Teema ülevaade |
spindle
|
postitati 10.07.18 13:13 |
Mul üks a4 b6 2.5 diisel. 6manuaal quattro
Külmalt puterdab ennast käima.
Pumba kood on 059130106lc150
Mklline siis õige on L või C lõpus
Veakoodiks on p1175 35 10 ja 00550
|
quattrodiisel
|
postitati 07.07.18 08:32 |
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Ei leia seda tähega lõppevat koodi ühe Audi pumba pealt, on vaid number 0986444073. Google põhjal võiks see vastata koodile 106L ja oleks nagu mingi
Boschi taastatud pump. Oskab keegi midagi arvata sellest? |
Logid vcds-iga mootori juhtajusse ja seal pumbakood loetav kohe. Näed ära koodilõpu ja mis täht.
Kui pumbal koodilõpus on X siis see tähendab taastatud pumpa. Olen paigaldanud mitu taastatud pumpa ja sõidavad siiani.
|
teet82
|
postitati 07.07.18 06:23 |
Ei leia seda tähega lõppevat koodi ühe Audi pumba pealt, on vaid number 0986444073. Google põhjal võiks see vastata koodile 106L ja oleks nagu mingi
Boschi taastatud pump. Oskab keegi midagi arvata sellest?
|
Crp
|
postitati 25.02.14 07:20 |
Tõstaks ka teema ülesse ja küsiks targematelt nõu. Nimelt käes üks masin mis arvatavasti pumba veaga, pumba koodiks peaks olema mootori koodi järgi
059 130 106 D(X) AFB
Olemas teine sama masin kõrval millel korras pump ja koodiks 059 130 106 C(X) AKN Automatik pealt pärit.
Nii kerge küsimus kas AFB peal hakkab AKN-i pump toimetama või ei tee mootori ajuga koostööd? Samas kui panna ka AFB-le AKN-i pump + mootoriaju siis
on lootust asi toimima saada?
Parimat!
|
audipoiss
|
postitati 23.02.14 21:07 |
Äkki keegi targem oskab öelda, et kas on kõrgsurvepumpatel ka vahet kas ta on tulnud automaatkasitga või manuaalikastiga auto pealt?
|
teet82
|
postitati 08.01.14 13:48 |
Pump peaks olema immoga seotud alates 2002, see juhend paistab olevat ainult nende autode kohta, millel on immoga pump.
|
WVP
|
postitati 08.01.14 13:18 |
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_III_Injection_Pump_Swapping
|
Ardo
|
postitati 07.01.14 23:36 |
Oskad sa juhendada täpsemalt või mingi juhtlõnga kätte anda.
|
WVP
|
postitati 07.01.14 23:32 |
Õpeta pump ajuga suhtlema, tehtav asi vag-com kaabliga.
|
Ardo
|
postitati 07.01.14 11:40 |
Peale pöörlemisnduri vahetust sai vahetada ka kogu pumba elektroonika osa, kuid ka sellest abi ei olnud. Pumpa õhutades ja mootorit käiates ei tulnud
torrudesse sellist laksu nagu tavaliselt tunda on. Ja puump ei hakanud ka ise kütet peale imema. Eile peale pandud pump käega pööritades vähemalt imes
kütet peale.
|
ferdinand
|
postitati 07.01.14 09:13 |
See pumba asendianduri viga on üsna konkreetne ja ilma pumba pöörlemise signaalita mootor käima ei lähegi, võibolla oleks ikkagi sealt lihtsam edasi
liikuda?
Pumba ja ajukoodidest ei tea ma midagi, kuid kas mitte mingist ajast alates need asjad kuidagi immoga seotud ei ole?
|
Ardo
|
postitati 06.01.14 23:15 |
Kuna väga vähe liigub selle kohta infot, siis arutaks selles teemas seda.
Nimelt siis sai jama alguse sellest, et ostetud auto mis oli müügis kõrgsurvepumba veaga.
Veakood oli selline:
01376 - Engine Speed Signal for Injection Pump
37-00 - Faulty
Ja autoks A8 1998 2.5TDI 110kW AFB
Sai siis pump lahti kiskuda ja ära vahetada pumba sees oleva pöörlemis anduri. Auto ikka ei lubanud isegi mitte käivitades.
Täna sai tuua Audi A4 pealt teine pump, koodiga 059 130 106 C(X). Külge pannes oli mootoris veakood, et ei saa ühendust pumba ajuga. Selge, vale
pump.
Kuna omal oli pump koodiga 059 130 106 D, siis sai uurima hakata mis vahe neil on. Tulemus:
059 130 106 D(X) AFB
059 130 106 B(X) AKN Schaltgetriebe
059 130 106 C(X) AKN Automatik
059 130 106 E(X) AKE (A6 bis Mj. 2001, A6 Allroad bis Mj. 2005, A4 bis Mj. 2002)
059 130 106 J(X) AYM, BFC, BCZ (bei A4 nur AYM, BFC und BCZ mit Automatik),
AYM bei SuperB
059 130 106 JV AYM und BFC bei A4
059 130 106 K(X) BDH und BDG bei VW Passat 3BG und BDG bei SuperB
059 130 106 K(X) BDH bei A6 und A4 (A4 BDG mit Schaltung)
059 130 106 M(X) BDG bei A6 (A4 BDG mit Automatik)
059 130 106 L(X) BAU bei Passat 3BG
059 130 106 L(X) BAU und AKE bei A6 (bei A6 AKE ab Mj. 2002,
A4 BCZ mit Schaltung, A4 AKE ab Mj. 2003)
Nüüd siis küsimus, et kas VCDS kaabliga saan mootori ajule selgeks teha, et nüüd küljes C(X) lõpuga pump? Või pean panema ka selle A4 mootoriaju. Või
siiski otsima D lõpuga pumba?
|