Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mootori külmalt käivitus (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 1921)
trivor
huviline



Registreerunud 20.08.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.05 22:47 Tsiteeri
Mootori külmalt käivitus



mure siis siuke: et kui mootor külm, siis ei taha hästi käivituda. Läheb küll nagu korraks käima, kuid kohe sureb taas välja. Ja niimoodi miski kymme korda järjest, kuni jääb käima, ja siis käib korralikult. Ja soojalt läheb ilusasti käima. Ja see ei sõltu ilmast. Vahepeal paar nädalat oli korras, a nüüd hakkas taas jamama.
Oskab keegi nõu anda?
Autoks audi 80, B3, 83kw.90 aasta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aq200
huviline



Registreerunud 21.01.05
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.05 22:58 Tsiteeri


äkki sama jama mis mul...co pole paigas...see minu arvamus:P


Quattro :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 26.01.05 06:11 Tsiteeri


Võta külmkäivitus pihustil ots tagant ära ja vaata kas sinna utleb külma mootoriga vool peale,siis kui starterit annad.
Eraldi olev pihusti,sinise pistikuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 26.01.05 10:16 Tsiteeri


Ei hakka uut teemat tegema, kirjutan siia otsa oma mure.

Mootoriks on KV (2,2 R5, meh pritse) Probleem on siis külmkäivitusega. Külmast peast ei taha ilma lisagaasita käivituda. Katsetasin eile erinevaid variante aga selgus siis, et see külmkäivitusmootor (vaakumpump vms) ei saa pinget peale külma mootoriga. Kui juba veidi on mootor soenenud siis hakkab sinna tulema peale ca 2,5V. Küsimus siis järgmine: mis andur või element reguleerib pinget mis külmkäivitusmootorile antakse?
Proovisin ka otse lasta sinna peale 12V aga siis viskab kohe pöörded tühikäigul 2500 kanti.

Ise kahtlustan, et kurja juur on ülemine temperatuuri andur? Kas kuidagi takistuse kaudu oleks võimalik selle korrasolekut kontrollida? Loogiliselt võttes peaks temperatuuri muutudes takistus kas siis suurenema/vähenema (anduril on 2 otsa)...?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 26.01.05 11:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: bob
Ei hakka uut teemat tegema, kirjutan siia otsa oma mure.

Mootoriks on KV (2,2 R5, meh pritse) Probleem on siis külmkäivitusega. Külmast peast ei taha ilma lisagaasita käivituda. Katsetasin eile erinevaid variante aga selgus siis, et see külmkäivitusmootor (vaakumpump vms) ei saa pinget peale külma mootoriga. Kui juba veidi on mootor soenenud siis hakkab sinna tulema peale ca 2,5V. Küsimus siis järgmine: mis andur või element reguleerib pinget mis külmkäivitusmootorile antakse?
Proovisin ka otse lasta sinna peale 12V aga siis viskab kohe pöörded tühikäigul 2500 kanti.

Ise kahtlustan, et kurja juur on ülemine temperatuuri andur? Kas kuidagi takistuse kaudu oleks võimalik selle korrasolekut kontrollida? Loogiliselt võttes peaks temperatuuri muutudes takistus kas siis suurenema/vähenema (anduril on 2 otsa)...?


Sellele tühikäigu stabiliseerimise klapile ei peagi stabiilset pinget peale tulema, voolu saab see impulssidena, seega tavalise testriga sealt pealt niimoodi mingit pinget mõõta ei saa. Reguleerib selle asja tööd (vähemalt sigaril) juhi jalgade juures paiknev karbike koostöös jagaja- ja temperatuurianduritega. Temperatuuriandur peaks olema nii vanal masinal lihtsalt lüliti mis rakendus mingi nullilähedasel temperatuuril. (enam ei mäleta millisel).


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 26.01.05 11:40 Tsiteeri


Tsitaat:

juhi jalgade juures paiknev karbike koostöös jagaja- ja temperatuurianduritega.


Huvitav kus kupeel selline asi võib olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
geenius78
huviline



Registreerunud 17.01.05
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.05 12:13 Tsiteeri
Kontrolli termoandurit



Oli taoline probleem kunagi, et külmalt turtsus ja tahtnud käia. Selgus, et termoandur andis ajule sooja mootori infot, mistõttu mootor ei töötanud ettenähtud külmal reziimil suurematel pööretel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 26.01.05 12:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Huvitav kus kupeel selline asi võib olla?

Ma millegipärast arvan, et sama koha peal?! See on selline umbes kahe pika relee mõõdus karbike millel reeglina on oran˛ kleeps peal. Proovi kõigepealt (eeldusel muidugi, et tegemist on vana mehhaanilise pritsega) temp anduri otsad kokku panna, sellisel juhul peaks ta olema "külmas" reziimis ja tõstma pöördeid.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 26.01.05 13:10 Tsiteeri


muideks proovisin nii, et lühistasin termoanduri ostad omavahel ja pöörded tõesti veidi tõusid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rulamees
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT

postitati 26.01.05 14:03 Tsiteeri


Audi 80 b3 ja 83 kw puhul on suht tõenäoline see parempoolne pistik (õhulugeja küljes, õhu filtri peal) ja selle küljes olev andur. Või siis suht realne selle tüübi puhul et CO kruvi on ise paigast liikunud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 26.01.05 15:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: bob
muideks proovisin nii, et lühistasin termoanduri ostad omavahel ja pöörded tõesti veidi tõusid.

Siis on ju ilmselt termoanduri viga. Ma eelmise igapäevasõidukiga (A200) ka täpselt samade asjadega jändasin, (lõpuks sain ikka korralikult tööle ka) see andur oli forsis miskit 100.- kandis. Kontrollida on teda tubastes tingimustes ka väga lihtne, vaja on vaid külmkappi ja testrit. Praeguste ilmadega saab ka hommikul õues kontrollida.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
trivor
huviline



Registreerunud 20.08.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.05 17:37 Tsiteeri


ok, a kas siin oleks keegi, kes teaks kuhu ma võiks oma selle murega pöörduda? kuna ise pole nagu eriti osav, ja ei tahaks nagu ise midagi seal surkima hakata :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 26.01.05 18:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: trivor
ok, a kas siin oleks keegi, kes teaks kuhu ma võiks oma selle murega pöörduda? kuna ise pole nagu eriti osav, ja ei tahaks nagu ise midagi seal surkima hakata :(


Hannes Krikk, OÜ Speedster, Tallinna ARK taga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
trivor
huviline



Registreerunud 20.08.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.05 18:18 Tsiteeri


oskab keegi numbrit öelda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
trivor
huviline



Registreerunud 20.08.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.05 18:54 Tsiteeri


ok, juba leidsin :P
kui vähegi kasutada otsingut, seega annan ka siia numbri igaks juhuks: 56565458.
a oskab keegi öelda, hindadest seal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 27.01.05 07:56 Tsiteeri


Hind on näo järgi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
trivor
huviline



Registreerunud 20.08.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.05 21:32 Tsiteeri


no nii. käisin speedsteris hannese juures ära :)
hannes kohe võttis testri väja, vahetas termostaadi anduri ära, ja asi töötab nyyd väga hästi :) ja kokku läks aega miski 10 min :D
a enne seda käisin sama murega forsis, seal üleoleva suhtumisega öeldi, et mine käi diagnostikas, siis asi selge, mis viga, ja siis alles hakkame remontima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.1% - SQL: 36.9%]