888
huviline
Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
postitati 06.08.13 19:57
|
|
|
2,8 Kepsu pingutusmomendid?
Oleks siis vaja teada kepsu pakkide ja raampakkide pingutus momendid.
Mootoriks 2,8 128kw
Tänud!
Sõitsid saanid-Sõitsid reed A Quattro sõidab ikka veel
|
|
|
|
paranormaalne
klubiliige
Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal
Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY
|
postitati 06.08.13 21:14
|
|
|
AAH mootori kohta vastab Autodata niimoodi:
värdsõnade leksikon - kellablokk, varjant, igastähes, nukvõll, org. eesliide - orgaaniline jagaja?, velüür, bronks, gardaan, polüretaan, millekagi,
ütlematta, värvimatta, hooldamatta, tahtmatta, vahetamatta, katusetta, ostmatta, õieti vs. õigesti, kvall, sürpriis, kahedeist, oksion, pumb, doll
(mõõtühik), saabgi, kellegile, tänamattu, algorütm, roolilätt, rädikas, milleGIGA, paraleel, didident, laadia, oktsion, kabasnik, pagaaznik, toonor,
sumbuti, saaleviga, airbäg, bäg, gartaan
|
|
|
|
888
huviline
Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 08.08.13 06:28
|
|
|
Autodata andmete kohta on ka minul alati küsimus tekkinud, kust nad neid andmeid võtavad, või kust selliseid polte võtta, mis peale 60Nm sellise
läbilõike juures veel 180 kraadi keerata kannataks .
Mina pole polte kunagi vahetanud, aastaid masinad sõidavad ja sama suhtumisega on endale väga usaldusväärsed mootoritegijad. Igasugused targad
raamatud seda loomulikult soovitavad, aga me vist ei ela päris õiges riigis müüdavate toodete mõttes. Kommentaariks, et SORRY, aga forsist ja
autoeksperdist soetatud "uued" poldid jäävadki venima ja VÄGA ERINEVALT, mis mind lausa hirmutab. Ma ühe mootoriga olin püsti hädas, kus uue poldiga
ei saanud isegi selle jõuga kinni keeratud, mis oli teine pingutus . Lõpuks
viskasin need poldid minema ja asendasin ikkagi vanade originaalidega sisetunde ja kindluse mõttes (räägin siis hetkel plokikaane poltidest ja
raamipuki poltidest). Kui tõesti tahad uusi, siis telli originaalosa ja esindusest!
Kui väntvõll on väljas käinud, siis olen külgedelt kahe keskmise raami fiksaatorpoldid lahti keeranud, siis näpujõuga kinni tagasi, et lihtsalt
hoiaks. Vanad pukkide poldid tagasi, pingutusjärjekorraga keskmised enne, nö. plokki risti vaadates siis 3-2-4-1 stiilis, 60Nm poldid kinni ja kuna
vanad poldid, siis max 70-75Nm ja pakid on kinni. Peale seda paki fiksaatorpoldid külgedelt alles kinni nii käejõuga ehk siis mingi 20-25Nm. Enda mälu
järgi sel mootoril uusi polte keeratakse ainult 90 kraadi edasi peale 60Nm pingutamist, mitte 180 kraadi nagu autodata seda kirjutab. Annaks kes
iganes, et keegi sellist lollust vanade poltidega proovima ei hakka - saab keermetest paugust lahti.
Vanad kepsupoldid ~35Nm ja see on siis umbes 30Nm+~40 kraadi. Uued poldid 30Nm+90 kraadi, aga neid pole ma iial uuena isegi proovima hakanud, et palju
siis nagu kannataks neid poe plastiliine venitada .
Edu igal juhul ja ära pakke ja pukke kuidagi segi aja, see on ainus asi mida tasuks pimesilmi peast teada vana mootori puhul!
PS! Liivaterad ja mustus poltide ja seibide all on mind samuti alati imestama pannud, et kes kurat ja kus kurat neid mootoreid enne on tehtud ja teha
lastud .
|
|
|
888
huviline
Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
|
|