On Sul ülevaade mootori patjade seisukorrast? Kui padi murdunud (nagu minul oli), on just sarnased sümptomid, kuna kohalt minnes tahab mootori üks
külg üles tõusta ja kukub seejärel käiku vahetades tagasi. Samuti on sel puhul gaasi lisades-mahavõttes tunne, nagu kusagil oleks jube loks sees, kuid
tegelikult vaid mootor aeleb oma patjade otsas ja üritab end kapoti all ringi keerata. Üsna mitmel autol seda viga saanud parandada ja tean ka ühte
põikimootoriga masinat, kus mootoril õnnestuski end niipalju viltu keerata, et rikkus lisaks kapotikaanele (seest poolt mõlki) veel palju muudki. Sinu
häda puhul kahtlustaks kah sidurijama siiski esmajoones, kuid see patjadejama kah suht sarnane ja samas lihtne kontrollida. Muide, kas oled vahetanud
siduril ka kahvli ja selle töösilindri ja kahvli vahele jääva pulga?
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|