Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Horde

 postitati 28.01.05 08:52
Ma ise pisut ebakompetentne selle alal aga oma masinaga olin ka jännis ja tegin oma toimetamistest järeldused.
Kui sooja minut aega nagu lubab siis ei saaks nagu soendusradikat esimese hooga välja praakida. Tosooli kogus ikkagi oluline et alla min poleks :-)
Kui on jahutussüsteemi õhutamiseks mõnes lõdvikus spetsiaalselt selle jaoks nippel siis soovintan see lahti keerata ja käega kapoti alt gaasitades seda olukorda kontrollida.
Sõber vahetas ka oma masinal näiteks lõdvikud mis soendusradikasse lähevad otsad ringi (dosool hakkaks teistpidi käima) - aga see masin oli vanem Opel(Sõidab teine sedasi juba miski aasta ja sooja jagub tunduvalt rohkem).

Keegi targem äkki täpsustab ohtusid mis sellega kaasnevad.

Äkki on radikas ka vähe umbes? vt seda teemat
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=11439#pid89150
Big

 postitati 28.01.05 08:27
Ei hakka uut teemat tegema aga enam-vähem sama probleem 735iA-ga -88a (ei ole soovi bmw-foorumis küsida)
Nimelt kui soojendus tääle panna, siis minut aega tuleb sooja ja siis hakkab vaikselt külmemaks minema.
Tean, et nendel masinatel mingid magnetklapid ja asjad st väga keeruline süsteem, asi on veel kahe poolse kliimaga.
Viga võib olla soendusradikas aga võibolla ka mujal.
Kui oskate midagi soovitada ja teate selle auto ehitusest, siis oleks abiks kui seletaksite visuaalselt ära ka kus miski asub.
Tänan ette! NB! Varsti jälle Audi roolis...Audi Is Da Best!
Horde

 postitati 28.01.05 07:18
Vt ja kontrolli kõik lõdvikud üle mis jahutussüsteemiga seotud. Enne mingit pikemat sõitu märgista ära kuhu maani vedelik on ja peale sõitu vt kas tase sama dosooli paagis(Siis hakka otsima kust tilgub/niiske). Minul oli salongi soendusradikast tulev lõdvik (parem poolne) katki. Kõrgematel pööretel kui surve suurem siis pritsis ühest väiksest august - (see surve suurem on minu enda järeldus, (võin vabalt ka eksida), igaljuhul kohapeal töötades välja dosooli sellest kohast ei tulnud). Niiske oli just too sein moto ruumis kust soendusradika sisseminev/väljatulev lõdviku ots.

Tervitades,
Horde
orukas

 postitati 27.01.05 20:27
Võib olla küll, sest kui ma jahutusvedeliku kao avastasin läks sinna 2, 2 liitrit. Aga kuias välja saab? Ma nagu panustasin sellele, et ta peaks ise õhu välja lõõma.

Jaanus
tarmo

 postitati 27.01.05 20:18
soojendusradikas õhk sees äkki
orukas

Depicts mood of post postitati 27.01.05 20:07
Enne külmade tulekut hakkas jahutusvedelik kuhugi aeglaselt kaduma (liiter kuus). Ja enam ei lähe nagu nii kiiresti soojaks. Vahetasin termostaadi aga ei miskit. Imelik on ka veel see, et kurvis viskab korraga soojemat õhku sisse. Aknaid uduseks ei viska.

Äkki keegi oskab aidata?

natuke külmunud monopritsega A 80 omanik.
Või aitab elektriline eelsoojendu - ootan pakkuisi.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 28.1% - SQL: 71.9%]