Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
andres

 postitati 15.02.05 12:24
Tähelepanek V6 mootori juures - kui õli vähe, siis külmkäivitus klõbises. Õli juurde - mure kadus. Ei osanud ise oodata, et V6 tahab õlivälba jooksul nii 0,3 l õli juurde saada. Hetkel sellest kogemusest 2 aastat möödas, õli taset jälginud, klõbinat pole enam kuulda olnud.
airwolf

 postitati 14.02.05 21:43
kusjuures ise olen täheldanud,et see klõbin on ainult külmade ilmadega.soojade ilmadega seda pole olnd.klõbin vist sellest,et õli ei jõua hüdrotõukuriteni kohe.:P
jan-kos

 postitati 11.02.05 08:55
Kui veel "sigarit" omasin sellel oli 2,2 vana tüübi mootor,õli kasutasin poolsünti 10W-40 ja oli ka selliseid talvesi kus külmapärast vaevuliselt mootor käivitus,aga hüdrod kunagi ei klõbisenud.Pakun siiski välja et see on märk sellest et hüdrod tahavad kunagi vahetust.Kuskil oli teema et oli neid leotatud ja läbi pestud ja see oli aidanud,aga krt seda teab kaua ta niivisi kestab.
ferdinand

 postitati 10.02.05 21:13
Tsitaat:
Algselt postitas: rass
mul on klõbin just siis kui külmalt surve suur on, 5 ja rohkem barri, kui langeb 4-5 vahele on vaikus majas. Reeglina ka mootor soe siis. Kas võib olla probleem õlis v õlipumbas - 10w-40 adnoc, liiga paks külmalt ja pump ei suuda üles lükata? või siis liiga vedel ja pump ei suuda üles lükata? ja piisavalt vedel et ööga tõukuritest välja valguda? tegelt ootab mõnda aega juba valvoline maxlife sissekallamaist kuigi olen tähele pannud et viimasel ajal on see hommikune täristamine harvemaks jäänud, kuigi temperatuurid on rohkem miinustesse läinud.

Minul on jäänud mulje, et kui õli on liiga paks (külmalt) siis ei suuda vanad ja väsinud hüdrotõukurid oma ülesannet täita. Kahjulik see ilmselt rohkem pole kui väsitab neid tõukureid veelgi. Minu masinal ka täpselt samasugune häda, kuid vaid natuke krõbedama pakasega, sellistel nullilähedastel temperatuuridel probleemi pole. Abiks ilmselt ikkagi kvaliteetse (soovitavalt siis vist sünt) õli kasutamine.
rass

 postitati 10.02.05 18:11
mul on klõbin just siis kui külmalt surve suur on, 5 ja rohkem barri, kui langeb 4-5 vahele on vaikus majas. Reeglina ka mootor soe siis. Kas võib olla probleem õlis v õlipumbas - 10w-40 adnoc, liiga paks külmalt ja pump ei suuda üles lükata? või siis liiga vedel ja pump ei suuda üles lükata? ja piisavalt vedel et ööga tõukuritest välja valguda? tegelt ootab mõnda aega juba valvoline maxlife sissekallamaist kuigi olen tähele pannud et viimasel ajal on see hommikune täristamine harvemaks jäänud, kuigi temperatuurid on rohkem miinustesse läinud.
Tuiks

 postitati 10.02.05 17:42
Audil külmal mootoril kerge klõbin norm,mis tingitud hüdrotõukuritest...kui üli surve üleval regullivad hüdrotõukurid ise klapivahe õigeks...kui need pees,siis klõbin jääbki.Ise mingit klapivahet hüdrotõukurite puhul küll regullida ei saa....saab ainult uued tõukurid lasta panna.
-ummi-

 postitati 23.01.05 13:09
hüdrotõukurid 2.3e mootorile Forsis 120.-tk
tafkinmeez

 postitati 23.01.05 13:05
palju maksavad hüdrotõukurid 2,3le ja kuda see vahetus teostatav oleks?
jan-kos

 postitati 21.01.05 07:40
Ka sai see võll ühel A90 välja võetud juba eelmine aasta ja pole häda miskit.Kuid juttu oli siin sellest klõbinast, mida võivad hüdrod tekitada.Siis selle A90 oli point selline- hommikuti viskas kergelt klõbinat, hiljem pani üle öö nagu diisel ja kadus klõbin sama ootamatult nagu tuli, kuni jäigi klõbisema ja selle vastu aitas ainult hüdrode vahetus.Nüüd ei ole visanud klõbinat isegi külmalt käivitades.Selline kokkupuude minul selle klõbinaga.
sahvka

 postitati 21.01.05 00:21
Tsitaat:
Mul tundub ka sama klõbin olevat piduri survepumbas, aga kuidas nii et võtsid lihtsalt võlli vahelt ära ja midagi asemele ei pannudki? Ta pidi ikka mingit ülessannet ka täitma?


Sa võid võlli välja vahetada ei pidavat midagi erilist maksma.Pumba ülesanne on lisa survet tekidada pidurdamiseks peale selle et mootor ise kah tekitab, millest täiesti piisab pidurdamiseks...ise sõidan mingi 2 kuud juba ilma selle võllita ja pole märganud et pidama ei saa....:D:D
Riho

 postitati 20.01.05 22:40
Tsitaat:

Omal sama algul käivitades klõbin aga kaob mõne hetke pärast,pidavat tulema õlitamisest.Kuulnud et norm.nähtus.Mingi aeg tagasi tekkis suurem klõbin ja ei kadunud vaid sõites muutus veel kõvemaks.Kuna viibisin soomes tol hetkel tõmbas päris külmaks ,et kas jõuabki eestisse ,jõudis ja hiljem tuli välja et piduri survepumbas mingi võll ära kulund mis kolises tuli lihtsalt too võll vahelt ära võtta ja korras.


Mul tundub ka sama klõbin olevat piduri survepumbas, aga kuidas nii et võtsid lihtsalt võlli vahelt ära ja midagi asemele ei pannudki? Ta pidi ikka mingit ülessannet ka täitma?
syo

 postitati 20.01.05 21:29
Tsitaat:
Algselt postitas: tonny
klõbin kestab täpselt niikaua, kuni õli lõpuks igasse kanalisse jõuab ja see on täiesti normaalne. ei ole mitte mingisugust põhjust paanikaks...sõida aga rõõmsalt edasi...
kui klõbin aga ei lakka ka peale 50km sõitmist, siis on alles põhjust närvitsemiseks ja vea otsimiseks!


selge siis selle asjaga veel aega:D
Tuttava a 90 sama asi ja auto 92a ja sõidab siiani...(isegi pärnu vee upputuse elas üle nii et laine oli pagasniku pealt löönud):D
sahvka

 postitati 20.01.05 11:57
Omal sama algul käivitades klõbin aga kaob mõne hetke pärast,pidavat tulema õlitamisest.Kuulnud et norm.nähtus.Mingi aeg tagasi tekkis suurem klõbin ja ei kadunud vaid sõites muutus veel kõvemaks.Kuna viibisin soomes tol hetkel tõmbas päris külmaks ,et kas jõuabki eestisse ,jõudis ja hiljem tuli välja et piduri survepumbas mingi võll ära kulund mis kolises tuli lihtsalt too võll vahelt ära võtta ja korras.
tarmo

 postitati 20.01.05 09:34
klõbin kestab täpselt niikaua, kuni õli lõpuks igasse kanalisse jõuab ja see on täiesti normaalne. ei ole mitte mingisugust põhjust paanikaks...sõida aga rõõmsalt edasi...
kui klõbin aga ei lakka ka peale 50km sõitmist, siis on alles põhjust närvitsemiseks ja vea otsimiseks!
Big

 postitati 20.01.05 08:53
suht kindel, et nookurid...vanematel autodel see tavaline nähtus. Ise sõitsin nii mitu aastat, ei juhtu nendega midagi.
Puhtalt minu arvamus.
syo

 postitati 20.01.05 08:27
Mul eile hommikul tundus et autost saanud diisel üle öö max 2 sekundit tegi klõbinat ja siis kadus vahest teeb hommikuti kõvemini vahest vaikselt. Õli vahetatud u 300 km tagasi.

Küsimus siis et kas ta teeb miskit väga hullu kui klõbiseb?
geenius78

 postitati 20.01.05 08:18
Klõbin avaldub juhul, kui kohe peale käivitamist gaasi anda. Kui aga käivitada, oodata hetke ja siis sõitma hakata, pole mingit klõbinat.
RoadDawg

 postitati 20.01.05 07:57
Oplaa, kusjuures täpselt sama kala A90-l , kuid klõbin suhteliselt kiiresti kaob, minutites pole pidanud lugema.
geenius78

 postitati 20.01.05 07:36
Kas see on normaalne, et külma mootorit käivitades ja kohe kaasi andes, hakkab mootor klõbisema? Ootad minuti või paar ja seda klõbinat enam ei ole. On see seotud kuidagi õli määrimise omapäraga Audi puhul?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 62.4% - SQL: 37.6%]