Teema ülevaade |
Muhk
|
postitati 29.11.04 16:06 |
Suured tänud vastamast. Lasen selle asja siis mõnel targal sellil üle vaadata. Loodan, et poolt auto hinnast ei pea maksma.
|
ranz
|
postitati 29.11.04 11:50 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja eraisik
et küsijal pea täitsa sassi ajada, lisame siia harvem esineva kuid samu sümptoome andva väntvõlli otsa kaelustihendi (aka simmerling, simmerring)
lekkimise |
Samas kast maha võtta tuleb mõlemal juhul, et enne ei tasuks juppe lihtsalt ära osta kui asi maas on ja viga otseselt näha.
|
eraisik
|
postitati 29.11.04 11:47 |
et küsijal pea täitsa sassi ajada, lisame siia harvem esineva kuid samu sümptoome andva väntvõlli otsa kaelustihendi (aka simmerling, simmerring)
lekkimise
|
ranz
|
postitati 29.11.04 11:24 |
Ka omal ju alles hiljuti ju libisema asi hakkas... ja seda paugupealt ja jäigi libisema. Probleemiks osutus arvatavasti kulunud kattega survelaager +
korv + ketas. Lahti võttes mina lihtsal muud versiooni välja ei mõelnud kui lihtsalt see, et suvelaager läks nii kaugele välja, et jooksis oma teelt
maha ja jäi sinna risti.
Kogu krempel uus sisse ja asi hoopis parem
|
Jaks
|
postitati 29.11.04 11:11 |
Sõbra Golgil oli sama asi, et vahest libise ja vahest mitte. Lahti võtmisel selgus ka põhjus, nimelt oli kettas juba liiga kulunud ja ketta katete
vahetusega asi lahenes.
Seega arvan põhuseks ketta kulumine ja vaja vahetada.
|
ranz
|
postitati 29.11.04 10:55 |
/me nt ei mõista kuda silindri lõppemisel asi libisema saab hakata??? saaks aru kui ei lahuta enam, et on ebatihe jne jne, et ei suru korralikult
enam, kuid kuda ta oma lõppemisel ise peale jääb? sest tagasi suruvad ju teda lamellid.
Aga /me on loll ka, et äkki keegi selgitaks selle jubina tööpõhimõtet täpsemalt?
|
Muhk
|
postitati 29.11.04 10:54 |
Suured tänud abi eest!
|
Black
|
postitati 29.11.04 10:47 |
Njah, tegelik süsteem on siis siin:
http://www.elcats.ru/imaudivw/VAG01DDE.gif
Töösilinder on nr. 6.
|
Black
|
postitati 29.11.04 10:43 |
http://www.elcats.ru/imaudivw/VAG01D99.gif
Põhimõtteliselt peaks ta kastipoolsest küljest vidinat nr. 10 liigutama. Täpsemalt 80 kohta ei tea. Võibolla on seal üldse trossiga.
|
Muhk
|
postitati 29.11.04 10:35 |
Kus see jubin asub? Kas selleks tuleb ka kogu auto laiali võtta?
|
Black
|
postitati 29.11.04 10:05 |
Siduri töösilinder ehk hakkab ära väsima.
|
JohnDoe2200T
|
postitati 29.11.04 09:23 |
sidurikorvil 1- 2 lamelli puruks siis jamab nii omal oli kunagi 1 lamell puruks ja oli sama jama, krt nagu automaat kastiga oleks sõitnud...
siis ma seda ei teadnud ostsin kogu siduri komplekti kuid ainult korvi vahetasin koos laagriga.
|
Muhk
|
postitati 29.11.04 09:10 |
Tundub, et võtab ülevalt. Kas see on migi märk? Peale keerata? Kuidas seda tehakse?
|
K1KaZ
|
postitati 29.11.04 08:50 |
Kuidas pedaal tundub, On normaalne või võtab põhjast ???
Võibolla siis piisab kui sidurit peale keerata natuke.
|
Muhk
|
postitati 29.11.04 08:45 |
Kas keegi oskab öelda, kas siduriga saab nii olla, et mõnikord see libiseb ja siis jälle mitte? Või on asi hoopis milleski muus. Nimelt kolmanda
käiguga gaasi vajutades viskab ta pöörded õige ruttu 3000 peale ja siis kogub kiiruse järgi. Neljandaga enam vähem sama jama. Imelik tundub see
seepärast, et seda ei juhtu koguaeg. Autoks 88.a. b3 1,8S
|