Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 2.0 85 KW mootori rihmavahetuse probleemid. (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2588)
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 27.11.14 07:15 Tsiteeri
Audi 80 B4 2.0 85 KW mootori rihmavahetuse probleemid.



Üks probleem leiab lahenduse ja teine algab, eile peale 2.6-se rihmavahetust mõtlesin et teen ära pikka aega juba plaanis oleva B4 rihmavahetuse. Enne hammasrihma mahavõtmist märkisin ära ülemisele rihmarattale märke ja keerasin ka selle O.T paika kuid jätsin märkimatta alumise vändarihmaratta ja ka selle süütenurga rihmaratta. uue rihma pealepanekul muidugi liikus see süütenurga rihmaratas krammike paigast ja auto puterdab kohapeal. Kuidas teha kindlaks et asjad on õigesti? kuna liikus paigast vaid see keskmine ratas? Äkki mingi targem õpetab. Pole mõtet kurjustama hakata kuna eksperimenteerin oma masina peal ja soovin õppida.
Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.11.14 09:10 Tsiteeri


Keera mootor uuesti märkidesse ja võta maha jagajakaas.
Rootori tuleb kokku ajada esimese silindriga. Kui ei ole mingit lollust tehtud, siis peale jagajakaane eemaldamist on näha jagaja korpusele sisselöödud sälku. Rootor tuleb selle sälguga kokku ajada.
Samas pead sa süüte nii ehk naa stroboskoobiga üle käima, kuna see 2 liitrine suudab hakata muidu igasuguseid lollusi genereerima.
Süütesettingutest olen siin foorumis kirjutanud päris mitmel korral, seega peaks olema otsing lihtne


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mtaudi
huviline



Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf Variant '17

postitati 27.11.14 09:16 Tsiteeri


Siin teemas ka sellest juttu: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=142607&page=1&highlight=hammasrihm#pid725243


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 27.11.14 09:42 Tsiteeri


Ma leian ainult ülemise rihmaratta juures märgid O.T ja ka siis kaane peal, keskmise ehk siis süütenurga ratta peal leian ka üles O.T kuid kuskohas on märge mootori küljes ja alumise ratta küljes on mitu kirja ja üks punnike, kuhu selle siis keeran? Kuramuse keeruline, hullem kui ilma rakisteta V mootrit teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skeldo
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal

Auto: Hybrid

postitati 27.11.14 09:53 Tsiteeri


Ehk abiks!

Õpetus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
VahurAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.8 128kw*Audi A6 c5 2.5TDI 132kw Quattro*Bmw e39 1997.a. 2.5tds 105kw*Bmw e39 2003.a. 2.5d 120kw*Audi a8 2001.a. 4.2

postitati 27.11.14 09:58 Tsiteeri


Rihmaseibil ja sellel plastkaanel sooned sees, selle järgi saad paika ;)

http://workshop-manuals.com/skoda/superb/images/superb-13.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.11.14 10:22 Tsiteeri


Mina isiklikult ei soovita rihmaseibi ja rihmakatte märkide kasutamist. Väga palju on olnud juhuseid kus nende märkide järgi on reaalne elu +/- 1 hammas nihkes.
Ainuõige meetod on kasutada antud mootori puhul hooratta märke VÕI spetsiaalset abinõud T.D.C. määramiseks.
Abinõu tööpõhimõte on see meil on plastiktoru milles liigub kolb, kui nüüd 1 või antud juhul 4 silindri kolb ligineb ÜSS, liigub kolb plastiktorus üles. Kui Üss on õletatud, liigub kolb torus alla. Seega leiame ideaalselt koha kus kolb on täpselt ülemises surnud seisus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 27.11.14 19:10 Tsiteeri


Sai pandud kõik märgid nii nagu peab ja kontrollitud ära ka rootori asend, kõik klappis ja masin käib kui kell. Tänud abistajatele ja jälle grammi võrra targem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.8% - SQL: 59.2%]