Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Multitronic / Tiptronic -> erinevused (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 4693)
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 12.05.05 07:13 Tsiteeri
Multitronic / Tiptronic -> erinevused



Kas keegi suudab / osakab öelda, milles vahe, peale nime?
On mingit töökindluse erinevust? ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 12.05.05 07:23 Tsiteeri


Multitronic
Tiptronic

Ja GOOGLE annab veel palju-palju infot


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 12.05.05 08:38 Tsiteeri


siia võiks siiski mõlemate kastide omanikud kirjutada töökindluse, kulude ja kogemuse kohta. ennekõike huvitaks muidugi multironic, mida on vähestel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 12.05.05 12:50 Tsiteeri


Niipalju, kui ma välja suutsin lugeda, siis Multitronic on midagi variaatori ning tava automaadi hübriidi taolist. Aga jah, just täpsemalt? Töökindlus? Plaan osta just Multitronic kastiga A6 (mitte kasti enda, vaid kuna sobival isendil on selline kast peal).
Ütlen ausalt, et võõrkeeled ei ole tugevaim külg, nii et kui keegi on rohkem teemas kodus, siis igasugune inff teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Martinez
huviline

Avatar


Registreerunud 22.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8TQ, Passat B7, DL 1000

postitati 16.08.09 09:02 Tsiteeri


Siin teemas on välja toodud head ja vead.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.08.09 09:14 Tsiteeri


Nagu autod nii on ka kastid aastate lõikes erinevad, seega korrutan taaskord, et vaja täpseid auto andmeid!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 16.08.09 09:15 Tsiteeri


Lühidalt - kast ise on hea tegelt, mugav sõita jne. Aga see et nad katki lähevad on vist enamusele teada. Üldiselt kuskil 140k läbisõidu peal vist peaks juba tunda andma. Viskad 30 000.- sisse paranduseks ja on jälle päris mitu aastat hooletu, enne jõuad auto maha müüa ja järgmine omanik ka sellest veel rõõmu tunda.

EDIT: See on siis minu kogemusest, mul on üks esimesi facelift A6 (2001 lõpuga väljalase). Kast hakkas jukerdama kuskil 140k km pealt.

Ja mingi aeg tuli jah mingi uuendus mis parandas töökindlust, aga mina täpseid andmeid eitea.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.5% - SQL: 62.5%]