Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
samru

 postitati 29.10.04 19:40
Tsitaat:
Esialgne postitaja Pets
Aga kas see teeb midagi halba ka, kui need õhusuunajad sisselaskest välja võtta või ei?
Mis kasu üldse nendest seal on?


need suunajad peaks parandama mootori karakteristikut s.t. väändemomenti ühtlustama aga kellel need välja on võetud ei ole küll mingit vahet märganud.
Pets

 postitati 29.10.04 19:21
Aga kas see teeb midagi halba ka, kui need õhusuunajad sisselaskest välja võtta või ei?
Mis kasu üldse nendest seal on?
samru

 postitati 29.10.04 12:10
Tsitaat:
Esialgne postitaja Heigosan
Aga kas auto võis siis sellepärast välja surra et mõni plastiktükk lendas kuhugi klappi alla ja lõi töötakti sassi ja auto hakkas puterdama ja lõpux suri välja.Hiljem siis läx sealt väljalaskesse ja oligi kõik nagu ok????


No seda on tagantjärele raske öelda aga kui nüüd kõik korras juu siis oli.
Heigosan

 postitati 29.10.04 12:08
Aga kas auto võis siis sellepärast välja surra et mõni plastiktükk lendas kuhugi klappi alla ja lõi töötakti sassi ja auto hakkas puterdama ja lõpux suri välja.Hiljem siis läx sealt väljalaskesse ja oligi kõik nagu ok????
samru

 postitati 29.10.04 11:58
see on audi inzeneride viga. Alumiiniumist variant on veel hullem, seal põruvad lahti kruvid, mis hoiavad kinni siibreid (6 tk) ning kui need silindrisse lendavad siis on jama rohkem. Plasttükid mootorit ei lõhu. Aga seda viga on võimalik ennetada kui mootorit tähelepanelikult kuulata teevad lahtised osakesed selgelt häält.
marko2100

 postitati 29.10.04 11:56
Minu seletus asjale oleks siis järgmine:
1) Ajapikku plastmass habrastub ja lihtsalt tugevate õhuvooludega puruneb!
Heigosan

 postitati 29.10.04 11:48
Uus maxsis u 1800 or smth aga millest see ikkagi katki läeb.Kas on viga kasutajapoolne või tegemist siis millegi muu veaga???
samru

 postitati 29.10.04 11:39
see on tüüpviga aga kui sul välimine korpus terve oli. siis poleks vaja olnud uut tellida vaid seest lahtised tükid välja visata ja kokku panna. NB! sisselaske kollesid on kahte erinevat tüüpi, see oli teine variant esimesed olid üleni alumiiniumist.
marko2100

 postitati 29.10.04 11:30
Palju sul see jupp maksma läks? Omal viskasin need õhusuunajad lihtsalt sealt seest minema!
Heigosan

 postitati 29.10.04 11:21
http://www.hot.ee/saurix/HPIM4821.JPG

http://www.hot.ee/saurix/HPIM4820.JPG
ve1ks

 postitati 29.10.04 06:27
Minu teada ka, on sisselaske kolektorid ikkagi metallist ja Audil peaks ta alumiiniumist olema.
El Nino

 postitati 29.10.04 06:15
Oot -oot sisselaske kollektor nüüd küll plastmassist ei ole.:o Pilt oleks suu8reks abiks.
QUATTRO

 postitati 29.10.04 05:14
Pane siia oma katkisest sisselaskest mingi pilt,siis saab oletama hakata.
Esimese variandina pakun,et kunagi on asi lahti käinud ja siis on liig kõvasti kinni keeratud.
Heigosan

 postitati 28.10.04 22:18
Tere!
Mure siis järgmine.Autox siis Audi 100 2.6
110km/h suri auto välja ja enam ei käivitunud.Peale 1h seismist läx auto käima ja kõik töötas ilusti.Sai siis igax juhux auto Revalisse viidud ja oletati et katki on see plastmass(on siis sisselaskekollektor või ei ole)mis pildid näha keskel selle valge osa all.
http://www.hot.ee/saurix/Pilt.jpg
Küsisin siis palju selle osa vahetus maxma ka läeb ja sain vastuse mis minu rahakoti jaox liiga.Anyway tellisin siis selle jupi ära ja sõitsin ca 2nädalat probleemideta.
Lõpux lasin siis selle ära vahetada,mitte küll Revalis aga töö sai tehtud ja mis selgus et vana oli tükkidex.
Et siit siis küsimus,mix või kuidas saab selline asi katki minna.Proovin homme sellest ka pilti teha,et kellel jäi arusaamatux,millest räägin.
Ootan igasugust inffi asja kohta.
-Heix-

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.1% - SQL: 48.9%]