Teema ülevaade |
samru
|
postitati 29.10.04 19:40 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Pets
Aga kas see teeb midagi halba ka, kui need õhusuunajad sisselaskest välja võtta või ei?
Mis kasu üldse nendest seal on? |
need suunajad peaks parandama mootori karakteristikut s.t. väändemomenti ühtlustama aga kellel need välja on võetud ei ole küll mingit vahet märganud.
|
Pets
|
postitati 29.10.04 19:21 |
Aga kas see teeb midagi halba ka, kui need õhusuunajad sisselaskest välja võtta või ei?
Mis kasu üldse nendest seal on?
|
samru
|
postitati 29.10.04 12:10 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Heigosan
Aga kas auto võis siis sellepärast välja surra et mõni plastiktükk lendas kuhugi klappi alla ja lõi töötakti sassi ja auto hakkas puterdama ja lõpux
suri välja.Hiljem siis läx sealt väljalaskesse ja oligi kõik nagu ok???? |
No seda on tagantjärele raske öelda aga kui nüüd kõik korras juu siis oli.
|
Heigosan
|
postitati 29.10.04 12:08 |
Aga kas auto võis siis sellepärast välja surra et mõni plastiktükk lendas kuhugi klappi alla ja lõi töötakti sassi ja auto hakkas puterdama ja lõpux
suri välja.Hiljem siis läx sealt väljalaskesse ja oligi kõik nagu ok????
|
samru
|
postitati 29.10.04 11:58 |
see on audi inzeneride viga. Alumiiniumist variant on veel hullem, seal põruvad lahti kruvid, mis hoiavad kinni siibreid (6 tk) ning kui need
silindrisse lendavad siis on jama rohkem. Plasttükid mootorit ei lõhu. Aga seda viga on võimalik ennetada kui mootorit tähelepanelikult kuulata teevad
lahtised osakesed selgelt häält.
|
marko2100
|
postitati 29.10.04 11:56 |
Minu seletus asjale oleks siis järgmine:
1) Ajapikku plastmass habrastub ja lihtsalt tugevate õhuvooludega puruneb!
|
Heigosan
|
postitati 29.10.04 11:48 |
Uus maxsis u 1800 or smth aga millest see ikkagi katki läeb.Kas on viga kasutajapoolne või tegemist siis millegi muu veaga???
|
samru
|
postitati 29.10.04 11:39 |
see on tüüpviga aga kui sul välimine korpus terve oli. siis poleks vaja olnud uut tellida vaid seest lahtised tükid välja visata ja kokku panna. NB!
sisselaske kollesid on kahte erinevat tüüpi, see oli teine variant esimesed olid üleni alumiiniumist.
|
marko2100
|
postitati 29.10.04 11:30 |
Palju sul see jupp maksma läks? Omal viskasin need õhusuunajad lihtsalt sealt seest minema!
|
Heigosan
|
postitati 29.10.04 11:21 |
|
ve1ks
|
postitati 29.10.04 06:27 |
Minu teada ka, on sisselaske kolektorid ikkagi metallist ja Audil peaks ta alumiiniumist olema.
|
El Nino
|
postitati 29.10.04 06:15 |
Oot -oot sisselaske kollektor nüüd küll plastmassist ei ole. Pilt oleks
suu8reks abiks.
|
QUATTRO
|
postitati 29.10.04 05:14 |
Pane siia oma katkisest sisselaskest mingi pilt,siis saab oletama hakata.
Esimese variandina pakun,et kunagi on asi lahti käinud ja siis on liig kõvasti kinni keeratud.
|
Heigosan
|
postitati 28.10.04 22:18 |
Tere!
Mure siis järgmine.Autox siis Audi 100 2.6
110km/h suri auto välja ja enam ei käivitunud.Peale 1h seismist läx auto käima ja kõik töötas ilusti.Sai siis igax juhux auto Revalisse viidud ja
oletati et katki on see plastmass(on siis sisselaskekollektor või ei ole)mis pildid näha keskel selle valge osa all.
Küsisin siis palju selle osa vahetus maxma ka läeb ja sain vastuse mis minu rahakoti jaox liiga.Anyway tellisin siis selle jupi ära ja sõitsin ca
2nädalat probleemideta.
Lõpux lasin siis selle ära vahetada,mitte küll Revalis aga töö sai tehtud ja mis selgus et vana oli tükkidex.
Et siit siis küsimus,mix või kuidas saab selline asi katki minna.Proovin homme sellest ka pilti teha,et kellel jäi arusaamatux,millest räägin.
Ootan igasugust inffi asja kohta.
-Heix-
|