airwolf
huviline
Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a
|
postitati 24.02.05 20:55
|
|
|
palju peavad mootoripöörded olema
kuna otsing mingit tulemust ei andnud,siis tegin uue. asi nimelt selles kui
palju peavad mootoripöörded olema.mul nimelt näitab tahokas 1000 pööret. auto on 80 2,0E mehaaniline pritse.ja kust neid maha saaks kruvida,seal kus
on gaasitross,on piiraja juba lõpus.kas on veel mõni koht mida annaks mudida.
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 25.02.05 08:22
|
|
|
750 RPM kandis on tänavasõidumootoril normaalne. Tühikäigumootor peaks selle reguleerimisega tegelema. Kui ta piisavalt järele ei anna, on ta ehk
kinni kiilunud.
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 25.02.05 08:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: airwolf
kuna otsing mingit tulemust ei andnud,siis tegin uue. asi nimelt selles kui
palju peavad mootoripöörded olema.mul nimelt näitab tahokas 1000 pööret. auto on 80 2,0E mehaaniline pritse.ja kust neid maha saaks kruvida,seal kus
on gaasitross,on piiraja juba lõpus.kas on veel mõni koht mida annaks mudida.
|
pöörded peavad olema 770 - 870 p/min ja ei ole reguleeritavad, sest seda teeb elektroonika.
|
|
|
airwolf
huviline
Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a
|
postitati 25.02.05 09:18
|
|
|
sellel mehaanilisepritsel paistab küll vähe elektroonikat.seda tühikäigumootorit sai pestud ja isegi teisi peale proovitud aga ei midagi.pöörded ikka
1000 ja alla ei lase kohe mitte.kas sisselaskekolektori alt ei saa regullida,seal paistab mingi junn. üritan sellest mingi pildi ka pärast siia panna.
|
|
|
aatom
huviline
Registreerunud 07.06.04
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 1,6i@74kw
|
postitati 25.02.05 09:52
|
|
|
sama lugu, tühikäik 1100 enamasti. kuigi aeg-ajalt kukub ka alla 1000, kuhugi 800 peale. tühikäiguregulaator jandib?
Ka Audi on kõigest auto
|
|
|
|
airwolf
huviline
Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a
|
postitati 25.02.05 09:55
|
|
|
kus see regulaator asub.või on see sama mis tühikäigumootor.tahaks neid pöördeid madalamale
|
|
|
Competition
huviline
Registreerunud 12.01.04
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6, 250KW, 2001.a.
|
postitati 25.02.05 14:35
|
|
|
mul soojalt hoiab 1000 peal ja speedsteris öeldi et see täitsa norm,moto on 2,0 16V,103KW
|
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.05 15:43
|
|
|
1000 vist nac palju...aga noh mida mina ka tean
endal 800 peal seisab soojalt
külmalt 1000-1100
|
|
|
Arts
huviline
Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Coupe GT
|
postitati 25.02.05 16:24
|
|
|
Ei hakanud uut teemat tegema. Mul selline jama et lambist viskab tühikäigu pöörded üle kolme tuhande hoiab neid seal mingi aja siis jälle laseb alla
800 peale. Kusjuures vahest viskab külma mootoriga aga on ka juhtund kui mootor juba 95 kraadi. Kui süüte välja lükkad jääb mootor detoneerima.
Mootoriks siis 1.8 R4 karpa 66kW. Milles asi võib olla? Forss ütles et nemad karbussiga ei tegele kuhu veel pöörduda?
|
|
|
airwolf
huviline
Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a
|
|
airwolf
huviline
Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a
|
postitati 26.02.05 16:45
|
|
|
no panin mõned pildid ülesse,äkki mõni oskab nõu anda.kas siit kuskilt annab regullida.
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 26.02.05 16:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Arts
Ei hakanud uut teemat tegema. Mul selline jama et lambist viskab tühikäigu pöörded üle kolme tuhande hoiab neid seal mingi aja siis jälle laseb alla
800 peale. Kusjuures vahest viskab külma mootoriga aga on ka juhtund kui mootor juba 95 kraadi. Kui süüte välja lükkad jääb mootor detoneerima.
Mootoriks siis 1.8 R4 karpa 66kW. Milles asi võib olla? Forss ütles et nemad karbussiga ei tegele kuhu veel pöörduda? |
Endal oli vanal autol ( sigar 1.8 R4 karpa 66kW ) sama probleem et kui süüte välja keerad siis jäi mootor detoneerima. Aga sai käidud tuttava juures
ta keeras jagajat natuke ning see mure lõpes ära. Tühikäigu pöörded sain normi kui keerasin automaatset tooreklappi päripäeva u 1 cm (vist oli
päripäeva).
|
|
|
Arts
huviline
Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Coupe GT
|
postitati 26.02.05 17:01
|
|
|
njah paistab et peale ei jää tühikäigu pöörded vaid pöörded üldse. Gaasipedaali ei pea puutumagi kui juba kihutab.
|
|
|