Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
888

 postitati 08.08.13 10:52
Tänud hea informatsiooni eest!
Eks muud midagi, kui saaled sisse ja tuld ;)
kps

 postitati 08.08.13 07:28
Autodata andmete kohta on ka minul alati küsimus tekkinud, kust nad neid andmeid võtavad, või kust selliseid polte võtta, mis peale 60Nm sellise läbilõike juures veel 180 kraadi keerata kannataks :(.

Mina pole polte kunagi vahetanud, aastaid masinad sõidavad ja sama suhtumisega on endale väga usaldusväärsed mootoritegijad. Igasugused targad raamatud seda loomulikult soovitavad, aga me vist ei ela päris õiges riigis müüdavate toodete mõttes. Kommentaariks, et SORRY, aga forsist ja autoeksperdist soetatud "uued" poldid jäävadki venima ja VÄGA ERINEVALT, mis mind lausa hirmutab. Ma ühe mootoriga olin püsti hädas, kus uue poldiga ei saanud isegi selle jõuga kinni keeratud, mis oli teine pingutus :(. Lõpuks viskasin need poldid minema ja asendasin ikkagi vanade originaalidega sisetunde ja kindluse mõttes (räägin siis hetkel plokikaane poltidest ja raamipuki poltidest). Kui tõesti tahad uusi, siis telli originaalosa ja esindusest!
Kui väntvõll on väljas käinud, siis olen külgedelt kahe keskmise raami fiksaatorpoldid lahti keeranud, siis näpujõuga kinni tagasi, et lihtsalt hoiaks. Vanad pukkide poldid tagasi, pingutusjärjekorraga keskmised enne, nö. plokki risti vaadates siis 3-2-4-1 stiilis, 60Nm poldid kinni ja kuna vanad poldid, siis max 70-75Nm ja pakid on kinni. Peale seda paki fiksaatorpoldid külgedelt alles kinni nii käejõuga ehk siis mingi 20-25Nm. Enda mälu järgi sel mootoril uusi polte keeratakse ainult 90 kraadi edasi peale 60Nm pingutamist, mitte 180 kraadi nagu autodata seda kirjutab. Annaks kes iganes, et keegi sellist lollust vanade poltidega proovima ei hakka - saab keermetest paugust lahti.
Vanad kepsupoldid ~35Nm ja see on siis umbes 30Nm+~40 kraadi. Uued poldid 30Nm+90 kraadi, aga neid pole ma iial uuena isegi proovima hakanud, et palju siis nagu kannataks neid poe plastiliine venitada :D.

Edu igal juhul ja ära pakke ja pukke kuidagi segi aja, see on ainus asi mida tasuks pimesilmi peast teada vana mootori puhul!
PS! Liivaterad ja mustus poltide ja seibide all on mind samuti alati imestama pannud, et kes kurat ja kus kurat neid mootoreid enne on tehtud ja teha lastud :(.
888

 postitati 08.08.13 06:16
Et siis nagu ma aru sain 60nm+180 kraadi. Kusagilt olen kuulnud , et 30nm+180 Kraadi. See 60nm tundub kuidagi liiga käre... :P Parandage kui eksin?
Oleks kindlalt vaja teada! Ja kas uued poldid on kohustuslikud? Asi selles, et unustasin need tellida :mad:
paranormaalne

 postitati 06.08.13 22:14
AAH mootori kohta vastab Autodata niimoodi:

http://www.sa.ee/AAH_bearing_torque.PNG
888

 postitati 06.08.13 20:57
Oleks siis vaja teada kepsu pakkide ja raampakkide pingutus momendid.
Mootoriks 2,8 128kw
Tänud!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.9% - SQL: 56.1%]