord, et vaja täpseid auto andmeid!
|
Martinez
|
postitati 16.08.09 09:02 |
Siin teemas on välja toodud head ja vead.
|
andres
|
postitati 12.05.05 12:50 |
Niipalju, kui ma välja suutsin lugeda, siis Multitronic on midagi variaatori ning tava automaadi hübriidi taolist. Aga jah, just täpsemalt?
Töökindlus? Plaan osta just Multitronic kastiga A6 (mitte kasti enda, vaid kuna sobival isendil on selline kast peal).
Ütlen ausalt, et võõrkeeled ei ole tugevaim külg, nii et kui keegi on rohkem teemas kodus, siis igasugune inff teretulnud.
|
pealik
|
postitati 12.05.05 08:38 |
siia võiks siiski mõlemate kastide omanikud kirjutada töökindluse, kulude ja kogemuse kohta. ennekõike huvitaks muidugi multironic, mida on vähestel.
|
kopamees
|
postitati 12.05.05 07:23 |
Multitronic
Tiptronic
Ja GOOGLE annab veel palju-palju infot
|
andres
|
postitati 12.05.05 07:13 |
Kas keegi suudab / osakab öelda, milles vahe, peale nime?
On mingit töökindluse erinevust?
|
|