Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
FSI mootorite ummistumine ehk carbon buildup
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: Kaits[/i] Ma ei arvagi, et RS6 oleks selles mõttes eriline. Pigem ma ütleks, et kuna ma ei leia enda jaoks piisavalt tõestusmaterjali, siis lihtsalt EI TEA mida arvata... C6 RS6 tundub olevat midagi sellist, mida võibolla oleks huvitav kunagi omada - sellest ka suurem isiklik huvi. Muu info kogumisega pole erilist probleemi, sest välismaa foorumites on kasutajate tagasisidet üsnagi piisavalt. Millegipärast ei leia ma infot carbon buildup´i kohta... Miks peaks RS6 omanikud seda probleemi eirama või maha vaikima? Või siis lihtsalt ei tee teemast numbrit kuna paljudel metapritse peal või lasevad iga õlivahetuse käigus kollektorid puhtaks teha? RS4 V8 ja S6/8 V10 FSI kohta on pilte ja värki lademetes. 5.0TFSI kohta mitte midagi :) [/quote] Aga osta ja proovi ära… Pigem on asi selles, et reeglina on 40-50k eurot maksvate autode omanikel muudki teha, kui foorumis istuda ;) Proovi näiteks Lamborghini või Ferrari carbon buildup-i kohta midagi leida, ma pakun, et ei leia samamoodi. See ei tähenda, et probleemi pole, lihtsalt nende autode omanikud ei tegele oma auto remondiga reeglina. RS4-l on probleem eriti hull näiteks selle pärast, et on kasutusel üsna agressiivne klapiajastusega mängimisega tekitatav EGR (ehk siis osa heitgaasist pekstakse sisselaskesse tagasi, et emissiooni normidest läbi saada). 2.0 TFSi-l on kolbide probleem, suurem õlikulu, suurem hulk karteris gaase, mis probleemi süvendab.. Aga ma ütlen nii palju, et kõik otsepritsega mootorid, mida ma kunagi olen näinud ning kus ei ole peal metapritset või mingit muud süsteemi, mis klappidele midagi pritsiks on sisselase üsna rõveda välimusega. See puudutab nii bensukaid kui ka diisleid… Osadel diislitel läheb kollektor näiteks nii kõvasti seda solki täis, et kõik jõud kaob ära, kui alles jäänud on ainult pöidla jämedune auk. Hullem on asi siis, kui tükid hakkavad sealt sisselaskest irduma ja tekitavad vaod silindri seintele… Mis C6 RS6 puutub, siis see on pseudoprobleem, sest metapritse võiks paigaldada nagunii. Ilma metapritseta oli dünos (peale softi) stock autol 720 PS ning metapritsega oli 809 PS :) Nii et ma selle pärast eriti ei muretseks. Arvuta see 1.5k lihtsalt auto ostuhinna sisse ja unusta ära. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
FSI mootorite ummistumine ehk carbon buildup
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
51.3%
- SQL:
48.7%
]