geenius78
huviline
Registreerunud 17.01.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.05 07:36
|
|
|
Külmalt klõbiseb
Kas see on normaalne, et külma mootorit käivitades ja kohe kaasi andes, hakkab mootor klõbisema? Ootad minuti või paar ja seda klõbinat enam ei ole.
On see seotud kuidagi õli määrimise omapäraga Audi puhul?
|
|
|
RoadDawg
huviline
Registreerunud 18.10.03
Asukoht: Tallinn/Türi
Kasutaja on eemal
Auto: audi 90 2.0i '87
|
postitati 20.01.05 07:57
|
|
|
Oplaa, kusjuures täpselt sama kala A90-l , kuid klõbin suhteliselt kiiresti kaob, minutites pole pidanud lugema.
|
|
|
geenius78
huviline
Registreerunud 17.01.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.05 08:18
|
|
|
Klõbin avaldub juhul, kui kohe peale käivitamist gaasi anda. Kui aga käivitada, oodata hetke ja siis sõitma hakata, pole mingit klõbinat.
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 20.01.05 08:27
|
|
|
Mul eile hommikul tundus et autost saanud diisel üle öö max 2 sekundit tegi klõbinat ja siis kadus vahest teeb hommikuti kõvemini vahest vaikselt. Õli
vahetatud u 300 km tagasi.
Küsimus siis et kas ta teeb miskit väga hullu kui klõbiseb?
|
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 20.01.05 08:53
|
|
|
suht kindel, et nookurid...vanematel autodel see tavaline nähtus. Ise sõitsin nii mitu aastat, ei juhtu nendega midagi.
Puhtalt minu arvamus.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.05 09:34
|
|
|
klõbin kestab täpselt niikaua, kuni õli lõpuks igasse kanalisse jõuab ja see on täiesti normaalne. ei ole mitte mingisugust põhjust paanikaks...sõida
aga rõõmsalt edasi...
kui klõbin aga ei lakka ka peale 50km sõitmist, siis on alles põhjust närvitsemiseks ja vea otsimiseks!
|
|
|
|
sahvka
huviline
Registreerunud 18.05.04
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b4 2,3
|
postitati 20.01.05 11:57
|
|
|
Omal sama algul käivitades klõbin aga kaob mõne hetke pärast,pidavat tulema õlitamisest.Kuulnud et norm.nähtus.Mingi aeg tagasi tekkis suurem klõbin
ja ei kadunud vaid sõites muutus veel kõvemaks.Kuna viibisin soomes tol hetkel tõmbas päris külmaks ,et kas jõuabki eestisse ,jõudis ja hiljem tuli
välja et piduri survepumbas mingi võll ära kulund mis kolises tuli lihtsalt too võll vahelt ära võtta ja korras.
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
|
Riho
huviline
Registreerunud 20.01.05
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2
|
postitati 20.01.05 22:40
|
|
|
Tsitaat: |
Omal sama algul käivitades klõbin aga kaob mõne hetke pärast,pidavat tulema õlitamisest.Kuulnud et norm.nähtus.Mingi aeg tagasi tekkis suurem klõbin
ja ei kadunud vaid sõites muutus veel kõvemaks.Kuna viibisin soomes tol hetkel tõmbas päris külmaks ,et kas jõuabki eestisse ,jõudis ja hiljem tuli
välja et piduri survepumbas mingi võll ära kulund mis kolises tuli lihtsalt too võll vahelt ära võtta ja korras.
|
Mul tundub ka sama klõbin olevat piduri survepumbas, aga kuidas nii et võtsid lihtsalt võlli vahelt ära ja midagi asemele ei pannudki? Ta pidi ikka
mingit ülessannet ka täitma?
|
|
|
sahvka
huviline
Registreerunud 18.05.04
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b4 2,3
|
postitati 21.01.05 00:21
|
|
|
Tsitaat: | Mul tundub ka sama klõbin olevat piduri survepumbas, aga kuidas nii et võtsid lihtsalt võlli vahelt ära ja midagi asemele ei
pannudki? Ta pidi ikka mingit ülessannet ka täitma? |
Sa võid võlli välja vahetada ei pidavat midagi erilist maksma.Pumba ülesanne on lisa survet tekidada pidurdamiseks peale selle et mootor ise kah
tekitab, millest täiesti piisab pidurdamiseks...ise sõidan mingi 2 kuud juba ilma selle võllita ja pole märganud et pidama ei saa....
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 21.01.05 07:40
|
|
|
Ka sai see võll ühel A90 välja võetud juba eelmine aasta ja pole häda miskit.Kuid juttu oli siin sellest klõbinast, mida võivad hüdrod tekitada.Siis
selle A90 oli point selline- hommikuti viskas kergelt klõbinat, hiljem pani üle öö nagu diisel ja kadus klõbin sama ootamatult nagu tuli, kuni jäigi
klõbisema ja selle vastu aitas ainult hüdrode vahetus.Nüüd ei ole visanud klõbinat isegi külmalt käivitades.Selline kokkupuude minul selle klõbinaga.
|
|
|
|
tafkinmeez
huviline
Registreerunud 02.09.04
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: oli b4 2,0 aut nüüd bmw 528 e39
|
postitati 23.01.05 13:05
|
|
|
palju maksavad hüdrotõukurid 2,3le ja kuda see vahetus teostatav oleks?
|
|
|
-ummi-
huviline
Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.05 13:09
|
|
|
hüdrotõukurid 2.3e mootorile Forsis 120.-tk
|
|
|
|
Tuiks
huviline
Registreerunud 16.11.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.02.05 17:42
|
|
|
Audil külmal mootoril kerge klõbin norm,mis tingitud hüdrotõukuritest...kui üli surve üleval regullivad hüdrotõukurid ise klapivahe õigeks...kui need
pees,siis klõbin jääbki.Ise mingit klapivahet hüdrotõukurite puhul küll regullida ei saa....saab ainult uued tõukurid lasta panna.
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 10.02.05 18:11
|
|
|
mul on klõbin just siis kui külmalt surve suur on, 5 ja rohkem barri, kui langeb 4-5 vahele on vaikus majas. Reeglina ka mootor soe siis. Kas võib
olla probleem õlis v õlipumbas - 10w-40 adnoc, liiga paks külmalt ja pump ei suuda üles lükata? või siis liiga vedel ja pump ei suuda üles lükata? ja
piisavalt vedel et ööga tõukuritest välja valguda? tegelt ootab mõnda aega juba valvoline maxlife sissekallamaist kuigi olen tähele pannud et viimasel
ajal on see hommikune täristamine harvemaks jäänud, kuigi temperatuurid on rohkem miinustesse läinud.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 10.02.05 21:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rass
mul on klõbin just siis kui külmalt surve suur on, 5 ja rohkem barri, kui langeb 4-5 vahele on vaikus majas. Reeglina ka mootor soe siis. Kas võib
olla probleem õlis v õlipumbas - 10w-40 adnoc, liiga paks külmalt ja pump ei suuda üles lükata? või siis liiga vedel ja pump ei suuda üles lükata? ja
piisavalt vedel et ööga tõukuritest välja valguda? tegelt ootab mõnda aega juba valvoline maxlife sissekallamaist kuigi olen tähele pannud et viimasel
ajal on see hommikune täristamine harvemaks jäänud, kuigi temperatuurid on rohkem miinustesse läinud. |
Minul on jäänud mulje, et kui õli on liiga paks (külmalt) siis ei suuda vanad ja väsinud hüdrotõukurid oma ülesannet täita. Kahjulik see ilmselt
rohkem pole kui väsitab neid tõukureid veelgi. Minu masinal ka täpselt samasugune häda, kuid vaid natuke krõbedama pakasega, sellistel nullilähedastel
temperatuuridel probleemi pole. Abiks ilmselt ikkagi kvaliteetse (soovitavalt siis vist sünt) õli kasutamine.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 11.02.05 08:55
|
|
|
Kui veel "sigarit" omasin sellel oli 2,2 vana tüübi mootor,õli kasutasin poolsünti 10W-40 ja oli ka selliseid talvesi kus külmapärast vaevuliselt
mootor käivitus,aga hüdrod kunagi ei klõbisenud.Pakun siiski välja et see on märk sellest et hüdrod tahavad kunagi vahetust.Kuskil oli teema et oli
neid leotatud ja läbi pestud ja see oli aidanud,aga krt seda teab kaua ta niivisi kestab.
|
|
|
|
airwolf
huviline
Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a
|
postitati 14.02.05 21:43
|
|
|
kusjuures ise olen täheldanud,et see klõbin on ainult külmade ilmadega.soojade ilmadega seda pole olnd.klõbin vist sellest,et õli ei jõua
hüdrotõukuriteni kohe.
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 15.02.05 12:24
|
|
|
Tähelepanek V6 mootori juures - kui õli vähe, siis külmkäivitus klõbises. Õli juurde - mure kadus. Ei osanud ise oodata, et V6 tahab õlivälba jooksul
nii 0,3 l õli juurde saada. Hetkel sellest kogemusest 2 aastat möödas, õli taset jälginud, klõbinat pole enam kuulda olnud.
|
|
|