Teema ülevaade |
airwolf
|
postitati 14.02.05 21:38 |
nu siis tuleb igaks juhuks pumba juurde sukelduda.parem see üle kontrollida kui suurt pappi remondi peale kulutada.
|
jan-kos
|
postitati 14.02.05 08:51 |
"Sigaril" oli õlipaagi kork roheline ja kirjad ka peal et kasutada tehase oli,roolivõimu peal punane sildike,seda ei mäleta mis andmed seal
olid.Lollipeaga sai ka punast pandud ja mahla hakkas tilkuma,ruttu punane välja ja roheline sisse,päästa vast ikka andis midagi,sest lekkis latt
imevähe.Siiski ettenähtud on roheline, niipalju kui kirjandusest olen uurinud.
|
martinjev
|
postitati 14.02.05 08:43 |
paagi kork on kõigil roheline. pumba kyljes on aga yks plekk millel tema mark ja tehasekood jne. kui see plekitykk on roheline siis LHM õli, kui aga
punane siis ATF. nii on mulle asi selgeks tehtud
|
airwolf
|
postitati 13.02.05 22:19 |
nu jah,minu omal on küll minu teada punane õli sees.ise olen sellega juba pea aasta sõitnud ja pole midagi juhtund.võimu paagi kork on küll
roheline.nii palju kui vaatand olen pole küll kuskilt midagi lekkind.
|
Black
|
postitati 25.01.05 12:01 |
Tsitaat: | Algselt postitas: maxs30
Mis õli siis sisse käib.Minu autol on punane õli sees.93 a 100. |
Rohelist värvi mineraalõli LHM. Punane süntõli ATF teeb Audi roolivõimuga kiirelt 1:0.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=85
Important Note - The ONLY hydraulic fluid which should be used in the S2,
is Audi's G002000 - a green coloured mineral based oil. Use of anything else can cause major damage to the hydraulic system.
|
maxs30
|
postitati 25.01.05 11:39 |
Mis õli siis sisse käib.Minu autol on punane õli sees.93 a 100.
|
drizzle
|
postitati 25.01.05 00:44 |
Kasutan natuke teemat ära
Autol lekib rv.pump, kuigi õlitase on pikemat aega (4k) stabiilne.
- Üks remondimees soovitas kohe pump ära vahetada, kuna V6 mootori puhul neid ei remondita ja auto põhi on vägagi õline.
- Teine remondimees soovitas oodata kuni pump vanast õlist tühjaks lekib ja siis pesta läbi ja panna õige õli ning loota, et saab pidama.
Sees punane ja kuna õlitase ei lange, siis peab seda tühjaks lekkimist piisavalt kaua ootama, nii et mõju tihenditele saaks olema tagasipöördumatu.
Kui üldse vahetada õli, siis ilmselt kiiremas korras.
Kui suur on tõenäosus, et lekkivast pumbast asja saab?
|
A4TQ
|
postitati 24.01.05 20:30 |
Jõudu.
Suhteliselt äraleierdatud teema et roolivõimu punast õli panna ei või jne.
Asi nimelt selline et ühel saksast toodud A6 oli roolivõimendisse lisatud punast õli.Kusjuures õli värvus oli helepruun või midagi taolist.Samuti
läheb ka roheline õli kaua kasutuses olles pruunikaks.Mingi aja pärast hakkas võim kergelt häält tegema.Sai õli tsekitud-oli normis aga lõhn oli
imelik.Kontrollisime siis veel ja kindlamast kindlam et on pandud punast õli.Punane õli haiseb hoopis teist moodi.Seda muidugi ei tea kui palju seda
lisatud oli.Värvi järgi ca 50-100gr.Nüüd sai süsteem ära pestud 2x õige õliga+õlivahetus.Hetkel roolivõim. normaalne.
Nüüd siis küsimus suurele ringile.Kui tõenäoline on et pump(latt)mingi hetk ära surevad või on mõnel mehel peale õlivahetust asi ka korda saanud.
ps.loogiline et jutu põhjal on ennustada raske aga äkki lihtsalt kellelgi on kogemusi
|