Teema ülevaade |
samru
|
postitati 10.11.04 15:07 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Teder
Kindlasti mitte. http://orav.terasvara.ee/remont/pages/IMG_1417.html Tegemist täpselt sellise karburaatoriga. Tühikäik ei kõigu see kindlalt
paigas. Kuid gaas jääb lambist peale täiesti suvalistel pööretel. Nii palju kui vajutan. Kui käsitsi keeran hoova tagasi siis pöörded normis jälle.
Külmalt toimib kõik ilusti. Selline tunne nagu need vedrud ei jäksa hoovastikku tagasi algasendisse vedada. |
krt. see põle karbuss, see on monopritse ning sellel peab olema aju ja mõned andurid. Seal keerab pöördeid mingi junn, mis on päris kallis. Pöördu
mõne spetsi poole nt. Hannes Speedsterist
|
Teder
|
postitati 10.11.04 14:41 |
Kindlasti mitte. http://orav.terasvara.ee/remont/pages/IMG_1417.html Tegemist täpselt sellise karburaatoriga. Tühikäik ei kõigu see kindlalt
paigas. Kuid gaas jääb lambist peale täiesti suvalistel pööretel. Nii palju kui vajutan. Kui käsitsi keeran hoova tagasi siis pöörded normis jälle.
Külmalt toimib kõik ilusti. Selline tunne nagu need vedrud ei jäksa hoovastikku tagasi algasendisse vedada.
|
mag
|
postitati 10.11.04 14:29 |
Kas tühikäigu regulaatoris ei või asi olla?
|
Classic
|
postitati 10.11.04 14:09 |
expert diagnostik vastab sellele küsimusele
|
Teder
|
postitati 09.11.04 18:38 |
Siin siis sama viga vist http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=9621&page=1#pid80671
Kuid vastust ma ikkagi ei saanud
|
Teder
|
postitati 08.11.04 17:29 |
See vahest on ja vahest mitte. Kui anda järsku gaasi ja gaasipedaal kiirelt ülesse tagasi lasta siis pöörded langevad normaalsele tasemele. Kuid
vahest jääb gaas lausa põhja kinni. Gaasihoovastik toimib kuid vahest jääb kinni ja kohe üsna tugevalt. Gaasihoovatik liigub kuidagi kole tihkelt
kohe. Samas see viga kaob jälle koheselt.
|
Eints
|
postitati 07.11.04 22:45 |
monopritsel juhib tühikäiku aju...mehhaniliselt seda paika keerata ei õnnestu. vähemalt uuematel mitte
küsimus...kas sooja mootoriga on seguklappi raskem liigutada kui külmaga?
|
Teder
|
postitati 07.11.04 20:03 |
Minu mõistus juba otsas. Nimelt kui auto mootor on külm siis kõik toimib karburaatoris. Kui mootor soe siis jäävad pöörded peale. Gaasitross kinni ei
jää, kuid jääb kinni gaasihoovastik karburaatori küljes. Tegemist siis monopritsungiga aastatst 88. Mootori tähis 4B. Ja juhtub see alati sooja
mootoriga. Miski nagu pooks selle hoovastiku kinni.
|