Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
FSI mootorite ummistumine ehk carbon buildup
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: erki.t[/i] Kuskil postis kirjutasin ka mina varasemalt, et aina sümpaatsemad tunduvad mulle diiselmootorid aga siis keegi nähvas vastu, et seal koguneb ju saast samamoodi sisselaskesse (+ kübemefilter jms jura, mis kaasneb moodsa diisliga) ;)[/quote] Kübemefilter on pseudoprobleem, kuna selle võib minema visata ning ajust välja kodeerida, aga okei, ei jahu rohkem diislist siin. [quote]FSI tahmakogunemisest tingitud 10% kütusekulu vahe on nii marginaalne, et see jääb enamusel inimestel märkamatta / sama kehtib tasahilju kaduva jõu osas - 10 - 20% jõukadu või teoreetilised kriimud silindriseintes on vanal autol kõige väiksem probleem, mille pärast kurvastada. Äärmiselt mõnus oleks, kui siia kirjutaks nüüd ka mõni 100 000 ja rohkem sõitnud FSI mootori omanik, kas tal on igapäevaselt probleeme süsinikdeposiidiga sisselaskes või mitte... kaduv jõud, suurenev kütusekulu jms. Neljasilma vestluses on kostnud eelmainitud tehnikat omava persooni poolt seisukoht, et tegelikkuses, isegi kui mingi deposiit on sisselaskes, siis selle olemasolust ei saa reaalselt igapäevasõidus aru, ei jõu kadumise ega kütusekulu arvelt.[/quote] Sa ikka paned edasi, et "vana auto" ja "vana auto". See probleem on väga suur juba peale 50 000km läbimist. Kui sinu jaoks on 50 000km vana auto, siis miks sa C5-ga sõidad??? Samuti ei ole huvitav "naised saunas rääkisid" jutt. Seda asja on teaduslikult uuritud juba üle kümne aasta. Siin on VAG uue põlvkonna mootorite disain: [img]http://mbworld.org/forums/members/mbredux-albums-gtr-picture25042-dual-injection.jpg[/img] Oled kindel, et tasub jahuda "pseudoprobleemist" ja "haibist", kui auto [b]tootja[/b] on tunnistanud probleemi, teeb tasuta süsinikdioksiidi jääkide puhastamist garantiiajal ja tootja insenerid on välja töötanud uue mootori puhul spetsiaalse lahenduse, et seda vältida? Toyota on tootja, kes seda probleemi ette nägi ja nende D4-S mootorites on algusest peale topeltpritse ning ei ole probleemi plöga kogunemisega sisselaske klappidel. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
FSI mootorite ummistumine ehk carbon buildup
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
40.4%
- SQL:
59.6%
]