Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
trivor

 postitati 03.02.05 21:32
no nii. käisin speedsteris hannese juures ära :)
hannes kohe võttis testri väja, vahetas termostaadi anduri ära, ja asi töötab nyyd väga hästi :) ja kokku läks aega miski 10 min :D
a enne seda käisin sama murega forsis, seal üleoleva suhtumisega öeldi, et mine käi diagnostikas, siis asi selge, mis viga, ja siis alles hakkame remontima.
bob

 postitati 27.01.05 07:56
Hind on näo järgi!
trivor

 postitati 26.01.05 18:54
ok, juba leidsin :P
kui vähegi kasutada otsingut, seega annan ka siia numbri igaks juhuks: 56565458.
a oskab keegi öelda, hindadest seal?
trivor

 postitati 26.01.05 18:18
oskab keegi numbrit öelda?
samru

 postitati 26.01.05 18:06
Tsitaat:
Algselt postitas: trivor
ok, a kas siin oleks keegi, kes teaks kuhu ma võiks oma selle murega pöörduda? kuna ise pole nagu eriti osav, ja ei tahaks nagu ise midagi seal surkima hakata :(


Hannes Krikk, OÜ Speedster, Tallinna ARK taga.
trivor

 postitati 26.01.05 17:37
ok, a kas siin oleks keegi, kes teaks kuhu ma võiks oma selle murega pöörduda? kuna ise pole nagu eriti osav, ja ei tahaks nagu ise midagi seal surkima hakata :(
ferdinand

 postitati 26.01.05 15:04
Tsitaat:
Algselt postitas: bob
muideks proovisin nii, et lühistasin termoanduri ostad omavahel ja pöörded tõesti veidi tõusid.

Siis on ju ilmselt termoanduri viga. Ma eelmise igapäevasõidukiga (A200) ka täpselt samade asjadega jändasin, (lõpuks sain ikka korralikult tööle ka) see andur oli forsis miskit 100.- kandis. Kontrollida on teda tubastes tingimustes ka väga lihtne, vaja on vaid külmkappi ja testrit. Praeguste ilmadega saab ka hommikul õues kontrollida.
rulamees

 postitati 26.01.05 14:03
Audi 80 b3 ja 83 kw puhul on suht tõenäoline see parempoolne pistik (õhulugeja küljes, õhu filtri peal) ja selle küljes olev andur. Või siis suht realne selle tüübi puhul et CO kruvi on ise paigast liikunud
bob

 postitati 26.01.05 13:10
muideks proovisin nii, et lühistasin termoanduri ostad omavahel ja pöörded tõesti veidi tõusid.
ferdinand

 postitati 26.01.05 12:57
Tsitaat:
Huvitav kus kupeel selline asi võib olla?

Ma millegipärast arvan, et sama koha peal?! See on selline umbes kahe pika relee mõõdus karbike millel reeglina on oran˛ kleeps peal. Proovi kõigepealt (eeldusel muidugi, et tegemist on vana mehhaanilise pritsega) temp anduri otsad kokku panna, sellisel juhul peaks ta olema "külmas" reziimis ja tõstma pöördeid.
geenius78

 postitati 26.01.05 12:13
Oli taoline probleem kunagi, et külmalt turtsus ja tahtnud käia. Selgus, et termoandur andis ajule sooja mootori infot, mistõttu mootor ei töötanud ettenähtud külmal reziimil suurematel pööretel.
bob

 postitati 26.01.05 11:40
Tsitaat:

juhi jalgade juures paiknev karbike koostöös jagaja- ja temperatuurianduritega.


Huvitav kus kupeel selline asi võib olla?
ferdinand

 postitati 26.01.05 11:09
Tsitaat:
Algselt postitas: bob
Ei hakka uut teemat tegema, kirjutan siia otsa oma mure.

Mootoriks on KV (2,2 R5, meh pritse) Probleem on siis külmkäivitusega. Külmast peast ei taha ilma lisagaasita käivituda. Katsetasin eile erinevaid variante aga selgus siis, et see külmkäivitusmootor (vaakumpump vms) ei saa pinget peale külma mootoriga. Kui juba veidi on mootor soenenud siis hakkab sinna tulema peale ca 2,5V. Küsimus siis järgmine: mis andur või element reguleerib pinget mis külmkäivitusmootorile antakse?
Proovisin ka otse lasta sinna peale 12V aga siis viskab kohe pöörded tühikäigul 2500 kanti.

Ise kahtlustan, et kurja juur on ülemine temperatuuri andur? Kas kuidagi takistuse kaudu oleks võimalik selle korrasolekut kontrollida? Loogiliselt võttes peaks temperatuuri muutudes takistus kas siis suurenema/vähenema (anduril on 2 otsa)...?


Sellele tühikäigu stabiliseerimise klapile ei peagi stabiilset pinget peale tulema, voolu saab see impulssidena, seega tavalise testriga sealt pealt niimoodi mingit pinget mõõta ei saa. Reguleerib selle asja tööd (vähemalt sigaril) juhi jalgade juures paiknev karbike koostöös jagaja- ja temperatuurianduritega. Temperatuuriandur peaks olema nii vanal masinal lihtsalt lüliti mis rakendus mingi nullilähedasel temperatuuril. (enam ei mäleta millisel).
bob

 postitati 26.01.05 10:16
Ei hakka uut teemat tegema, kirjutan siia otsa oma mure.

Mootoriks on KV (2,2 R5, meh pritse) Probleem on siis külmkäivitusega. Külmast peast ei taha ilma lisagaasita käivituda. Katsetasin eile erinevaid variante aga selgus siis, et see külmkäivitusmootor (vaakumpump vms) ei saa pinget peale külma mootoriga. Kui juba veidi on mootor soenenud siis hakkab sinna tulema peale ca 2,5V. Küsimus siis järgmine: mis andur või element reguleerib pinget mis külmkäivitusmootorile antakse?
Proovisin ka otse lasta sinna peale 12V aga siis viskab kohe pöörded tühikäigul 2500 kanti.

Ise kahtlustan, et kurja juur on ülemine temperatuuri andur? Kas kuidagi takistuse kaudu oleks võimalik selle korrasolekut kontrollida? Loogiliselt võttes peaks temperatuuri muutudes takistus kas siis suurenema/vähenema (anduril on 2 otsa)...?
QUATTRO

 postitati 26.01.05 06:11
Võta külmkäivitus pihustil ots tagant ära ja vaata kas sinna utleb külma mootoriga vool peale,siis kui starterit annad.
Eraldi olev pihusti,sinise pistikuga.
aq200

 postitati 25.01.05 22:58
äkki sama jama mis mul...co pole paigas...see minu arvamus:P
trivor

 postitati 25.01.05 22:47
mure siis siuke: et kui mootor külm, siis ei taha hästi käivituda. Läheb küll nagu korraks käima, kuid kohe sureb taas välja. Ja niimoodi miski kymme korda järjest, kuni jääb käima, ja siis käib korralikult. Ja soojalt läheb ilusasti käima. Ja see ei sõltu ilmast. Vahepeal paar nädalat oli korras, a nüüd hakkas taas jamama.
Oskab keegi nõu anda?
Autoks audi 80, B3, 83kw.90 aasta

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 32.2% - SQL: 67.8%]