Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Nukkvõlli ajastus ja ketipingutid V asetusega 5 klapilistel mootoritel
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] [quote][i]Algselt postitas: mms[/i] [quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] Vaatasin ka asja üle grupp 90 näeb mõlemat Bank-i korraga 4,2-sel. Mõlemad olid 0KW ja vahest vilksatas mõlemaid -1KW peale. Võib vist rahulikult edasi magada:P. [/quote] Pidin kah 5-klapilise hankima, et saaks teema lahkamise kaasa lüüa :) Aga kui nüüd tõsiselt rääkida, siis kas CF (mul vana VAG-COM) väärtused peaksid loogiliselt külma mootoriga erinevad olema kui soojaga? Tühikäigul siis. Õlirõhk ja viskoossus mängib rolli? Minu 4,2 ANK mootoril kõiguvad külma mootoriga CF numbrid 0-st -4,0ni, soojalt hoiab nulli, mis samuti hüppab aeg-ajalt -1,0 CF peale. Grupp 93 näitas külma mootori korral kah teisi numbreid, kui soojaga - külmalt -1,0 ja 3,0 soojalt -2,0 ja 2,0 Mida sellest kõigest järeldada võiks? Kas võin magada või ei või? Käivitamise müra on raske hinnata, sest viscoga vent lahmib kohe käivitades eba-adekvaatselt lärmakalt kaasa, ei kuule väga täpselt. [/quote] Kui nüüd altz1 teooriast lähtuda, siis on asi "poolkõva". Mina ise arvan, et see on vast normaalne väike kulumine, kõiki näitajaid nulliks saada tähendab sisuliselt uut mootorit( e.s. kette, hammakaid, pinguteid, võib-olla ka nukkasid) ja ülitäpset seadistust hammasrihma paigaldusel. Olen mõnel autol päris suuri numbreid näinud group 093 all, samas käivad normaalselt... Lõplik tõde on veel selgusetu minu arust. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Nukkvõlli ajastus ja ketipingutid V asetusega 5 klapilistel mootoritel
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.6%
- SQL:
60.4%
]