Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
maru

 postitati 14.03.05 13:51
Tsitaat:
Algselt postitas: krss
On Sul ülevaade mootori patjade seisukorrast? Kui padi murdunud (nagu minul oli), on just sarnased sümptomid, kuna kohalt minnes tahab mootori üks külg üles tõusta ja kukub seejärel käiku vahetades tagasi. Samuti on sel puhul gaasi lisades-mahavõttes tunne, nagu kusagil oleks jube loks sees, kuid tegelikult vaid mootor aeleb oma patjade otsas ja üritab end kapoti all ringi keerata. Üsna mitmel autol seda viga saanud parandada ja tean ka ühte põikimootoriga masinat, kus mootoril õnnestuski end niipalju viltu keerata, et rikkus lisaks kapotikaanele (seest poolt mõlki) veel palju muudki. Sinu häda puhul kahtlustaks kah sidurijama siiski esmajoones, kuid see patjadejama kah suht sarnane ja samas lihtne kontrollida. Muide, kas oled vahetanud siduril ka kahvli ja selle töösilindri ja kahvli vahele jääva pulga?

maru

 postitati 14.03.05 07:24
padjad on korras, siduri töösilindrit ega kahvlit vahetatud ei ole
Kirsa

 postitati 13.03.05 21:17
Mul on umbes sama jama.

Mõlemad padjad vahetasin ära: vasak padi oli nii läbi, et mootor hüppas sedavõrd palju oma kohalt ära et käik ei läinud enam sisse. Peale vasaku vahetust lähevad vähemalt käigud sisse, aga mingi robakas käib ikka sidurit üles lastes läbi.

Anna teada kui lahenduse leiad.
krss

 postitati 13.03.05 19:14
On Sul ülevaade mootori patjade seisukorrast? Kui padi murdunud (nagu minul oli), on just sarnased sümptomid, kuna kohalt minnes tahab mootori üks külg üles tõusta ja kukub seejärel käiku vahetades tagasi. Samuti on sel puhul gaasi lisades-mahavõttes tunne, nagu kusagil oleks jube loks sees, kuid tegelikult vaid mootor aeleb oma patjade otsas ja üritab end kapoti all ringi keerata. Üsna mitmel autol seda viga saanud parandada ja tean ka ühte põikimootoriga masinat, kus mootoril õnnestuski end niipalju viltu keerata, et rikkus lisaks kapotikaanele (seest poolt mõlki) veel palju muudki. Sinu häda puhul kahtlustaks kah sidurijama siiski esmajoones, kuid see patjadejama kah suht sarnane ja samas lihtne kontrollida. Muide, kas oled vahetanud siduril ka kahvli ja selle töösilindri ja kahvli vahele jääva pulga?
maru

 postitati 13.03.05 19:05
Juba aastaid vaevab vana jama:sidur on raske ja lahutab päris ülevalt, vahetult enne jala pedaalilt võtmist käib robakas - põhjus võiks siduris olla, kuid kõik, mis võimalik on vahetatud, ka. peapump ja hooratas. Miski ei muutunud. Nüüd on tarkus otsas. Muidugi on võimalus, et rapsimine ja siduri käik ei ole seotud, kas viga võib olla vahekastis?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.7% - SQL: 59.3%]