Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kuits

 postitati 16.07.12 18:17
Tsitaat:
Algselt postitas: janar023
Nii auto siis kaput.
Keps katki ja sellega ka väntvõll ja saaled, ja nüüd ei tea mida teha edasi. Kas keegi oskab öelda kas odqvam tuleb remontida või uus mootor osta ja mis kulu umbes võib olla. Või varjant ka varuosadeks ära lammutada kuigi tahaks veel autot korda saada.


Kui varuosadeks teha ei taha, siis ikka uus süda.
www.elv.ee ehk suudab hädast välja aidata, kasvöi sellega, et viskab pakkumistesse numbrid (loe: hind).
Lisaks:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=110860&page=1&highlight=a4 mootor#pid579592
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=109923&page=1&highlight=a4 mootor#pid575451
jne jne.
janar023

 postitati 16.07.12 12:12
Nii auto siis kaput.
Keps katki ja sellega ka väntvõll ja saaled, ja nüüd ei tea mida teha edasi. Kas keegi oskab öelda kas odqvam tuleb remontida või uus mootor osta ja mis kulu umbes võib olla. Või varjant ka varuosadeks ära lammutada kuigi tahaks veel autot korda saada.
HK89

 postitati 08.07.12 22:42
Tsitaat:
Algselt postitas: janar023
Täna siis asi hullem, kui maalt linna jõutsin oli juba klõbin täielik nii tühikaäigul tiskudes kui ka sõites. Õli vahetasin Kuu tagasi koos filtriga ja armatuuris kah ei viska mingit häiret et õliga oleks probleem. Õli mida kasutan on Valvolain max-life. Seda juba 2aastat kasutanud ja pole varem problasi olnud, aga nüüd ikka klõbin sees selline nagu oleks klapid ilma õlita.



Mõõda kõigepealt õlisurve ära - paisupaak maha, valge peenikese juhtmega andur salongi poolt välja keerata, sinna manomeeter asemele, mootor käima. Kui must või puhas su mootor seest on? Vaata õlikorgi vahelt ülevalt - kas näed mingit sodi. Lase õli välja ja piilu karterisse alumisest august - kas näed sealt midagi.


Minu puhul oli see tiksumine selline, et kartsin vahepeal, et läheb laiali. Samas jõudlus oli normaalne.

Enivei, nagu mainitud, siis probleeme võib olla mitmeid - ühed vähem ohtlikumad, teised rohkem. Soovitaks asuda tegutsema, siin teemas juba hüva nõu päris palju kogunenud. Jah, tiksumine võib olla ka häiritud õlitsirkulatsioonist, nii et seetõttu vutt-vutt ruttu kapoti alla, enne kui hilja.
janar023

 postitati 08.07.12 14:48
Täna siis asi hullem, kui maalt linna jõutsin oli juba klõbin täielik nii tühikaäigul tiskudes kui ka sõites. Õli vahetasin Kuu tagasi koos filtriga ja armatuuris kah ei viska mingit häiret et õliga oleks probleem. Õli mida kasutan on Valvolain max-life. Seda juba 2aastat kasutanud ja pole varem problasi olnud, aga nüüd ikka klõbin sees selline nagu oleks klapid ilma õlita.
rocket

 postitati 08.07.12 07:24
Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Ennem sõitsin Addinoli täis sündiga aga see sai vahetatud MOBIL1 täissündi vastu ja probleemid kadusid.


Minevikust on mul täpselt sama kogemus võtta .
ultra2005

 postitati 08.07.12 07:23
Aasta tagasi hakkas minu 1,8T mootoril samamoodi lambist tiksumine kostuma. Sooja mootoriga tühikäigul. Õli vahetamisega kadus see tiks. Ennem sõitsin Addinoli täis sündiga aga see sai vahetatud MOBIL1 täissündi vastu ja probleemid kadusid.
HK89

 postitati 07.07.12 22:16
Pead ei anna, et sul täpselt sama seis on, aga mina oma 1.8T puhul sain "random" klõbinast lahti pärast mootori läbipesu ja Motuli õlile üle minekut. Üldiselt, nagu ma aru olen saanud, on 1.8T õli suhtes üsna kapriisne. Kindlasti täissünt ja mitte odavama otsa oma. Filter olgu ka korralik.

Julgen soovitada Motul X-cess 8100 5W40 õli ja filtreid sellistelt firmadelt nagu nt Bosch, Wix jne.

Mis seda va läbipesu puudutab, siis mul ta aitas (olin juba üksjagu mootorit lahti jõudnud kiskuda ja sama targalt kokku laduda, sest midagi kahtlast ei avastanud), aga eks sellega kaasnevad omad riskid. Kui õli oled välja lasknud, ürita õlipunni august sisse piiluda (mina panin väikese juhtme otsa led-pirnikese), suhteliselt edukalt näeb sealt, kui puhas või must on karter seest. Kui iga väga paks lögakiht, siis läbipesu ei soovitaks, sest kui miski kuskilt rändama läheb, võid ilmselt suurema rahakoti kergendamisega arvestada. Sama asi on igasugu tahkema deposiidiga mujalt mootorist.

Aga see selleks. Kuidas muu sümptomaatikaga lood? Muutusi küttekulus? Mootori töös jõudluse mõttes? Pöörete kõikumised? Kas klõbin tuleb ühe kindla koha pealt või on justkui hajuv? Mis iseloomuga see klõbin on? St, kas pidevalt samasugune, muutuv koos pöörete arvuga; terav, tume?

Ilmselt lihtsaim asi, mida esialgu teha, oleks tõesti õlisurve üle mõõtmine - manomeeter külge ja üks asi alustuseks selge. Potentsiaalseid probleeme on siin ju juppmaad rohkem kui üks.

Hüdrotõukureid olen kahtlustanud mitmel 1.8 mootoril, millega kokku puutunud olen - aga lõppkokkuvõttes on need alati korras olnud (u 160 000 - 210 000km odomeetri näiduga masinad, kurat teab palju tegelik läbisõit).

Edit: Mina mõõdaks ära ka kõikide silindrite kompressiooni. Kui see madal on, on selge, et mootor kulunud ja pole mõtet rohkem põhjusi otsida. Pigem tuleks naise kuldkõrvarõngaste müügiks luba küsida. :D
Teemo

 postitati 07.07.12 20:34
Tõukureid siiski vahetada viimasena. 1.8 mootorite kõige tüüplisem häda on ümmistunud õlivõtturi sõel(ülitiheda silmaga) ja õlipump. Järgmiseks on ketipinguti või selle tald. Kui õlisurve on vilets, siis tõukurite vahetus võib aiadata u. nädalakas või isegi kuuks ajaks aga siis vaja ikkagi tõeline põhjus likvideerida.
jokerAudi

 postitati 07.07.12 11:25
Vaheta alustuseks õli ära. Kui siis ei jää järgi, vaheta tõukurid ära. Autoeksperdis maksavad nad ca 6 euri tk. Vahestus on paras jebla- mootoririhm ja nukkvõll maha, muidu kätte ei saa. Mõttekam viia mehe juurde, kes asjast jagab.
ülks

 postitati 07.07.12 08:01
Tsitaat:
Algselt postitas: janar023
PS: Õli on normis.


Millal viimati õli/filtrid vahetatud? Vana õliga võib ka kergelt klõbisema hakata.
Eints

 postitati 07.07.12 06:17
Nendel mootoritel tavaliselt pole hüdrotõukuriel viga midagi.
Kui tekib tõukiuri tiks siis:
*mõõda üle õlisurve
Kui surve on alla lubatud piiri
*vaheta õlipump ja kepsu saale

Tõukuri tiksu kuuleb ära juba tühikäigul. Pööretega läheb see tavaliselt vaiksemaks.
Antud juhul laseks mõnel Audide remontimisega seotud ettevõttel või inimesel alustuseks seda häält kuulda. Sõita sellise maisnaga ei tasu;)
janar023

 postitati 06.07.12 20:24
Aga kuidas kindlaks teha et läbi on tõukurid ja kui on palju umbes maksta võivad. Ja kas on raske ja keeruline ise vahetada või peab spetsi kätte viima.
ülks

 postitati 06.07.12 20:14
Klapiklõbin? Hüdrotõukurid ehk otsas?
janar023

 postitati 06.07.12 20:12
Mure siis selline, hakkas siis mootorist kostma mingit Klõbinat aga mitte koguaeg. Kuulda on rohkem siis seda kui kohapeal gaasi anda, või sõites teise käiguga ja kui pöörded lähevad 2000-2500 vahele siis viskab sellise klõbina sisse nagu midagi peksaks vastu mootorit. Et kas on viga selles et nukad on läbi või on midagi muud.
PS: Õli on normis.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 65.9% - SQL: 34.1%]