Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: palju peavad mootoripöörded olema (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 1374)
airwolf
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a

postitati 24.02.05 20:55 Tsiteeri
palju peavad mootoripöörded olema



kuna otsing mingit tulemust ei andnud,siis tegin uue.:( asi nimelt selles kui palju peavad mootoripöörded olema.mul nimelt näitab tahokas 1000 pööret. auto on 80 2,0E mehaaniline pritse.ja kust neid maha saaks kruvida,seal kus on gaasitross,on piiraja juba lõpus.kas on veel mõni koht mida annaks mudida.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 25.02.05 02:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: airwolf
kuna otsing mingit tulemust ei andnud,siis tegin uue.:( asi nimelt selles kui palju peavad mootoripöörded olema.mul nimelt näitab tahokas 1000 pööret. auto on 80 2,0E mehaaniline pritse.ja kust neid maha saaks kruvida,seal kus on gaasitross,on piiraja juba lõpus.kas on veel mõni koht mida annaks mudida.:(


nu vot mul sama asi ainult mul on pöörded 1300 ja kruvi jummala põhja maha keeratud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 25.02.05 08:22 Tsiteeri


750 RPM kandis on tänavasõidumootoril normaalne. Tühikäigumootor peaks selle reguleerimisega tegelema. Kui ta piisavalt järele ei anna, on ta ehk kinni kiilunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 25.02.05 08:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: airwolf
kuna otsing mingit tulemust ei andnud,siis tegin uue.:( asi nimelt selles kui palju peavad mootoripöörded olema.mul nimelt näitab tahokas 1000 pööret. auto on 80 2,0E mehaaniline pritse.ja kust neid maha saaks kruvida,seal kus on gaasitross,on piiraja juba lõpus.kas on veel mõni koht mida annaks mudida.:(



pöörded peavad olema 770 - 870 p/min ja ei ole reguleeritavad, sest seda teeb elektroonika.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
airwolf
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a

postitati 25.02.05 09:18 Tsiteeri


sellel mehaanilisepritsel paistab küll vähe elektroonikat.seda tühikäigumootorit sai pestud ja isegi teisi peale proovitud aga ei midagi.pöörded ikka 1000 ja alla ei lase kohe mitte.kas sisselaskekolektori alt ei saa regullida,seal paistab mingi junn. :( üritan sellest mingi pildi ka pärast siia panna.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aatom
huviline



Registreerunud 07.06.04
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 1,6i@74kw

postitati 25.02.05 09:52 Tsiteeri


sama lugu, tühikäik 1100 enamasti. kuigi aeg-ajalt kukub ka alla 1000, kuhugi 800 peale. tühikäiguregulaator jandib?


Ka Audi on kõigest auto
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
airwolf
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a

postitati 25.02.05 09:55 Tsiteeri


kus see regulaator asub.või on see sama mis tühikäigumootor.tahaks neid pöördeid madalamale:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Competition
huviline



Registreerunud 12.01.04
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6, 250KW, 2001.a.

postitati 25.02.05 14:35 Tsiteeri


mul soojalt hoiab 1000 peal ja speedsteris öeldi et see täitsa norm,moto on 2,0 16V,103KW


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eroz
huviline



Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.05 15:43 Tsiteeri


1000 vist nac palju...aga noh mida mina ka tean

endal 800 peal seisab soojalt
külmalt 1000-1100


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Arts
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Coupe GT

postitati 25.02.05 16:24 Tsiteeri


Ei hakanud uut teemat tegema. Mul selline jama et lambist viskab tühikäigu pöörded üle kolme tuhande hoiab neid seal mingi aja siis jälle laseb alla 800 peale. Kusjuures vahest viskab külma mootoriga aga on ka juhtund kui mootor juba 95 kraadi. Kui süüte välja lükkad jääb mootor detoneerima. Mootoriks siis 1.8 R4 karpa 66kW. Milles asi võib olla? Forss ütles et nemad karbussiga ei tegele :( kuhu veel pöörduda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
airwolf
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a

postitati 25.02.05 17:00 Tsiteeri


no ma tegin paar pilti ka.esimene on sisselaskekolektori all olev jubin.
jubin sisselaskekolektori all

ja see on siis tühikäigumootortühikäigumootor


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
airwolf
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a

postitati 26.02.05 16:45 Tsiteeri


no panin mõned pildid ülesse,äkki mõni oskab nõu anda.kas siit kuskilt annab regullida.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 26.02.05 16:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Arts
Ei hakanud uut teemat tegema. Mul selline jama et lambist viskab tühikäigu pöörded üle kolme tuhande hoiab neid seal mingi aja siis jälle laseb alla 800 peale. Kusjuures vahest viskab külma mootoriga aga on ka juhtund kui mootor juba 95 kraadi. Kui süüte välja lükkad jääb mootor detoneerima. Mootoriks siis 1.8 R4 karpa 66kW. Milles asi võib olla? Forss ütles et nemad karbussiga ei tegele :( kuhu veel pöörduda?


Endal oli vanal autol ( sigar 1.8 R4 karpa 66kW ) sama probleem et kui süüte välja keerad siis jäi mootor detoneerima. Aga sai käidud tuttava juures ta keeras jagajat natuke ning see mure lõpes ära. Tühikäigu pöörded sain normi kui keerasin automaatset tooreklappi päripäeva u 1 cm (vist oli päripäeva).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Arts
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Coupe GT

postitati 26.02.05 17:01 Tsiteeri


njah paistab et peale ei jää tühikäigu pöörded vaid pöörded üldse. Gaasipedaali ei pea puutumagi kui juba kihutab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.2% - SQL: 50.8%]