Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
3.0 TDI 165 KW ketipingutite vahetus.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: outlaw[/i] Kõige levinum c6 2,7 / 3,0tdi quattro kuni 2008a 6käiku automaatkäigukastiga: Käigukast peale maha kogu kaasnevaga (sumps lahti, õlitorud lahti, poolraam alla, õli kontroll-lisamine, põhjakate ära jms, kõik kokku tagasi) 6.8h Mootori tagumine kaan koos kõige kaasnevaga (ka ülemised kaaned, hammasvöö jms) 4,7 Kõik ketid ja pingutid, tihendid 1,6 Kokku 13,1h x mis iganes kellegi mootoriremondi tund maksab, millest 6,8h võiks tavaline lukksepatund olla. + vana auto puhul lisanduvad tööd, mis kuluvad näiteks summuti poltide maha saagimiesele, taastamisele jms. Tehase ajad kehtivad kuni 3aastat vanale autole, iga lisa liigutus lisandub tehasenormtunnile, ei maksa kogu oma soomes saadud kipsikruvivaru põhjakattesse kruvida ;) Tartsi listile tuleb ilmselt lisada veel: mootorisilikoon hammasvöö poldid turbiini poldid ketipingutite poldid atm kasti torude tihendid natuke kastiõli natuke mootori õli summuti tihendid muttrid summutitoruklamber turbo tagasivoolu tihend jahutusvedelik sildade regulleerimine Ainult ülemiste ketikaante tihendite vahetusaeg 2,5h Ainult ülemiste ketipingutite vahetusaeg (sisaldab ketikaante, põhjakatte, jahutusvedeliku, summuti eemaldamine, jms jantimist) 5,3h Jällegi ärge võtke kõike puhta kullana, lekkivate tihendite korral lisatöö kindlasti lekkinud õlist puhastamine + cleaner, avanematud summutipoldid. Õlivahetus jms hooldus tuleb kettitööle lisa ajana/tööna juurde ja on soovituslikud Materjalide hinnad on ka erinevatel pakkujatel kindlasti erinevad kas panna oe a-osad või b-osad või pooleks. Kogu tegevus igapäevane ja lihtne nagu hamburger :) Samas võib ju nagu vanal heal Hitleri 2,5 tdi-l teha pakkumise, mootoririhm 40.-, vahetus 100.- ja iga rulli-pinguti-muuvahetustvajava tagant kliendile helistada, et nüüd lõpuks on kõik vajalik tehtud ja vahetatud saimegi jälle 800 kokku nagu kõige ettenägelikum, kogenum, kallim pakkumine esialgu oli... :P Lugege ikka ridasid ja koguseid ka, samas võiks küsida miks ühel on mingid detailid pakkumises teisel mitte. Vastused "ei pea neid vahetama" liigituvad valdkonda rattaid ei pea ka alla panema, saab ju kokkuhoida ja piduriketaste peal ka sõita :D Auto pidamine, remont ja kulu sellele on paratamatult alati ebameeldiv-kallis. [/quote] Super postitus Erki! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
3.0 TDI 165 KW ketipingutite vahetus.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
48.2%
- SQL:
51.8%
]