Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
throttle switch - Ehk näitate kus asub see mootoril...
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: quattromees[/i] [quote][i]Esialgne postitaja Ulvar[/i] [quote][i]Esialgne postitaja quattromees[/i] Arvan, et see on sisselaske õhutemperatuuri andur. Peaks asuma sisselaskekollektoril ja mõõdab kollektori sisest temperatuuri. Kasutatakse, kuna õhutihedus sõltub temperatuurist, st, et aju saaks kollektori rõhu ja seal oleva õhutemperatuuri järgi teada õige sisseimetava(puhutava) õhu koguse... [/quote] Naah, õhukogust mõõdetakse õhumõõtjaga, ei õhutemp. andur, ega rõhuandur ei puhu toitesüsteemis pilli. Viimased mõjutavad ainult rõhku ja süüdet. Mehhaaniline pritse you know... Ulvar [/quote] The basic ignition advance angle is obtained from a memorized catrographic map. This is held in a ROM chip within the ECU. The parameters for this are: Engine RPM - given by flywheel sensor. Inlet air pressure - given by the manifold absolut pressure sensor (MAP). The above two parameters (speed and load) give the basic setting but to ensure optimum advance angle the timing is corrected by: Coolant temperature. Air temperature Throttle butterfly position Jetronic mingis ulatuses teeb ka korrektuuri pritses, aga mil määral, ei ole täpselt uurinud... EDIT: Jetronic meh. pritset aju siiski jebib: The CO% idle mixture adjustment is also referred to as the frequency valve "duty cycle" adjustment. The Engine Control Unit (ECU) controls the operation of the frequency valve via a changing duty cycle signal. In response to the O2 sensor voltage signal the ECU receives, the ECU changes the duty cycle controlling the frequency valve and this adjusts the fuel mixture "slightly" rich or lean as needed. The frequency valve changes the lower chamber pressure inside the fuel distributor which alters the amount of fuel sent out to each injector Motronicu puhul igatahes aju kasutab lisaks õhulugejale täpse õhukoguse teadasaamiseks MAP ja temp andurit. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
throttle switch - Ehk näitate kus asub see mootoril...
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.3%
- SQL:
64.7%
]