Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
postitati 12.05.05 07:38
siia võiks siiski mõlemate kastide omanikud kirjutada töökindluse, kulude ja kogemuse kohta. ennekõike huvitaks muidugi multironic, mida on vähestel.
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
postitati 12.05.05 11:50
Niipalju, kui ma välja suutsin lugeda, siis Multitronic on midagi variaatori ning tava automaadi hübriidi taolist. Aga jah, just täpsemalt?
Töökindlus? Plaan osta just Multitronic kastiga A6 (mitte kasti enda, vaid kuna sobival isendil on selline kast peal).
Ütlen ausalt, et võõrkeeled ei ole tugevaim külg, nii et kui keegi on rohkem teemas kodus, siis igasugune inff teretulnud.
Martinez
huviline
Registreerunud 22.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
postitati 16.08.09 08:15
Lühidalt - kast ise on hea tegelt, mugav sõita jne. Aga see et nad katki lähevad on vist enamusele teada. Üldiselt kuskil 140k läbisõidu peal vist
peaks juba tunda andma. Viskad 30 000.- sisse paranduseks ja on jälle päris mitu aastat hooletu, enne jõuad auto maha müüa ja järgmine omanik ka
sellest veel rõõmu tunda.
EDIT: See on siis minu kogemusest, mul on üks esimesi facelift A6 (2001 lõpuga väljalase). Kast hakkas jukerdama kuskil 140k km pealt.
Ja mingi aeg tuli jah mingi uuendus mis parandas töökindlust, aga mina täpseid andmeid eitea.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.1% - SQL: 70.9%]