Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
FSI mootorite ummistumine ehk carbon buildup
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: erki.t[/i] Kuskil postis kirjutasin ka mina varasemalt, et aina sümpaatsemad tunduvad mulle diiselmootorid aga siis keegi nähvas vastu, et seal koguneb ju saast samamoodi sisselaskesse (+ kübemefilter jms jura, mis kaasneb moodsa diisliga) ;) _ FSI tahmakogunemisest tingitud 10% kütusekulu vahe on nii marginaalne, et see jääb enamusel inimestel märkamatta / sama kehtib tasahilju kaduva jõu osas - 10 - 20% jõukadu või teoreetilised kriimud silindriseintes on vanal autol kõige väiksem probleem, mille pärast kurvastada. Äärmiselt mõnus oleks, kui siia kirjutaks nüüd ka mõni 100 000 ja rohkem sõitnud FSI mootori omanik, kas tal on igapäevaselt probleeme süsinikdeposiidiga sisselaskes või mitte... kaduv jõud, suurenev kütusekulu jms. Neljasilma vestluses on kostnud eelmainitud tehnikat omava persooni poolt seisukoht, et tegelikkuses, isegi kui mingi deposiit on sisselaskes, siis selle olemasolust ei saa reaalselt igapäevasõidus aru, ei jõu kadumise ega kütusekulu arvelt. Go Wonder siis mis on õige või mis vale - päeva lõpuks on autotehas saanud taas omale raha kontole hoolduse ja remondi arvelt ja kõik on taas nii nagu ülesande püstitus ette nägi ;) Siia lõppu sobib muidugi ka nagu rusikas silma auku 1 tsitaat: [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: tarmo[/i] prj, küsimus ei olnud võimsuse varu kohta, vaid et mis saab siis, kui see säilinud võimsuse tulemusel ignoreeritud joga sisselaskes silindritesse irduma hakkab. [/quote] Seni pole ma ühestki sellisest juhust lugenud... Arvestada võiks ka seda, et süsiniku suurel kuumutamisel tekib teemant. Mootoris nii suurt kuumust ei ole, aga siiski on see ollus kivikõva, ehk siis suure tõenäosusega ei lähe ta eriti kuskile esialgu. [/quote] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
FSI mootorite ummistumine ehk carbon buildup
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
28.8%
- SQL:
71.2%
]