Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
M2ki

 postitati 25.09.17 10:53
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Selle esimese puterdamise osas võiks kriitiliselt vaadata üle küünlajuhtmed ja jagaja rootori-kaane.
Kommukas kui sselline on pooliga kokku ehitatud ja 99% juhtudest on süüdi süütepool, mille korpusesse tulevad mõrad ja hakkab üle lööma.
Ignoreerides leiab end ühel hetkel peale veelombi läbimist või mõnel hommikul mootoriga mis enam ei käivitu.

Antud gaase vaadates, katalüsaator on täiesti surnud. Ilma katalüsaatorita auto osas võiks pööretel olla HC vähe madalam. Õhufilter ja mootoriõli on kaua aega vahetamata?


Vahetasin klapisääred, olid täiesti kivikõvad, ühel vedru ülevalt tükk tihendit ära pudisenud. Tõukurid oli ka täiesti kinni põlenud, panin toimivad asemele.
Asemele läks riiulist mingi kat. mille oma isegi ei tea, kuumaks ei kütnud, otse üv punkti ja gaasid kohe korras.

Õli võib tõesti mingi vana olla. Õhufilter süsimust ei olnud.

Ühe oma auto pealt võtsin jagajakaane koos juhtmetaga. Külmalt alguses korraks ikka võttis hinge kinni.
Rootorit ja süütepooli pole veel jõudnud ringi tõsta.

Süüde on ka hetkel "silma järgi"
M2ki

 postitati 13.09.17 15:45
Vaata teema algataja postitamise kuupäeva.
roy

 postitati 13.09.17 10:12
Kui elad Viljandis, siis Piiri tänaval on diagnostik kes otsib sul vea üles. See Lehola ei osanud mul küll süüdet paika panna. Siis ma seda piiri tänava meest ei teadnud. Ei osanud keegi, Särje juurde ma ei läinud. Hoorattal polnud märki. Sai ise kobina peale jagajat keeratud kuni gaasi andes enam mingeid pauke ei käinud. See süüte värk võib päris palju viltu olla ja auto töötab korralikult. Väga varane süüde tõstab tühikäigu pöörded üles. Lambda andur võib gaasid väga kihva keerata.
QUATTRO

 postitati 12.09.17 10:33
Selle esimese puterdamise osas võiks kriitiliselt vaadata üle küünlajuhtmed ja jagaja rootori-kaane.
Kommukas kui sselline on pooliga kokku ehitatud ja 99% juhtudest on süüdi süütepool, mille korpusesse tulevad mõrad ja hakkab üle lööma.
Ignoreerides leiab end ühel hetkel peale veelombi läbimist või mõnel hommikul mootoriga mis enam ei käivitu.

Antud gaase vaadates, katalüsaator on täiesti surnud. Ilma katalüsaatorita auto osas võiks pööretel olla HC vähe madalam. Õhufilter ja mootoriõli on kaua aega vahetamata?
M2ki

 postitati 11.09.17 21:03
Sarnane probleem ühe B4. CO ja HC liiga kõrge. Pole mõtet soovitada, et vii mõne pädeva diagnostiku juurde, siin saarel sellist inimest pole. Peab ise jagu saama või läheb rauaks, tuleb kasulikum kui mandrile kuhugi viia. Eelmisest ABK'st sain ise jagu, keegi oli rihmaratta tagurpidi pannud, süüde vale ja Nr. 30 katki.

Külmalt käima pannes ja kohe gaasi vajutades korraks puterdab enne kui pöördesse läheb, on ka sedasi välja surnud.
Minut kaks töötab või mootor soe, siis probleemi ei esine. Foorumust jäänud silma, et kommutaator võib sellist nalja teha?

Auto enda kätte sain, olid küünlad täiesti tahmanud, lamba füüsiliselt puruks ja ei toiminud. Alla on keegi s.ittunud universaal kati.

Uued küünlad, teise auto küljest lambda. Aju enam lambda viga ei anna ja voldid liiguvad. Tagant nagu sinist ka ei viska.
Nr. 30 olid praod sees, jootsin üle. Temp andur näitab ajule sama numbrit mis termomeetriga mõõtes.

Ideid? Kat läbi?

Tühikäik

CO% 0.64
HC 189
CO2% 13.91
O2% 0.92


Pöördel

Lambda 1.033
CO% 0.91
HC 149
CO2% 13.36
O2% 1.38
Wolf123

 postitati 14.05.14 10:28
Ehk proovida esialgu siis kõige odavamat lahendust ja lambdale lisamass peale vedada ( kuna pidi olema värskelt vahetatud ).
Kui see protseduur koos süüte reguleerimisega tehtud on, siis uuesti gaase mõõtma.

Siis kohe näha, kas miskit paremaks läks ja kui läks siis milline näit.
QUATTRO

 postitati 14.05.14 07:50
Seal on miskit rohkem. Lambda näit on ka täiesti puu taga. 0.977-1.030 võib olla, aga seal on juba 1.069. See ei ole juba kati süü.
230Ott

 postitati 13.05.14 13:17
Tsitaat:
Algselt postitas: TriinuT
tühikäigul oli HC 174 NEG ja CO 0,63 NEG
Kiirenduskatsel oli lambda 1,069 NEG, HC 83 POS ja CO 0,71 NEG

Katsun homme selle süüte ka paika saada


HC peab alla 100 olema ja CO alla 0,3. Nende näitude järgi võib arvata, et katlüsaator ei tee enam oma tööd korralikult.
TriinuT

 postitati 13.05.14 10:36
tühikäigul oli HC 174 NEG ja CO 0,63 NEG
Kiirenduskatsel oli lambda 1,069 NEG, HC 83 POS ja CO 0,71 NEG

Katsun homme selle süüte ka paika saada
Wolf123

 postitati 13.05.14 10:21
See pole ju mehaanilise pritsega mootor, et Speedsterisse või Viljandisse Särje või Liguri poole pöörduda.
ABK mootoriga saab enamus korralikke töökodasi hakkama, kellel vähegi pädevam diagnostik on, kes suudab ka reaalseid näite uurida ja ise ka vähe juurde mõelda.

Sellepärast küsisingi HC näitu, et miski ei välista siinkohal ilma selle näiduta seda, et ka külgesaanud katalüsaator on oma aja ära elanud ja tühjaks põlenud. Töötava katiga on tavaliselt Co suht piirilähedal kui ka mootori enda töö häiritud on ( liiga rikas segu, vale süüde jne. Mis omakorda tõstab HC näidu mitme kordselt normist mööda. )

Ühesõnaga siin foorumis niikuinii autot ei remondi, kuid lase esmalt süüde üle vaadata ja kui paigast ära oli mine proovi ka kuuma katiga uuesti ÜV, ehk saab siis näidud kätte. Ja kui siis ka välja ei venita, küsi vastava testi tulemust ja pöördu pädevamasse remonditöökotta.
kki

 postitati 13.05.14 10:00
Tallinnas tasub pöörduda Speedsterisse http://speedster.ee/ , kui teekond ei tundu liiga pikk, tasub see ettevõtmist, lahenduseta ei ole ise sealt kunagi tagasi tulnud (ise maadelnud sarnaste probleemidega ning käinud ka mujal "diagnostikas", kus ainult veakoode loeti). Viljandi kandis ei oska kahjuks kedagi soovitada.
TriinuT

 postitati 12.05.14 12:47
terve sumps läks vahetusse, ei saanud vaadata ise. CarStopis pole õnneks käinud, see pole just parima mainega siin Viljandis.. Mul muidu tuttav teeb.. vahel SaveCar'is käinud
Wolf123

 postitati 12.05.14 12:43
Tsitaat:
Algselt postitas: TriinuT
Kasutatud jah, jutujärgi oli suurepärases korras aga ei tea kunagi mis tegelikult alla pandi.


Kas ise katalüsaatorisse sisse ei saanud vaadata? Et kärg korralik oleks sees.
Aga kui sellised kahtlused juba tekivad, siis soovitaks samamoodi nagu prj töökoda vahetada.
Ega sa ometi CarStopis autot ei remondi?
TriinuT

 postitati 12.05.14 12:39
Kasutatud jah, jutujärgi oli suurepärases korras aga ei tea kunagi mis tegelikult alla pandi.
Wolf123

 postitati 12.05.14 12:35
Arvatavasti igas suuremas töökojas. Ise käisin Lehola Autokeskuses ( Pärnu mnt. 18a )ja aega kulus ca 10 minutit ning asi korras. ( Kui jagaja muidugi kinni pole mädanenud )
Alla sai siis eeldatavasti kasutatud originaal kat? Sellisel juhul loodan, et oli ka heas korras.
TriinuT

 postitati 12.05.14 12:33
Enne ülevaatusele minekut sai auto ikka korralikult kuuma ka, et see eeldatvasti universaalne katt korralikult tööle hakkas? - originaal kat sai alla ja lasin ikka korralikult peeneks, päris pika tiiru tegin, enne kui üv läksin.
Kus Viljandis seda strobo tehakse ?
prj

 postitati 12.05.14 11:53
Veakoodide lugemine ei ole diagnostika.
Kui su "diagnostik" ei suuda nii lihtsal mootoril viga tuvastada, siis vaheta kiirelt töökoda!
Wolf123

 postitati 12.05.14 11:38
Süüde on võtmesõna, lase stroboga üle vaadata. Vajadusel koos paikakeeramisega peaks ca 10 eur lugu olema.
Samas huvitab ka HC näit. Kui lambda või süüde paigast ära on, siis peaks ka HC ehk põlematta kütusenäidu ülesse lööma.
Enne ülevaatusele minekut sai auto ikka korralikult kuuma ka, et see eeldatvasti universaalne katt korralikult tööle hakkas?

Ega sellel mootoril suurt miskit polegi:
1) Arvutiga vaadata temp anduri näitu
2) Arvutiga vaadata lambda tööd
3) Stroboga süüde üle vaadata
4) Visuaalselt kõik vaakumid ja õhulugeja ning trosseli vahelised ühendused üle käia ( ei tohi olla leket )

Kunagi kui endal b4 oli, vahetasin ka ehku peale igasugu juppe - tulemust ei andnud ( õnneks sai tasuta proovida ). Ainuke asi mis aitas ja auto korralikult tööle pani oligi süüte reguleerimine. Mul lainetas mootor pidevalt tühikäigul tänu sellele.
TriinuT

 postitati 12.05.14 09:19
okei, peab selle lambda siis ikka üle vaatama :/
Maaryo

 postitati 12.05.14 09:10
Tsitaat:
Algselt postitas: TriinuT
a ja keegi tark arvas, et mootor võib õhtal olla.
Kas tasub karta hullemat ?


Vaevalt, et miskit nüüd väga hullu on. Diagnostikul ja diagnostikul on väga suur vahe, lambda näitu oleks saanud ka kohe kaabli vahendusel vaadata.
Mina tookord lahendasin selle probleemi kõige lihtlabasemalt ja kõige kiiremalt, jootsin andurile lihtsalt mass juhtme külge ja probleem kadus.
TriinuT

 postitati 12.05.14 09:03
a ja keegi tark arvas, et mootor võib õhtal olla.
Kas tasub karta hullemat ?
TriinuT

 postitati 12.05.14 09:00
3 juhtmega jh..
aga kas diagnostis ei peaks siis näitama lambda viga kui selline olukord ?
Maaryo

 postitati 12.05.14 08:58
Lambda andur küll vahetatud, eeldavasti kasutusel 3 juhtmega andur? Seega andur võtab oma massi katalüsaatorist, mida ta mingites olukordades sealt ei saa.
Omal on selline kogemus olemas, võibolla abiks kui niipalju osasid juba vahetatud.
TriinuT

 postitati 12.05.14 08:18
Tere!

Selline mure, et ei saa üv läbi kuna CO on liiga kõrge. Käisin diagnostis ning ei näita mitte ühtegi viga. Ei oska kuskilt alustada ka parandamist. Olen juba palju teinud : kat., õhulugeja, küünlad, küünlajuhtmed, rootor, tühikäigumootor, temp. mõlemad andurid, lambda, õlifilter ja õli - kõik vahetatud. Vb midagi on praak.. millest peaks alustama?! aegajalt lööb pöörded kõikuma.
tühikäigul näitas, et lambda POS aga kiirendusel NEG
CO oli 0,71 aga norm on 0,3

Küünlad ja küünlajuhtmed on poolaastat vanad, kas peaksin siiski need igaksjuhuks ära vahetama ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 67.3% - SQL: 32.7%]