Teema ülevaade |
Lauri_O
|
postitati 27.11.14 20:10 |
Sai pandud kõik märgid nii nagu peab ja kontrollitud ära ka rootori asend, kõik klappis ja masin käib kui kell. Tänud abistajatele ja jälle grammi
võrra targem.
|
QUATTRO
|
postitati 27.11.14 11:22 |
Mina isiklikult ei soovita rihmaseibi ja rihmakatte märkide kasutamist. Väga palju on olnud juhuseid kus nende märkide järgi on reaalne elu +/- 1
hammas nihkes.
Ainuõige meetod on kasutada antud mootori puhul hooratta märke VÕI spetsiaalset abinõud T.D.C. määramiseks.
Abinõu tööpõhimõte on see meil on plastiktoru milles liigub kolb, kui nüüd 1 või antud juhul 4 silindri kolb ligineb ÜSS, liigub kolb plastiktorus
üles. Kui Üss on õletatud, liigub kolb torus alla. Seega leiame ideaalselt koha kus kolb on täpselt ülemises surnud seisus.
|
VahurAudi
|
postitati 27.11.14 10:58 |
Rihmaseibil ja sellel plastkaanel sooned sees, selle järgi saad paika
http://workshop-manuals.com/skoda/superb/images/superb-13.png
|
Skeldo
|
postitati 27.11.14 10:53 |
Ehk abiks!
Õpetus
|
Lauri_O
|
postitati 27.11.14 10:42 |
Ma leian ainult ülemise rihmaratta juures märgid O.T ja ka siis kaane peal, keskmise ehk siis süütenurga ratta peal leian ka üles O.T kuid kuskohas on
märge mootori küljes ja alumise ratta küljes on mitu kirja ja üks punnike, kuhu selle siis keeran? Kuramuse keeruline, hullem kui ilma rakisteta V
mootrit teha.
|
mtaudi
|
postitati 27.11.14 10:16 |
Siin teemas ka sellest juttu: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=142607&page=1&highlight=hammasrihm#pid725243
|
QUATTRO
|
postitati 27.11.14 10:10 |
Keera mootor uuesti märkidesse ja võta maha jagajakaas.
Rootori tuleb kokku ajada esimese silindriga. Kui ei ole mingit lollust tehtud, siis peale jagajakaane eemaldamist on näha jagaja korpusele
sisselöödud sälku. Rootor tuleb selle sälguga kokku ajada.
Samas pead sa süüte nii ehk naa stroboskoobiga üle käima, kuna see 2 liitrine suudab hakata muidu igasuguseid lollusi genereerima.
Süütesettingutest olen siin foorumis kirjutanud päris mitmel korral, seega peaks olema otsing lihtne
|
Lauri_O
|
postitati 27.11.14 08:15 |
Üks probleem leiab lahenduse ja teine algab, eile peale 2.6-se rihmavahetust mõtlesin et teen ära pikka aega juba plaanis oleva B4 rihmavahetuse. Enne
hammasrihma mahavõtmist märkisin ära ülemisele rihmarattale märke ja keerasin ka selle O.T paika kuid jätsin märkimatta alumise vändarihmaratta ja ka
selle süütenurga rihmaratta. uue rihma pealepanekul muidugi liikus see süütenurga rihmaratas krammike paigast ja auto puterdab kohapeal. Kuidas teha
kindlaks et asjad on õigesti? kuna liikus paigast vaid see keskmine ratas? Äkki mingi targem õpetab. Pole mõtet kurjustama hakata kuna
eksperimenteerin oma masina peal ja soovin õppida.
Tänud.
|