Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
sulps

 postitati 11.11.04 11:27
kas küünaldega on kõik ok muk oli kaa taoline jama ja uued küünlad parandasid asja
sigar100

 postitati 11.11.04 10:20
vaata ja imesta:) ....mul endal sama jama, aga ma juba jõudsin pumba renoveerimisse viia ja hetkel ei saa seda süütepoolist jagajasse tulevat juhet kontrollida. Soojast peast saan niimoodi hetkel auto tööle kui temp andur maha võtta.
Rinx

 postitati 09.11.04 11:02
Mul oli sama jama süütepoolist jagajasse tulev juhe oli läbi omadega.
jamesson

 postitati 09.11.04 05:30
:D mul mure lahendatud.katki oli süütepoolist jagajakaande tulev juhe,soojalt paisus ja "peksis üle",kuna seal on kummilutt peal,polnud viga näha.vahetasin jagajakaane,küünlajuhtmed ja nüüd muresi pole.Igasugused "diagnostikad",mis midagi ei näita vaid rahakotti piinavad,tahaks küll kuskile saata.
Q sinine

 postitati 31.10.04 11:17
Mul oli omal AUDI 90 Q 2,3-ega sama jama, soojalt käia palju tahad käima ei lähe. Hingusele oli läinud pritse pea küljes olev elektrohüdrauliline juhtrõhu regulaator. See on selline halli värvi kandiline jublakas,mille külge läheb 2juhtmega pistik. Uuena on see jubin päris kallis mingi 6 k. Otsi romulast.
jamesson

 postitati 31.10.04 07:12
mul sama jama.külmalt läheb matsust käima,kui mootor töösoe kipub väljasurema suvalisel hetkel,eriti tipptunnil ja foori taga! ja käima enam ei lähe,käia palju tahad. Jahtub maha ja käib jälle rõõmsalt.Revalis diagnostikas käidud ja diagnoos oli-auto nagu uus (nad olid käianud 3 tundi jutti ja ei miskit probleemi) .Arumaei saa kus viga või mis teha.autoks a100 85kw pritsung automaatkastiga.
p.s. müüa audi,ostan opeli :mad:
Rinx

 postitati 23.10.04 22:26
Nii piinasin pilli siis natuke tulemus 0 paaruta nii palju kui tahad liigub ilusti edasi ei tõmba hingest kinni ega midagi.Külma mootoriga kõik vinks vonks läheb paugust käima ja ei jõnksuta midagi.Kui mootor soe siis tekivad just need samad vead!
ferdinand

 postitati 23.10.04 21:04
Tsitaat:
Esialgne postitaja Rinx
Värk on see et kui 4nda käiguga sõittes jõnksutab kah samamoodi kui põõrded on tsippake alla 2000.Kuid jah maantee peal 90-100km/h sõitta siis kõik vinks vonks.Kardan ise kaa et pihustud või siis et bensupump teeb kah häält!

Bensiinipump jäta esialgu kõrvale ja otsi viga mujalt. Kui rõhk süsteemis ei ole piisav siis hakkavad hädad just ennekõike suurema koormuse/suuremate pööretega kui kütusetarve on kõige suurem. (proovi korralikult peenestada ja kui siis "kinni ei võta" siis ei ole rõhus probleem)
Rinx

 postitati 23.10.04 21:00
Värk on see et kui 4nda käiguga sõittes jõnksutab kah samamoodi kui põõrded on tsippake alla 2000.Kuid jah maantee peal 90-100km/h sõitta siis kõik vinks vonks.Kardan ise kaa et pihustud või siis et bensupump teeb kah häält!
ferdinand

 postitati 23.10.04 19:49
Jõnksutamise põhjus võib vabalt näiteks ka pihustites olla, vanad pihustid kipuvad väga erinevalt kütet peale andma, reeglina hakkavad väsinud pihustid "pissima". Sellisel juhul on asi kõige hullem just väiksema surve korral st. madalate pööretega. Muidugi võib ka 100 muud viga olla.
JohnDoe2200T

 postitati 23.10.04 19:30
arvan et asi kas termostaat klapis siis et see lisa pihusti mis külma mootori puhul töötama peaks see siis jääb tööle ja impulsi saab ta termostaadi juurest minuteada. kiire lahendus on et ühenda selle lisa pihusti külöjest juhe lahti. paar aastat tagasi oli mul sama probleem. muidugi auto oli siis A100 2,3Q
rass

 postitati 23.10.04 19:22
kui madal pööre see madal pööre on?
ega räägivad et tegelt normaalne on ikka seal 2000 ringis ja mingi 1300-1400 ja allapoole vms puhul hakkab auto tõesti puterdama ja pooma jne, see normaalne nähtus
Rinx

 postitati 23.10.04 19:11
Kas keegi oskab õelda miks auto jõnksutab,kui sõidan madalate põõretega linnas siis jõnksutab päris tihti nagu ei saaks kätte.Samas maanteel sõites ja kiirendades kõik norm.:(
endel

 postitati 22.10.04 14:36
mul oli sama .sai lisaõhku.
Rinx

 postitati 21.10.04 21:50
Kas mingi andur ei või pees olla?
QUATTRO

 postitati 21.10.04 21:36
Pumba kohta niipalju,et ega sa enne targemaks ei saa kui pole pumba survet üle mõõta lasknud.Samas kui külmalt on kõik ok ja soojal hakkab jebima,siis tundub vägisi olema lisaõhu kahtlus kuskil süsteemis.
Rinx

 postitati 21.10.04 21:29
Probleem siis järgmine.Autoks 90 b3 mootoriks 2,3 külmalt läheb paugust käima,kuid soojalt võib lolliks käiata.Bensupump teeb kah häält kas asi võib olla pumbas et ei löö bentsu korralikult peale.Kui rahulikult sõitta siis jõnksutab kah vahel nagu jääks seisma kohe.Oskab keegi head nõu anda?ETTETÄNADES

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 62.4% - SQL: 37.6%]