Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
FSI mootorite ummistumine ehk carbon buildup
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: tl470487[/i] Selle isikuga on kõik jällegi, mis näkku lastud ja sealt tagasi põrkab kõik 100% pullikaka. Olen näinud neid mootoreid ja ilmselgelt seega lähemalt, kui siin pullikaka puzletaja. :D :D :D [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: tl470487[/i] VAG bensukad on CB-ga kuidagi kõik pihta saanud. Inseneering on neil selgelt nõrgem kui konkurent sakslaste osas BMW-l, kus see jama ilmus alles masu aegse koonerdusena hiliste N53, USA-s müüduna N54 seljas ning tehas kohtu ähvardustel ka vastutuse võttis. Euroopa kliendid jäid selle "vihmavarju" alt välja nagu EU-s tüüpiline. Mingeid lisapihusteid pole BMW-l ka nendel mootoritel, kus CB probleem puudub. Halb otsepritse inseneering ning materjalide valik on selle taga mitte otsepritse tehnoloogia kui selline. [/quote] 100% pullikaka. Võta mõni SL kolle ükskõik milliselt otsepritsega bemmilt oma kätega maha ja vaata. Aga vaielda ei ole selle isikuga mõtet. Probleem on justnimelt otsepritses, sest kõigil heitgaasinormidele vastavatel autodel on karterituulutus viidud sisselaskesse. Õlipiisad kleepuvad klapile ning ülekattega takti ajal kivistuvad ja ladestuvad sinna. Kuna ei ole midagi, mis neid sealt maha peseks, näeb asi mõne aja möödudes kole välja. Täpselt sama probleem on ka diislitel, aga diislitel, kui EGR korras, tekib asi oluliselt aeglasemalt, sest diislil ei lähe klapid tavaoludes nii kuumaks. Ka on diisel tehasest häälestatud nii suure õhuvaruga, et asi peab täiesti kinni kasvanud olema, et mingit jõuvahet tunneks. Mida rohkem karterituulutusest jama tuleb, seda kiiremini probleem tekib. Lahendus topeltpihustid, vesi-metanooli pritse, karterituulutuse eemaldus sisselaske mõlemast punktist. Kuna kombineeritud pritse kasutamine vähendab teatud vahemikes emissioone ja emissiooninormid lähevad järjest karmimaks, siis õnneks on carbon buildupi probleem uutel bensiinimootoriga autodel varsti minevik. [/quote] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
FSI mootorite ummistumine ehk carbon buildup
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.2%
- SQL:
61.8%
]