Lauri_O
huviline
Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.
|
postitati 27.11.14 07:15
|
|
|
Audi 80 B4 2.0 85 KW mootori rihmavahetuse probleemid.
Üks probleem leiab lahenduse ja teine algab, eile peale 2.6-se rihmavahetust mõtlesin et teen ära pikka aega juba plaanis oleva B4 rihmavahetuse. Enne
hammasrihma mahavõtmist märkisin ära ülemisele rihmarattale märke ja keerasin ka selle O.T paika kuid jätsin märkimatta alumise vändarihmaratta ja ka
selle süütenurga rihmaratta. uue rihma pealepanekul muidugi liikus see süütenurga rihmaratas krammike paigast ja auto puterdab kohapeal. Kuidas teha
kindlaks et asjad on õigesti? kuna liikus paigast vaid see keskmine ratas? Äkki mingi targem õpetab. Pole mõtet kurjustama hakata kuna
eksperimenteerin oma masina peal ja soovin õppida.
Tänud.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 27.11.14 09:10
|
|
|
Keera mootor uuesti märkidesse ja võta maha jagajakaas.
Rootori tuleb kokku ajada esimese silindriga. Kui ei ole mingit lollust tehtud, siis peale jagajakaane eemaldamist on näha jagaja korpusele
sisselöödud sälku. Rootor tuleb selle sälguga kokku ajada.
Samas pead sa süüte nii ehk naa stroboskoobiga üle käima, kuna see 2 liitrine suudab hakata muidu igasuguseid lollusi genereerima.
Süütesettingutest olen siin foorumis kirjutanud päris mitmel korral, seega peaks olema otsing lihtne
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
|
Lauri_O
huviline
Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.
|
postitati 27.11.14 09:42
|
|
|
Ma leian ainult ülemise rihmaratta juures märgid O.T ja ka siis kaane peal, keskmise ehk siis süütenurga ratta peal leian ka üles O.T kuid kuskohas on
märge mootori küljes ja alumise ratta küljes on mitu kirja ja üks punnike, kuhu selle siis keeran? Kuramuse keeruline, hullem kui ilma rakisteta V
mootrit teha.
|
|
|
Skeldo
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal
Auto: Hybrid
|
postitati 27.11.14 09:53
|
|
|
Ehk abiks!
Õpetus
|
|
|
|
VahurAudi
huviline
Registreerunud 26.02.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.8 128kw*Audi A6 c5 2.5TDI 132kw Quattro*Bmw e39 1997.a. 2.5tds 105kw*Bmw e39 2003.a. 2.5d 120kw*Audi a8 2001.a. 4.2
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 27.11.14 10:22
|
|
|
Mina isiklikult ei soovita rihmaseibi ja rihmakatte märkide kasutamist. Väga palju on olnud juhuseid kus nende märkide järgi on reaalne elu +/- 1
hammas nihkes.
Ainuõige meetod on kasutada antud mootori puhul hooratta märke VÕI spetsiaalset abinõud T.D.C. määramiseks.
Abinõu tööpõhimõte on see meil on plastiktoru milles liigub kolb, kui nüüd 1 või antud juhul 4 silindri kolb ligineb ÜSS, liigub kolb plastiktorus
üles. Kui Üss on õletatud, liigub kolb torus alla. Seega leiame ideaalselt koha kus kolb on täpselt ülemises surnud seisus.
|
|
|
|
Lauri_O
huviline
Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.
|
postitati 27.11.14 19:10
|
|
|
Sai pandud kõik märgid nii nagu peab ja kontrollitud ära ka rootori asend, kõik klappis ja masin käib kui kell. Tänud abistajatele ja jälle grammi
võrra targem.
|
|
|