Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Roolivõimendis vale õli (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2268)
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 24.01.05 20:30 Tsiteeri
Roolivõimendis vale õli



Jõudu.
Suhteliselt äraleierdatud teema et roolivõimu punast õli panna ei või jne.
Asi nimelt selline et ühel saksast toodud A6 oli roolivõimendisse lisatud punast õli.Kusjuures õli värvus oli helepruun või midagi taolist.Samuti läheb ka roheline õli kaua kasutuses olles pruunikaks.Mingi aja pärast hakkas võim kergelt häält tegema.Sai õli tsekitud-oli normis aga lõhn oli imelik.Kontrollisime siis veel ja kindlamast kindlam et on pandud punast õli.Punane õli haiseb hoopis teist moodi.Seda muidugi ei tea kui palju seda lisatud oli.Värvi järgi ca 50-100gr.Nüüd sai süsteem ära pestud 2x õige õliga+õlivahetus.Hetkel roolivõim. normaalne.

Nüüd siis küsimus suurele ringile.Kui tõenäoline on et pump(latt)mingi hetk ära surevad või on mõnel mehel peale õlivahetust asi ka korda saanud.
ps.loogiline et jutu põhjal on ennustada raske aga äkki lihtsalt kellelgi on kogemusi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
drizzle
huviline



Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5 TDI

postitati 25.01.05 00:44 Tsiteeri


Kasutan natuke teemat ära ;)

Autol lekib rv.pump, kuigi õlitase on pikemat aega (4k) stabiilne.

- Üks remondimees soovitas kohe pump ära vahetada, kuna V6 mootori puhul neid ei remondita ja auto põhi on vägagi õline.
- Teine remondimees soovitas oodata kuni pump vanast õlist tühjaks lekib ja siis pesta läbi ja panna õige õli ning loota, et saab pidama.

Sees punane ja kuna õlitase ei lange, siis peab seda tühjaks lekkimist piisavalt kaua ootama, nii et mõju tihenditele saaks olema tagasipöördumatu. Kui üldse vahetada õli, siis ilmselt kiiremas korras.

Kui suur on tõenäosus, et lekkivast pumbast asja saab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maxs30
huviline



Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 TDI

postitati 25.01.05 11:39 Tsiteeri


Mis õli siis sisse käib.Minu autol on punane õli sees.93 a 100.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 25.01.05 12:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maxs30
Mis õli siis sisse käib.Minu autol on punane õli sees.93 a 100.

Rohelist värvi mineraalõli LHM. Punane süntõli ATF teeb Audi roolivõimuga kiirelt 1:0.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=85

Important Note - The ONLY hydraulic fluid which should be used in the S2, is Audi's G002000 - a green coloured mineral based oil. Use of anything else can cause major damage to the hydraulic system.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
airwolf
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a

postitati 13.02.05 22:19 Tsiteeri


nu jah,minu omal on küll minu teada punane õli sees.ise olen sellega juba pea aasta sõitnud ja pole midagi juhtund.võimu paagi kork on küll roheline.nii palju kui vaatand olen pole küll kuskilt midagi lekkind.:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 14.02.05 08:43 Tsiteeri


paagi kork on kõigil roheline. pumba kyljes on aga yks plekk millel tema mark ja tehasekood jne. kui see plekitykk on roheline siis LHM õli, kui aga punane siis ATF. nii on mulle asi selgeks tehtud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 14.02.05 08:51 Tsiteeri


"Sigaril" oli õlipaagi kork roheline ja kirjad ka peal et kasutada tehase oli,roolivõimu peal punane sildike,seda ei mäleta mis andmed seal olid.Lollipeaga sai ka punast pandud ja mahla hakkas tilkuma,ruttu punane välja ja roheline sisse,päästa vast ikka andis midagi,sest lekkis latt imevähe.Siiski ettenähtud on roheline, niipalju kui kirjandusest olen uurinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
airwolf
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a

postitati 14.02.05 21:38 Tsiteeri


nu siis tuleb igaks juhuks pumba juurde sukelduda.parem see üle kontrollida kui suurt pappi remondi peale kulutada.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.0% - SQL: 58.0%]