Teema ülevaade |
aatom
|
postitati 16.02.05 17:10 |
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Mina veel lukku ei paneks - mu jutt oli nö "üldine mula", ning kindlasti leidub siin Audiklubis targemaid inimesi, kes oskavad selle kohandada Sinu
2.0 85kW mootori kohta. Peres teisel Quattrol on just selline mootor peal, ja kui ma õieti mäletan, siis sellel peaks küll karterisse vaakumit
imema... |
käisin just väljas uurimas, punn maha ja käima. tyhikäigul puhub välja, tuuri andes kaob puhumine ära, aga imema ka nagu ei hakka, käega vähemalt ei
tundnud, täpsemalt saab teada siis kui kontoririided seljast saan
|
krss
|
postitati 16.02.05 16:51 |
Mina veel lukku ei paneks - mu jutt oli nö "üldine mula", ning kindlasti leidub siin Audiklubis targemaid inimesi, kes oskavad selle kohandada Sinu
2.0 85kW mootori kohta. Peres teisel Quattrol on just selline mootor peal, ja kui ma õieti mäletan, siis sellel peaks küll karterisse vaakumit
imema...
|
aatom
|
postitati 16.02.05 16:37 |
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Vastus algsele küsimusele peaks olema üsna selge: kui Su mootoril tekitab karterituulutus edukalt sinna vaakumi, siis imeb kapoti alt igasugust sodi
sisse ja asi pahapaha. Näiteks diiselmootorite puhul (ja ka nendel bensukatel, millel on tuulutus tehtud läbi õlikorgi enda) on karteris sageli hästi
väike surve olemas ning sinna ei saa eriti midagi sisselennata ja siis ei tohiks see korgita sõitmine ka midagi mõjutada. Probleem pole mitte selles,
et sealt midagi nukkvõlli peale kukub, vaid kui imeb pidevalt tolmu jms peenikest sodi mootorisse, siis need ladestuvad õlis, ning hakkavad settima
välja näiteks vändakanalite nurkades, kus on väga suured "nurkkiirendused" - lõpuks on lihtsalt ühe (reeglina viimase silindri) õlikanali
läbilaskvus normaalse õlisurve puhul ebapiisav, ning seda pole raske järeldada, mis saab edasi, kui ühe silindri saaledelt õlisurve äravõtta. Kardan,
et selle jutu paikapidavust reaalses elus ei saagi keegi kinnitada ega ümberlükata, kuna õli läheb harva sodi täis sellistel põhjustel. Ummistunud
vändakanaleid on aga paljud näinud vanemate mootorite puhul |
Tänud pädeva ja mitte OT vastuse eest krss
Minupärast võib selle teema nüüd lukku panna.
|
krss
|
postitati 16.02.05 16:27 |
Vastus algsele küsimusele peaks olema üsna selge: kui Su mootoril tekitab karterituulutus edukalt sinna vaakumi, siis imeb kapoti alt igasugust sodi
sisse ja asi pahapaha. Näiteks diiselmootorite puhul (ja ka nendel bensukatel, millel on tuulutus tehtud läbi õlikorgi enda) on karteris sageli hästi
väike surve olemas ning sinna ei saa eriti midagi sisselennata ja siis ei tohiks see korgita sõitmine ka midagi mõjutada. Probleem pole mitte selles,
et sealt midagi nukkvõlli peale kukub, vaid kui imeb pidevalt tolmu jms peenikest sodi mootorisse, siis need ladestuvad õlis, ning hakkavad settima
välja näiteks vändakanalite nurkades, kus on väga suured "nurkkiirendused" - lõpuks on lihtsalt ühe (reeglina viimase silindri) õlikanali
läbilaskvus normaalse õlisurve puhul ebapiisav, ning seda pole raske järeldada, mis saab edasi, kui ühe silindri saaledelt õlisurve äravõtta. Kardan,
et selle jutu paikapidavust reaalses elus ei saagi keegi kinnitada ega ümberlükata, kuna õli läheb harva sodi täis sellistel põhjustel. Ummistunud
vändakanaleid on aga paljud näinud vanemate mootorite puhul
|
aatom
|
postitati 16.02.05 16:15 |
Tsitaat: | Algselt postitas: lukas
krt pange see mõtetu teema juba lukku
see on umbes selline jutt, et kuulge mul kadusid 3 rattapolti ära ja ühega hoiab kinni, et näe ratas pole veel alt ära tulnud - mis te arvate millal
võiks viimane polt puruneda ja mis juhtub?
Ja veel see 710 nali mootori ja ülekande teema all kurb
Peaks tegema teema "nõmedad naljad ja jaan tatika katsetused" |
Kulla inimene, kas sa arvad tõesti, et ma peale sellist avastust panin kapoti rahulikult kinni ning sõidan ilma korgita edasi? Loomulikult võtsin
esmased abinõud tarvitusele ning katsin avavuse.
Pigem tegin teema selleks, et uurida mis tagajärjed võivad olla. ja nagu näha on mingi viga avastatud, sest ilma korgita moto töötas kui korgiga.
Pealegi pole olemas lolle küsimusi, niiet peace
|
ferdinand
|
postitati 16.02.05 14:11 |
Tsitaat: | Algselt postitas: lukas
see on umbes selline jutt, et kuulge mul kadusid 3 rattapolti ära ja ühega hoiab kinni, et näe ratas pole veel alt ära tulnud - mis te arvate millal
võiks viimane polt puruneda ja mis juhtub?
|
Kusjuures ma ei näeks selles midagi imelikku kui näiteks blondi peaga blondiin ka sellist asja küsiks.
Üldiselt ei tohiks ka minu arvates audi mootor ilma õlikorgita tühikäigul normaalselt käia. Seega pead peale õlikorgi leidmist hakkama otsima milles
on viga. Seni aga soovitaks käituda nii nagu Rasmus soovitas.
|
lukas
|
postitati 16.02.05 13:36 |
krt pange see mõtetu teema juba lukku
see on umbes selline jutt, et kuulge mul kadusid 3 rattapolti ära ja ühega hoiab kinni, et näe ratas pole veel alt ära tulnud - mis te arvate millal
võiks viimane polt puruneda ja mis juhtub?
Ja veel see 710 nali mootori ja ülekande teema all kurb
Peaks tegema teema "nõmedad naljad ja jaan tatika katsetused"
|
80quattro
|
postitati 16.02.05 13:12 |
Tsitaat: | Algselt postitas: sulps
kui mootor õli punni äravõtmisel ääsureb siis onju kolvirõngad läbi |
|
sulps
|
postitati 16.02.05 12:24 |
kui mootor õli punni äravõtmisel ääsureb siis onju kolvirõngad läbi
|
rass
|
postitati 15.02.05 18:39 |
ma sinu asemel kardaks praeguste ilmade juures kõige rohkem sodi sattumist mootorisse ja see oleks küll pahapaha. tõmba kasvõi mingi plastiktükk
teibiga peale vms, mina teeks nii vähemalt.
|
aatom
|
postitati 15.02.05 18:19 |
Tsitaat: | Algselt postitas: audifan
Ei saagi aru nagu milles siis küsimus on. Loomulikult on ette nähtud mootorile õlikork. Ja see mis ette on nähtud, see peab olema. P.S. minu auto
sureb välja kui õlikorgi maha võtan. |
küsimus on selles, et kuidas vahepealne ILMA korgita sõitmine mõjutada võis. Ja mingit erinevust küll ei tähelda mootori käimises nii kogirga kui
korgita.
weird...
|
janar
|
postitati 15.02.05 18:16 |
Ei saagi aru nagu milles siis küsimus on. Loomulikult on ette nähtud mootorile õlikork. Ja see mis ette on nähtud, see peab olema. P.S. minu auto
sureb välja kui õlikorgi maha võtan.
|
aatom
|
postitati 15.02.05 14:12 |
Tsitaat: | Algselt postitas: john
ot nagu et kaotasid õlikorgi ja sõitsid ilma selleta... või sõitsid ilma
õlita!!! Või huumorinurka ei leia ylesse!? |
Huumorinurgast on see 710 pärit. Õli on ka kenasti olemas, vahepeal viskan vaid pilku peale, et kas vähemaks jäänud pole. Eelmise kontrolli ajal
keerasin ülevalt korgi maha ja nii ta jäi. Kapott kinni ja sõitu.
|
john
|
postitati 15.02.05 14:09 |
ot nagu et kaotasid õlikorgi ja sõitsid ilma selleta... või sõitsid ilma
õlita!!! Või huumorinurka ei leia ylesse!?
|
aatom
|
postitati 15.02.05 13:49 |
Ehk siis peale kuuajalist pausi kapotti üles tõmmates oli nig avastus,
et õlikork (710) kadunud. ju peale õli lisamist asetasin "kuhugi" ja
sinna ta jäi peale mõne segava faktori ilmumist.
Küsimus aga selles, et kuidas ilma 710-ta sõitmine mõjub? sõiduomadused pole muutunud ja kui ma praegu õieti arvutan siis küttekulu on lausa vähenenud
Õli välja ei pillu, nuka peal on selles kohas mingi kaitse ees, kerge kile on kapoti peal ja mootoril.
Muidugi sodi läheb sealt vabamalt sisse kui 710 olemasolu korral...
|
|