Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
FSI mootorite ummistumine ehk carbon buildup
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: erki.t[/i] Andesta mõttelendu, kuid - päeva lõpuks võiks siis ju nähvata, et VAG 2.7 BiT on pea sama õnnetu, kui moodsad mootorid ning täielikust feilist lahutab teda vaid FSI puudumine ? (ketid, nukad, turbod, õlilekked, väljalaske gaaside andurid, katid, peale ärasulavad küünlad jne mis seoses päevinäinud S ja RS4-dega esimese hetkega meenuvad kohe).[/quote] Parem oleks jah mitte kõike jaburust kirja panna, mis pähe tuleb. Me räägime siin ikkagi FSI mootoritest, otsepritsega, 2.7 BiT ei kuulu kuidagi sinna alla. Mitte mingit vahet ei ole, kas see on 400hp püss või tavaline 2.0 FSI pereauto, igal juhul kaotad sa vabalthingava mootori puhul väga kiiresti 10-20% ja üles mootori võimsusest ning ainus võimalus praegu ongi koldeid maha kakkuda, sest mingit lahendust ei paista kuskilt tulema. Kusjuures see juhtub juba 30 000km läbides! Ei pea olema 10a vana 200 000+ sõitnud auto. Kuni see probleem parandatud on jätan ma isiklikult uuemad bensiinimootorid lihtsalt vahele ning valin diisli. Nagunii on uutel bensiinikatel juba kõrgsurvepump ja silindrisisesed pihustid. [quote][i]Algselt postitas: erki.t[/i] Aga kas see süsnikdeposiit kokkuvõtteks ei ole mitte samasugune ülehaibitud probleem nagu mõni aasta tagasi oli B5 ja C5 esisild? (mõlemat autot pidanud ja midagi müstiliselt halba ei oska esile tuua silla kestvuse osas.) [/quote] Mis kuradi "üles haibitud"? Tegemist on reaalse probleemiga, tõestust on sellele väga palju. Vaata VAG grupi patente 2003 aastast, nad olid juba siis sellest teadlikud, aga nad ei ole suutnud probleemi vältida. Paned silmad kinni ja ütled, et "probleemi ei eksisteeri"? No aga sõida siis 200 000km FSI mootoriga. Seejärel mine dünosse ja vaata palju võimsust alles on ja mida need pasatükid on teinud silindri seintega, kus suured pikad kriimud sees on. Ning kui jõukadu korda ei lähe, siis ehk 10% ja üles kütusekulu suurenemine ehk küll? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
FSI mootorite ummistumine ehk carbon buildup
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.2%
- SQL:
65.8%
]