Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Soojalt pöörded kõiguvad Audi c6 3.0tdi 165kw
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kristoff[/i] [quote][i]Algselt postitas: -quattro-[/i] On ka poomine ja pihustid enne kontrollitud, olevat korras olnud. Kerget naftakat pillub ka vahest harva sisse. Just siis kui kiirelt pöörded hüppama hakkavad. Ju siis ehk on ikka pihustid pekkis ? Pihustiseibe ja asju on ka vahetatud.. Seibid vahetatud 54 000km tagasi [/quote] Väga suure tõenäosusega: 1) pöörded kõiguvad, sest pihustid on omadega läbi; 2) pöörded ei kõigu pidevalt, sest pole veel totaalselt läbi, aga väga lähedal sellele; 3) pöörded kõiguvad DPF regenereerimise ajal (kõige lihtsam on sul siis nt sumpa otsi katsuda (soovitan ettevaatlik olla) - need on kindlasti tulised - DPF regenereerib), sest siis suurendatakse kütusekogust, aga tuksis pihustite tõttu muutub pihustamine tühikäigul kontrollimatuks ning algab pöörete kõikumine; 4) naftakat viskab sisse DPF regenereerimise alguses EGR võlli vahelt, sest siis liigutatakse ka EGR klappi (võimalus heitgaaside lekkeks võlli vahelt) ja tugev naftakas ise tekib heitgaaside juurde just tuksis pihustite tõttu, kuna küttesegu läheb valeks; 5) auto ei suitse, sest DPF püüab osa jama kinni (kindlasti kiireneb ka seetõttu nimetatud filtri umistumine); 6) käivitamisel poob kinni täpselt samuti tuksis pihustite tõttu; 7) järjest kiiremini täituva tahmafiltri regenereerimine toimub järjest tihedamini ja turbo ning muud detailid saavad järjest tihedamini kõrgest temperatuurist tingituna aina enam koormata. Halvemal juhul seega :) on sul 1) pihustid tuksis; 2) EGR võll kulunud, kindlasti kogu see süsteem pihustite tõttu ka korralikult tahmunud ja ummistumas; 3) pihustite tõttu ka DPF kohe-kohe ummistumas; 4) mootori õlikulust väär pilt, sest mootorisse jõudev diiselkütus varjab osaliselt ka õlilekkeid nt turbost või mujalt, sest õlitase ei lange lisanduva diisli tõttu nii kiirelt kui peaks ning probleemi likvideerimisel võib saada ilmsiks märgatav õlikulu; 5) tavapärasest enam kulunud mootori sisedetailid, sest karterisse lekkinud diisli tõttu vähenevad õli määrdeomadused ning hõõrdumine on seega olnud suurem (muuseas, kui pika õlivahetusvälpa kasutad? Ikka longlife ehk 30 000? :)) 6) seega ka turbo üsna kulunud. Jann ilmselt mõtleski seda, kui ütles, et nende 3.0 TDI-ga läheb lõbusaks. Mine käi stendi pihustid ära. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Soojalt pöörded kõiguvad Audi c6 3.0tdi 165kw
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.8%
- SQL:
60.2%
]