Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kodanik88

 postitati 05.02.17 15:18
Tänud ! Nagu aru sain siis väljavõtteid ei olegi. Aga järgmine kord kui selline juhus peaks tekkima, siis tean kuidas võti süütelukust kätte saada :) Mitte ei pea väikeseid lapsi pagassi saatma läbi tagaistuja käetoe augu :D
mulk

 postitati 05.02.17 14:54
Esimene googli otsi g leidis selle: http://www.dognmonkey.com/audi/things-we-shouldmust-know-about-our-audis-in-case-of-emergency.html
kodanik88

 postitati 05.02.17 14:48
Huvipärast küsin, kas d3 on üldse kuskil selliseid väljavõtteid, kus täkku saab anda. Endal oli kunagi juhus, kus aku tühi, panin võtme süütelukku ja enam kätte ei saanud. Ja rohkem võtmeid ei olnud. Pagassi ka lahti ei saanud, ja otsisin neid väljavõtteid aga ei leidnud.
zack

 postitati 05.02.17 13:56
Selge, seepärast ei leidnudki seda. :P
mulk

 postitati 05.02.17 13:32
D3 pole seal paremas rattakoopas seda.
zack

 postitati 05.02.17 13:29
Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
Aku juhe maha, vastaspoole esimene ratas alt ära. Poolraami küljes must plastik kopsik- usun et leiad sealt ussitanud ühenduse.. NB akku juhe maha kuna tegu plus pigega.

Kus see must kopsik täpsemalt asub ning milline välja näeb?
MTilk001

 postitati 01.04.15 18:13
no selle külge ikka muidugi ühendan jah..ja pluss plussile.
Põta

 postitati 01.04.15 18:04
Jep
MTilk001

 postitati 01.04.15 17:55
Kas me räägime sellest pulgast mis on akuruumis kuhu külge saab miinuse panna jah?
Põta

 postitati 01.04.15 17:27
Miinus tuleb jah selle posti külge panna, kui laed või annad täkku. Siis pole ka ohtu et miskit pekki keerab. Enda omal võtsin aku maha ja sooja üldse laadimise ajaks. Netiavarustes jah räägitakse, et ei tohi akut maha võtta jne, aga pole ta siiani küll mingisuguseid probleeme tekitanud. :)
lynx

 postitati 01.04.15 17:03
Laadimise kohta öeldakse, et mitte otse akult (kuna siis ei saa energiamoodul selles aru), vaid selleks ettenähtud posti küljest.

Võimalik, et käivitamisega on sama teema.
MTilk001

 postitati 01.04.15 16:37
Ta võttis ringi paar korda ka kuniks voolu oli akus. Veakoodi näitas lihtsalt et voolu oli vähe.
Põta

 postitati 01.04.15 16:24
Kõigepealt lae aku ilusti täis ja alusta ikkagi veakoodidest. Mis viga näitab, miks ta starterit taha ei võta. Enda omal sain pusida ka siin just. Mul oli veakoodiks mootori all Starter will not turn - Jammed or electrical malfunction. Enne kui veakoodi ära ei kustuta pole lootust käima saada. Mul aitas koputamine starterile aga see head ei tähenda, imselt peagi starteri vahetuse käsile võtma.
MTilk001

 postitati 01.04.15 06:10
Et siis pluss juhe maha jah? Kas see must plastik kopsik tuleb ka maha katkuda või mis seal koopas on enne kui seda ühendust näen?
rix30

 postitati 01.04.15 03:45
Aku juhe maha, vastaspoole esimene ratas alt ära. Poolraami küljes must plastik kopsik- usun et leiad sealt ussitanud ühenduse.. NB akku juhe maha kuna tegu plus pigega.
MTilk001

 postitati 30.03.15 12:22
Vedas paar korda ringi küll ja siis lükkas tagant ära starteri ja kirjutas ette et voolu vähe. Pagasnikust aku juures käivitati ikka, kapoti all ei näinud tal midagi kuhu kaableid kinnitada
Ahti

 postitati 30.03.15 12:08
No autoabi oleks pidand selle käima saama küll, kas siis ka ei võtnud üldse ringi, kui abi oma krokodillid peale viskas?
Käivitas ta kapoti alt või otse akult? Aku võib õhtal ka olla jah.
Saad vahetada küll niisama ka, käivitub jne. aga et asi korrekte oleks ja auto saaks aru, et uus aku on, siis oleks vaja kaabel sappa panna ja see talle selgeks teha.

Tsitaat:
Algselt postitas: MTilk001
Tere, hommikul siis näitas mu A8 mulle hambaid ja ei käivitunud, algul ei võtnud üldse starterit ringi, siis peale paari korda võttis mõne korra ringi ja kõik, akut näitas MMI peal 100% algul, siis hakkas mühinal kukkuma kuni 0 välja. Autoabi ei saanud ka oma juhtmetega käima ja sinnapaika ma ta jätsingi. Sõidan autoga igapäev umbes 50km. Kas aku on läbi omadega? Siiani on korralikult käivitunud muidu. Sellel mudelil ei saa ju ise niisama akut vahetada vist, vajab mingit programmeerimist. Mootor V8 3,7

MTilk001

 postitati 30.03.15 08:25
Tere, hommikul siis näitas mu A8 mulle hambaid ja ei käivitunud, algul ei võtnud üldse starterit ringi, siis peale paari korda võttis mõne korra ringi ja kõik, akut näitas MMI peal 100% algul, siis hakkas mühinal kukkuma kuni 0 välja. Autoabi ei saanud ka oma juhtmetega käima ja sinnapaika ma ta jätsingi. Sõidan autoga igapäev umbes 50km. Kas aku on läbi omadega? Siiani on korralikult käivitunud muidu. Sellel mudelil ei saa ju ise niisama akut vahetada vist, vajab mingit programmeerimist. Mootor V8 3,7

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 41.5% - SQL: 58.5%]