Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Arts

 postitati 26.02.05 17:01
njah paistab et peale ei jää tühikäigu pöörded vaid pöörded üldse. Gaasipedaali ei pea puutumagi kui juba kihutab.
Rst

 postitati 26.02.05 16:53
Tsitaat:
Algselt postitas: Arts
Ei hakanud uut teemat tegema. Mul selline jama et lambist viskab tühikäigu pöörded üle kolme tuhande hoiab neid seal mingi aja siis jälle laseb alla 800 peale. Kusjuures vahest viskab külma mootoriga aga on ka juhtund kui mootor juba 95 kraadi. Kui süüte välja lükkad jääb mootor detoneerima. Mootoriks siis 1.8 R4 karpa 66kW. Milles asi võib olla? Forss ütles et nemad karbussiga ei tegele :( kuhu veel pöörduda?


Endal oli vanal autol ( sigar 1.8 R4 karpa 66kW ) sama probleem et kui süüte välja keerad siis jäi mootor detoneerima. Aga sai käidud tuttava juures ta keeras jagajat natuke ning see mure lõpes ära. Tühikäigu pöörded sain normi kui keerasin automaatset tooreklappi päripäeva u 1 cm (vist oli päripäeva).
airwolf

 postitati 26.02.05 16:45
no panin mõned pildid ülesse,äkki mõni oskab nõu anda.kas siit kuskilt annab regullida.:(
airwolf

 postitati 25.02.05 17:00
no ma tegin paar pilti ka.esimene on sisselaskekolektori all olev jubin.
jubin sisselaskekolektori all

ja see on siis tühikäigumootortühikäigumootor
Arts

 postitati 25.02.05 16:24
Ei hakanud uut teemat tegema. Mul selline jama et lambist viskab tühikäigu pöörded üle kolme tuhande hoiab neid seal mingi aja siis jälle laseb alla 800 peale. Kusjuures vahest viskab külma mootoriga aga on ka juhtund kui mootor juba 95 kraadi. Kui süüte välja lükkad jääb mootor detoneerima. Mootoriks siis 1.8 R4 karpa 66kW. Milles asi võib olla? Forss ütles et nemad karbussiga ei tegele :( kuhu veel pöörduda?
eroz

 postitati 25.02.05 15:43
1000 vist nac palju...aga noh mida mina ka tean

endal 800 peal seisab soojalt
külmalt 1000-1100
Competition

 postitati 25.02.05 14:35
mul soojalt hoiab 1000 peal ja speedsteris öeldi et see täitsa norm,moto on 2,0 16V,103KW
airwolf

 postitati 25.02.05 09:55
kus see regulaator asub.või on see sama mis tühikäigumootor.tahaks neid pöördeid madalamale:(
aatom

 postitati 25.02.05 09:52
sama lugu, tühikäik 1100 enamasti. kuigi aeg-ajalt kukub ka alla 1000, kuhugi 800 peale. tühikäiguregulaator jandib?
airwolf

 postitati 25.02.05 09:18
sellel mehaanilisepritsel paistab küll vähe elektroonikat.seda tühikäigumootorit sai pestud ja isegi teisi peale proovitud aga ei midagi.pöörded ikka 1000 ja alla ei lase kohe mitte.kas sisselaskekolektori alt ei saa regullida,seal paistab mingi junn. :( üritan sellest mingi pildi ka pärast siia panna.:)
samru

 postitati 25.02.05 08:33
Tsitaat:
Algselt postitas: airwolf
kuna otsing mingit tulemust ei andnud,siis tegin uue.:( asi nimelt selles kui palju peavad mootoripöörded olema.mul nimelt näitab tahokas 1000 pööret. auto on 80 2,0E mehaaniline pritse.ja kust neid maha saaks kruvida,seal kus on gaasitross,on piiraja juba lõpus.kas on veel mõni koht mida annaks mudida.:(



pöörded peavad olema 770 - 870 p/min ja ei ole reguleeritavad, sest seda teeb elektroonika.
Black

 postitati 25.02.05 08:22
750 RPM kandis on tänavasõidumootoril normaalne. Tühikäigumootor peaks selle reguleerimisega tegelema. Kui ta piisavalt järele ei anna, on ta ehk kinni kiilunud.
syo

 postitati 25.02.05 02:26
Tsitaat:
Algselt postitas: airwolf
kuna otsing mingit tulemust ei andnud,siis tegin uue.:( asi nimelt selles kui palju peavad mootoripöörded olema.mul nimelt näitab tahokas 1000 pööret. auto on 80 2,0E mehaaniline pritse.ja kust neid maha saaks kruvida,seal kus on gaasitross,on piiraja juba lõpus.kas on veel mõni koht mida annaks mudida.:(


nu vot mul sama asi ainult mul on pöörded 1300 ja kruvi jummala põhja maha keeratud.
airwolf

 postitati 24.02.05 20:55
kuna otsing mingit tulemust ei andnud,siis tegin uue.:( asi nimelt selles kui palju peavad mootoripöörded olema.mul nimelt näitab tahokas 1000 pööret. auto on 80 2,0E mehaaniline pritse.ja kust neid maha saaks kruvida,seal kus on gaasitross,on piiraja juba lõpus.kas on veel mõni koht mida annaks mudida.:(

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 55.7% - SQL: 44.3%]